Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Ja, melder de “flytting” er det gull!

Enig med @boms. Det der ser ut som en OTC ADR.

Fra ABG: We initiate with a BUY and set a TP of NOK 67 We initiate with a BUY rating on Vaccibody, with a 12-month price target of NOK 67 based on our DCF valuation (11% WACC, 4% TGR, risk-adjusted FCF; 25% Probability of Success (PoS) in the cancer track, 10% PoS in Cervical Cancer and 33% PoS in infectious diseases). Our DCF model is comprised of revenue models for each estimated indication. Removing our risk-adjustment yields a TP of NOK 238.

2 Likes

Denne kom i dag?

Et par dager siden.

1 Like

Lurer på verdien på dette ? Vaccibody burde bli priset på lik linje med de store om de blir notert på Nasdaq . Det vil si minst 10 ganger dagens kurs.

Vaccibody to present at Jefferies Virtual Healthcare Conference (November 17-19, 2020)

3 Likes

I Soundcloud ep. 147 fra Radforsk vurderte ny analytiker Vaccibody til å ha / kunne oppnå samme potensial som Genmab og Moderna hva gjelder posisjon, oppbygging og patenter m.m.

Til info er Genmab priset til 256 mrd, og Moderna til 286 mrd, Vaccibody til 16 mrd. Skulle dette skje er det 20X

Anbefaler for øvrig å lytte til episoden fra 17 til 44 min.

4 Likes

Det har jeg fått respons fra analytikermiljøer på at nok ikke stemmer.

Det stemmer helt sikkert ikke om de velger OBX som plattform.

Interessant artikkel fra Professor Bjarne Bogen som er en av medoppfinnerne av Vaccibody teknologien. Han har jobbet med DNA vaksiner mot infeksjonssykdommer i årevis, og dette kan hjelpe Vaccibody til en flying start på satsingen på infeksjonssykdommer.

2 Likes

Jammen snakket Karita Bekkimellom opp Vaccibody i Godmorgennorge i dag :slight_smile:

Mandatory notification of trade - party related to primary insider

Stuffers!! :expressionless: :roll_eyes:

Det er vel samboeren, ikke Stuffers selv som selger og det utgjør vel 7 - 8 % av posisjonen. Så kanskje ikke noe stor sak?

Susanne Stuffers er en person som har irritert meg veldig i mange år, helt siden hun som analytiker torpederte kursen i Targovax. Nå sitter hun på andre siden av bordet. og er investor. Jeg kommer aldri til å spandere en eneste :beer: på henne, samtidig skylder hun meg en hel del :beer: for å si det sånn.

1 Like

Analytikere som bare roper kjøp til alt er ikke særlig verdifulle. Husker ikke innholdet i TRVX analysen, men jeg har tapt mye på å ikke selge :man_shrugging:

Samme, hun framstod som veldig kunnskapsløs, likevel greide hun å lage panikk og kursen gikk fra 21-12.

Ikke verst å selge såpass høyt over markedspris da. Og betryggende at beholdningen fremdeles er svært god. Null stress…

Bemerk at salget skjedde 7. oktober, dvs første noteringsdag