Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Vad är det dom skall presentera imorgon kl 10.30 ?

Det er vel bare generell informasjon, men det kan jo komme noe gøy :smiley:

Kvartalsgjennomgang Vaccibody, Ultimovacs + litt om mye annet by Radium on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/UBkv

Fra dagens Jefferies session:

Så den. Meget solid og fremskrittfokusert selskap.
Bør være gode muligheter for at Vaccibody blir det norske flaggskipet innen biotek.

1 Like

Jepp!
Men det er vel allerede flaggskipet…! :wink:

3 Likes

Enig , har blinket ut Vaccibody som min klart største investering .

1 Like

Ganske solide volumer som har blitt omsatt i dag, kanskje en storfisk som har sett på Jefferies presentasjonen? Mange store fond/institusjonelle investorer venter med å investere i biotek til det kommer en emisjon de kan være med på, men når Michael Engsing klart å tydelig sier at de ikke trenger å hente penger på mange år, så funker jo ikke den strategien :smiley:

7 Likes

Her har dere et fond som har begynt å kjøpe Vaccibody-aksjer. Bare snakk om tidsspørsmål før flere fond kommer på banen. De er nok noe avventende og trenger mer trygghet. Trygghet = Vaccibody klarer å hekte på flere Big Pharma på sin plattformteknologi. Noe jeg tror de er i stand tid. Vaccibody trenger bare mer tid. Ting tar tid.

Er det mulig å se om den posten på 250k er flere forskjellige eller bare 1 kjøper?

Begynt å kjøpe er misvisende uttrykt. 1,5% av fondet var investert i Vaccibody pr 31.12.19

Det blir nok veldig annerledes når de kommer seg over på en annen liste (ila. neste 12 mnd iflg. Engsing).

@Haakonhauk

Du må snakke med megler for å se hvilke meglerhus som handler. Da de har tilgang til Bloomberg terminal.

1 Like

Han nevnte vel ikke hvilken liste, eller gjorde han?

Har du anledning til å linke til Ultimo sin presentasjon?

Ultimo?? Her?

Mener du denne?:

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20201112_4

1 Like

Det står følgende i presentasjonen fra 01/10

“Quality exchange”, utelukker vel OBX :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ultimo deltok også på Jefferies konferansen. Kunne fremstå som du hadde anledning til å linke også til andre presentasjoner.

Ah, nei beklager jeg følger ikke Ultimo…

Nærmeste jeg finner er denne:


Men det ligger jo ikke noen link der.

Takk for forsøket!

1 Like