Tror comeback for hydrogen-aksjer som Hynion, Hypro og ACH👍 Har ikke noen aksjer i disse må, men gode kandidater som har falt mye fra toppen.
Targovax.
Targovax
PCIB
Nanovector
Ultimovacs
I tilfeldig rekkefølge.
Trvx
Nano
Pho
ventes det resultater fra studier hos alle 3 selskaper til nyåret?
Trvx er en kandidat - selskapet prises altfor lavt etter emien. Pengene er på bok, og caset er mer bull enn tidligere🔥
Mer bull enn tidligere? Tvx har jo startet fra «scratch» igjen på mange måter. Er en grunn til at kursen er ned 70% siste månedene. Se heller på NORDIC NANO, der har du hvertfal et binært utfall som avgjøres til sommeren 2022, enten vil man kunne tjene 2-300%+++ fra dagens kurs, eller tape 90%. Alt arbeid selskapet har lagt ned fra starte av vil avgjøres når dataene avsløres til markedet og FDA
Støttes. Nanovector er det eneste selskapet med underpris målt mot målsnor. Tror dataene kan bli bedre enn preliminære meldinger
Nå må dere ikke glemme ZENA ( Zenith Energy) den virkelige rakett:champagne:
De har ikke forklart dette til investorene på en overbevisende måte men de har overbevist Statkraft til å fortsette utprøvingen i Albania - dvs. reparere og sjøsette på ny og Scatec til å opprettholde samarbeidsavtale. Dette taler for at Statkraft vurderer at Ocean Sun har funnet ut hva som gikk feil og hvordan robustgjøringen bør skje.
Axactor.
Mine valg for 2022:
Lytix Biopharma
Hyzon Motors Inc
Nordic Nanovector
Softox Solutions
Usikker på om disse blir raketter ved nyttår, men utover året trur eg disse kan gjere det godt.
På hvilken måte må Targo nå starte fra scratch? Det er det villeste jeg har hørt på lenge.
Enig med deg. Tror mange etter hvert kommer til å irritere seg over at de ikke gikk inn i targovax på lave nivåer.
Mcap nå er direkte latterlig. Og innsidekjøpene er meget bull. Jeg investerer kun i selskaper som er positive på innsidekjøp.
Bioextrax
Next fortsetter nyttårsrallyet, sterk også i dag.
Viser ingen umiddelbare tegn til å miste momentum, men møter bra motstand 5% opp, har derfor begynt å selge meg rolig ned og sikre gevinst.
Idex Biometrics og Zenith Energy er mine 2 favvoritter for tiden.
Let your winners run…!
Swing trader, enklere å holde dem når det er etablert en oppadgående trend. Slik chartet i Next er, så kjøper jeg rundt støtte og selger konservativt rundt motstand.
Hentet 20% og er fornøyd med det.
Ut med siste rest på 8.22
Det sagt, når next først bryter over ath, kan den ta fullstendig av. Det er langt opp til motstand da.