Selvsagt umulig å vite, er jo dagens aksjonærer som bestemmer hvilke kurser de vil selge til.
Jeg tror det kan være viktig å legge merke til at styret sier de har hatt etterspørsel fra investorer om å noteres slik at de faller innenfor investeringsmandatet deres. Dette kan være vanlige aksjefond, pensjonskasser og livselskaper, og de gidder jo ikke å kjøpe aksjer for ett par millioner eller to. Det må gjerne litt ordentlige beløp til for at de skal ta seg bryet med å kjøpe seg inn i et selskap.
Så kan det jo også være at dealen har fått oppmerksomhet blant internasjonale investorer, Genentech/Roche er jo store aktører så det legges merkes til at de satser på en teknologi. Og Genentech har jo garantert sett mere data fra NEO studien enn det vi i har sett offentliggjort til nå.
Min konklusjon er i hvert fall at jeg ikke selger før eventuelt LITT på 70 +. Smart eller ikke hvem vet?

) som kom inn i TRVX og NANO tidlig og blitt sittende har hatt en bumpy men ulønnsom reise så langt om man har kjøpt og blitt sittende. Så kanskje den viktigste smitteeffekten av Vaccibody din suksess nå blir at det blir lettere å skaffe penger for startups.