Det “må” jo komme utdypende data for pasienter i NEO-studien snart, og i lys av det Fredriksen sa ved åpningen av Oslo Science City så er det vel grunn til å være optimistisk?
Finnes det et sted hvor man kan se aksjekurs (historisk) for aksjen?
Infront har omsetning og ordrebok med 2 min delay, og også historikk. Jeg maste mye på Nordnet i våres om å få opp kurser fra NOTC listen, og de lovet hele tiden at de jobbet med det og at det skulle komme snart. NetFonds hadde det jo gratis tilgjengelig.
39 ny ATH ?
40nå!
Dette ser veldig sterkt ut. Noen som har fanget opp nyheter?
Ville de meldt hun på dersom de ikke hadde lovende nyheter?
Vaccibody har deltatt her i alle fem årene så vidt jeg kan huske. Så de ville nok uansett vært med.!
Her er litt fra introen på agendaen.
(upload://zUCxLlv1GLvWjYdYu0d9yTBvLN0.jpeg)
Ser at det nevnes kurs 40 i dag, men i min Nordnet står det fortsatt kurs 37,5. Kvar finn ein oppdatert kurs? Nokon som veit kvifor ikkje kursen i min Nordnet oppdateres?
Nordnet har ikke løpende oppdaterte kurser på unoterte aksjer, så man trenger Infront eller andre systemer for å se kursen intradag.
Gratis uten «system» på notc.no som ikke er så verst ajour gjennom dagen
Det står øverst på NOTC.no at kursen oppdateres kl 16:30 hver dag, er det ajour i løpet av dagen er jo det bra
Takk for informasjon, folkens Ikkje like givande å sitje å trykke F5 på Nordnet når kursen uansett ikkje oppdateres før neste dag…
I mangel av mange analytikere som dekker Vaccibody har jeg kommet bort i en side som jeg gledelig deler med de som måtte ha interesse av det…
Trykk på fanen Equity Research og der deler de sine tanker. Også la jeg ekstra merke til følgende:
Solid delivery on its timeline
Man må riktignok trykke F5 hele dagen, men dette kursbildet og omsetningen er bare noen få minutter delayed. Så det er jo bra nok de fleste dagene, og det finnes sikkert noen her ute som kunne laget et Excel ark med løpende oppdatering fra nettsiden.
Ny poster på ESMO “konferansen” med beskrivelse av VB10.16 kombo studien som de kjører sammen med Roche. Blir spennende å se hvor fort de klarer å få rekruttert til denne studien, 50 pasienter fordelt på 6 land burde kunne gå rimelig fort i en så vanlig indikasjon.
Satt og jobbet og plutselig tikket det inn mail… Det er jo ikke til å tro!!
Julaften og nyttårsaften kom tidlig i år!!
Dette må være norgeshistoriens STØRSTE biotekavtale??
Vaccibody enters into worldwide license and collaboration agreement with Genentech, a
member of the Roche Group, to develop individualized neoantigen cancer vaccines
● Multi-year agreement to develop DNA-based individualized neoantigen cancer
vaccines based on VB10.NEO across multiple tumor types
● Vaccibody to receive up to USD 715 million, including initial upfront and near-term
payments of USD 200 million and with potential milestone payments of up to USD 515
million and in addition, tiered royalties on sales of commercialized products