Hva sier du nå? Ble du lurt, eller lurte du oss?
Ta deg en tlf til selskapet du er investert i mr, kanskje du kan ivareta din egen investering.
Fortsatt troa jeg, om du føler deg lurt, kan du selge slik at jeg kan plukke de sub 1,4
Det var ikke svar på mitt spørsmål. Det er du som har gått høyt ut her på forumet, og er svar skyldig.
Går ut med deler av informasjon jeg får, kan godt slutte med dette om flere ønsker dette.
Av erfaring etter samtaler med Nystad, der han informerer om brev, har det kommet etter den oppgitte dag det skal ut, dette styrer dog ikke jeg.
Topp20 er omtrent uforandret fra 1. januar til 28. mars. (+10.420)
Lars Ro +101.767
ELI AS -433.818
MP Pensjon -25.000
Nordnet Liv +201.217
Nordnet Bank +53.970
Skålvold Eiendom +153.173
Cam AS NY
Elmon AS NY
Dette er de vesentligste forandringer.
Ut av listen:
Himalaya Tandory AS
Kuber AS
Flott at du deler informasjon.
De som har fulgt Observe over tid etter at Nystad overtok som CEO skjønner at det er hans gjennomføringsevne det skorter på og ikke din evne til å videreformidle her.
ELI AS har gitt aksjer(433818) til Care holding som er lengre ned på listen og er Holding selskapet til ELI AS
Cam derimot er digre, hadde resultat før skatt i 21 på 111 mill!
Det er ikke planlagt noen Q1 presentasjon, såvidt jeg kan se. Årsrapport 2022 er 28. april.
Ja, da er vi allerede kommet noen dager etter påske, uten ny informasjon.
Og kursen faller videre. Det er vanskelig å se tegn til at Nystad har kontroll på sitt ambisiøse prosjekt.
En solid finansiering er første bud når man skal ut på oppkjøpsraid. Og det ser det ikke ut for at han får til. Det er nå ett år siden leveransen på 260 Biim var fullført. Det er ikke meldt om et eneste salg siden. Er det fremdeles håp? Eller kjører Nystad selskapet over ende?
Reiten hadde sparket Nystad for lengst om han ikke hadde troa på at Nystad gjorde ting rett besriftsmessig…
At han har en veg å gå for å lede børs selskap, ingen tvil….
Ingerø Reiten har tidligere vist god teft og vil nok prøve å tjene penger her også. Men er de like interessert i minoritetsaksjonærene? Håper det, men var det en gang Nystad burde overholde sine ambisjoner om hyppige oppdateringer, så var det nettopp nå.
For det er ingen tvil om at tilliten er tynnslitt om ikke fullstendig borte, noe stupet i kurs både i fjor og hittil i år tydelig viser.
Jeg sa til han i teams møtet, han har null tillit.
Vi får se,
Regner med at tilliten ikke har øket siden da? Har du minnet han på hva han lovte?
Niks, tar ikke kontakt mer med CEO.
Når den siste optimist selger da skal man kjøpe, å det er vel få som har hvert så optimistisk som deg Midlang når det gjelder OM?
Jeg har kun redusert.
Har 300K+ igjen aksjer.
De skal stå
På min henvendelse svarer styreformann uten å utdype nærmere:
“Vi jobber på spreng med den videre reisen, og jeg håper vi er i posisjon til å komme med ytterligere informasjon snarlig.”
Det jobbes på spreng med å manipulere kurs og;)
Herjet litt selv idag, ekstremt mye fiktive ordrer oppover, som forsvinner, justeres etterhvert.