Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Observ Medical

Det tror jeg også. Har ikke så veldig mange aksjer lengre, men likevel nok til å kunne ha god glede av det når inntektene kommer- og det tror jeg de snart gjør!

Jeg ligger på nr 51 i beholdning nå på OM og er klar for rekyl når som helst.

Hej!
Vart ser man sherholders lista komplett ??

En mulighet er å få seg et insider abonnement her på Tekinvestor.
Da får man oppdatert topp 50 liste daglig.

Hvordan ändrar man det då?
Är ny här på TK!

Tja,
Har vært her så lenge at husker ikke, men antar @pdx kan hjelpe deg videre herfra.

Hei @Argonaut , bare klikk her: TekInvestor Aksjeforum :grinning:

1 Like

Blir Observe årets dårligste investrering? Ned 83% hittil i år og ned mer enn 60% siden emisjonen i vår. Må stige minst 700% for å komme på høyde med kursen i januar. Sannsynlig?

Nei det er ikke sannsynlig å nå kurs i januar uten en stor utrullings ordre. at vi ser 5 tallet raskt ved en ordre, det er jeg sikker på.

Hvilken ordre tenker du på da? Skal det monne når det gjelder Biim så bør det være i størrelsesorden flere hundre enheter. Med en stykkpris rundt 20.000 blir det 2 mill. pr. hundre enheter solgt. Da skal det 25.000 enheter til for å nå 0,5 mrd. Foreløpig er 260 enheter solgt.

En ordre og en partner på motsatt side så er vi der:)

1 Like
1 Like

Interessant artikkel som viser noe av potensialet til et selskap som pr i dag verdsettes til kun 139 mil kr!

Et lite utdrag:

“Market players such as Teleflex, Convatec Inc., Fannin Ltd., Cardinal Health, Forlong Medical Co., Ltd., Laborie, Medline Industries, BD, Observe Medical, and Hitec Medical Co., Ltd. are some key players operating in the global market.
In February 2021, Observe Medical announced a stronger presence in Norway in partnership with Norwegian Medtech organization Yallow Life Science and a reinforced engagement with Norway Health. Observe Medical introduces the Sippi automated digital urine meter in a few European markets. Thus, the key players are taking strategic initiatives through the urine meter launches in the market, and the expansion of locations is propelling the growth.”

3 Likes

Ja, det feiler ikke på potensialet for dette selskapet, så må man bare håpe og tro at de klarer å utnytte det.
Mcap på selskapet idag er selvsagt en vits uavhengig av emisjon eller ei.

1 Like

Slik jeg tolker kursen, er det noen som snapper billige aksjer på rundt2,6 i hele forrige uke.
Ser og nøkkelpersoner i listene er tilbake men større lytteposter. Ser for meg at disse øker raskt kanskje allerede i kommende uke.

Det er nok helt korrekt at det har blitt hamstret større mengder aksjer rundt 2,6 ish, av hvem er vanskelig å vite, ser ikke noe tydelig mønster av listene.
Samtidig har det også blitt solgt mye selvsagt på samme nivå, ser heller ikke noe tydelig ut fra listene på det.
Men, det jeg tenker er at kursen er ekstremt lav nå og det skal lite til før den tennes, så la oss håpe vi kan se 3 tallet neste uke.

Følg med på nr 4 og nr 29 på listene de neste dagen. Lukter økning her. Nr 4 har økt med en veldig liten, som jeg tenker er lyttepost før det smeller.
Kurs responderer umiddelbart under 2,5. dette er vel dobbel bunn nå, ser for meg 3 tallet ila uken selv, får vi en liten nyhet rundt strategisk partner/leverandør på USA siden, bør 5 tallet være innenfor rekkevidde, som kurs var før Q2.

Jepp, klar over nr. 4.
Nummer 29 har jeg ikke merket meg tidligere.
Enig i dobbeltbunn og at en rekyl opp kan komme når dag som helst, vi er ikke uenige :joy:

Details - Short Sale Register (finanstilsynet.no)

Hvor er short:) ??

Hva short?

Noen som mener det er short i Observe?