Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Får meg til å undre litt på hva Ultimovacs kan få til av en avtale.

5 Likes

Og markedet er lydig. Åtte promille av selskapet kjøper altså Regeneron.

Det blir jo “galt” i dine øyne uansett hva de gjør. Er det noe galt i at de gjør grep som øker markedsverdien. (I mitt hode burde kursen vært opp 25 - 30 % uansett dette lille aksjekjøpet)

5 Likes

“The Company’s new name is inspired by its Norwegian roots and links to our platform’s modularity. Nykode translates as ‘new code’, playing on the potential of our technology to generate novel codes and create innovative patient therapies.”

Navnet skjemmer ingen? Kanskje det viktigste er å ha noe unikt som er Googlebart.

4 Likes

Jeg skrev ikke “galt”, jeg skrev “genialt” :sweat_smile:

Det er bare å ta av seg hatten for selskapet :slight_smile:

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

6 Likes
1 Like

Noen som kan svare på dette?

2 Likes

WEB cast med info om dagens avtale kl 1600.

Muligens kommer de også med noe nytt om hvor mange som er vaksinert med den nye covid vaksinen som startet for ca en måned siden. Tenker det er et betydelig antall.

2 Likes

Men antallet man har DATA fra er litt over 70 stykker.

Eller rettere sagt, det markedet har sett av data er bare 14 stykker med VB10.NEO og 34 stykker med VB10.16.

1 Like

Finnes det link til WEB cast?

Webcast
CEO Michael Engsig and other members of management will host a webcast on November 23, 2021
at 4 p.m. CET / 10 a.m. EST to present the license and collaboration agreement with Regeneron. The
slides will be made available before the webcast. The webcast may be viewed here:
https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20211118_4/

3 Likes

Håper den leselig uten abonnement/registrering.

4 Likes

Når man hører dagens presentasjon så må man jo begynne å lure på om det er noen sykdommer de ikke kan kurere…

For min del må jeg si at både navnevalget, en litt sprekere webside med enda bedre layout, og partnervalg (Regeneron) er gode skritt i riktig retning.

Nå må vi bare få bekreftet de gode dataene i praksis. Slik jeg har forstått det får vi de første konkrete data allerede i H1-22

EDIT:

Ikke akkurat ugunstig å ha en siste generasjons covid-vaksine på trappene. Jeg t r o r Nykode kan sitte på fasiten, hvor moro hadde ikke det vært?

EDIT 2:
Blir litt bull på Nykode av denne typen artikler:

God helg!

2 Likes

Nykode Therapeutics (formerly Vaccibody*)) resolves to issue shares to Regeneron

Jeg forstår overhodet ikke navnet

Bare fryder meg så enormt av alle jantelovsurpompene som får denne enorme suksessen smurt rett i trynet

10 Likes