Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyttårsraketter 21/22

Tror comeback for hydrogen-aksjer som Hynion, Hypro og ACH👍 Har ikke noen aksjer i disse må, men gode kandidater som har falt mye fra toppen.

1 Like

Targovax.

2 Likes

Targovax
PCIB
Nanovector
Ultimovacs

I tilfeldig rekkefølge.

9 Likes

Trvx
Nano
Pho

4 Likes

ventes det resultater fra studier hos alle 3 selskaper til nyåret?

2 Likes

Trvx er en kandidat - selskapet prises altfor lavt etter emien. Pengene er på bok, og caset er mer bull enn tidligere🔥

2 Likes

Mer bull enn tidligere? Tvx har jo startet fra «scratch» igjen på mange måter. Er en grunn til at kursen er ned 70% siste månedene. Se heller på NORDIC NANO, der har du hvertfal et binært utfall som avgjøres til sommeren 2022, enten vil man kunne tjene 2-300%+++ fra dagens kurs, eller tape 90%. Alt arbeid selskapet har lagt ned fra starte av vil avgjøres når dataene avsløres til markedet og FDA

1 Like

Støttes. Nanovector er det eneste selskapet med underpris målt mot målsnor. Tror dataene kan bli bedre enn preliminære meldinger :ok_hand:

1 Like

Nå må dere ikke glemme ZENA ( Zenith Energy) den virkelige rakett​:champagne::rocket:

1 Like

De har ikke forklart dette til investorene på en overbevisende måte men de har overbevist Statkraft til å fortsette utprøvingen i Albania - dvs. reparere og sjøsette på ny og Scatec til å opprettholde samarbeidsavtale. Dette taler for at Statkraft vurderer at Ocean Sun har funnet ut hva som gikk feil og hvordan robustgjøringen bør skje.

1 Like

Axactor.

1 Like

Mine valg for 2022:

Lytix Biopharma

Hyzon Motors Inc

Nordic Nanovector

Softox Solutions

Usikker på om disse blir raketter ved nyttår, men utover året trur eg disse kan gjere det godt.

3 Likes

På hvilken måte må Targo nå starte fra scratch? Det er det villeste jeg har hørt på lenge.

1 Like

Enig med deg. Tror mange etter hvert kommer til å irritere seg over at de ikke gikk inn i targovax på lave nivåer.
Mcap nå er direkte latterlig. Og innsidekjøpene er meget bull. Jeg investerer kun i selskaper som er positive på innsidekjøp.

3 Likes

Bioextrax

3 Likes

Next fortsetter nyttårsrallyet, sterk også i dag.
Viser ingen umiddelbare tegn til å miste momentum, men møter bra motstand 5% opp, har derfor begynt å selge meg rolig ned og sikre gevinst.

3 Likes

Idex Biometrics og Zenith Energy er mine 2 favvoritter for tiden.

1 Like

Let your winners run…! :sunglasses:

2 Likes

Swing trader, enklere å holde dem når det er etablert en oppadgående trend. Slik chartet i Next er, så kjøper jeg rundt støtte og selger konservativt rundt motstand.

Hentet 20% og er fornøyd med det.
Ut med siste rest på 8.22

Det sagt, når next først bryter over ath, kan den ta fullstendig av. Det er langt opp til motstand da.

1 Like