Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Anbefales:

1 Like

Hei Ramsess,

det VACCI sa ved salg av VB10 var at Genentech ville forestå all informasjon videre frem. Mener tydelig at det da også ble indikert (ved meldingstidspunkt for salg av VB10), at Genentech ville komme med første bolk-informasjon før 31.12.20.

Husker jeg feil så beklager jeg dette.

Jeg kan ikke huske å ha hørt dette, men om det stemmer så er det jo bare supert! :smiley:

De har i alle fall sagt at det kommer en oppdatering på infeksjonssykdommer innen 31.12:

2H 2020
Infectious disease – Strategy update
Further news flow may arise from the infectious disease strategy

(fra Q3-rapport)

Skjermbilde 2020-12-06 kl. 16.16.24|690x184

Vel fortjent, go’ Jul Agnete!

Samtlige av kjøperne er innsidere i Vaccibody og sitter i selskapets styre.

2 Likes

Det var en smart måte å gjennomføre dette på.

1 Like

Vaccibody reports promising preclinical data with a second-generation COVID-19 vaccine and announces its infectious disease strategy

NewsWeb (oslobors.no)

9 Likes

Dette var spennende! Markedet reagerer positivt også :slight_smile:

1 Like

Gikk inn her på en kortsiktig trade forrige uke. Lurer på om jeg skal bli sittende eller ikke.

Dette selskapet er utrolig spennende og har et stort potensiale og lite behov for ny kapital i og med avtalen de har med Genentech.
Så sitt med en fornuftig post er mitt tips.

2 Likes

Sitt i to år🏦

Ja, planen var egentlig å øke posisjonen utover, men hadde ikke regnet med at det skulle komme kursdrivende nyheter allerede nå. Forventet en litt lengre rolig periode.

1 Like

I morgen braker det løs:

Vaccibody will present the pre-clinical data and its broader infectious disease strategy
during a webcast on Friday December 11 at 10 am CET

5 Likes

Svært spennende. Se på verdien av moderna i USA. Einarsson sammenlignet moderna med vaccibody. Det er en spennende!

1 Like

Husk også at første delbetaling fra Genentech (2 000 MNOK) inntektsføres i Q4 :slight_smile: Det vil merkes på bunnlinjen når tallene legges frem den 12.2.21

2 Likes

Man kan saktens begynne å lure om ikke de store vil like vacci enda bedre etter dette. Vacci blir ett våpen mot ebola covid osv osv…

2 Likes

Det er akkurat det vi ser skje akkurat nå. VACCI befester posisjonen med en 2gen vaksine for engangs vaksine som jan fraktes i lommen :slight_smile: Plattformen er så enkel at lønnsomheten er høyere, allergireaksjoner færre, og produksjonshastigheten raskere til markedet.
Selger nok aldri denne aksjen :slight_smile:

2 Likes

Jeg tror ikke det er utenkelig i det heletatt.
Gjør de som de har antydet og lister selskapet på en børs som forstår biotek, så kan dette bli riktig så bra.

En verdsettelse på moderna nivå vil forresten tilsvare røffly 1874,- pr aksje :flushed: :astonished: :cowboy_hat_face:

Og;
Om nyhetene i morgen blir tatt godt imot, så passerer vi 20 mrd! :smiley:

1 Like

Vad har moderna för börsvärde?

Skal nevnes at det skal testes ut på 40000 mennesker før de får bruke denne. Men spennende absolutt.

1 Like