Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Observ Medical

Ja, men ikke nå. Har ikke tid👍

De har satt tak på 5 mill til for denne private plasseringen av penger.

Markedet er surt på obligasjon nå, og i tillegg bruker de store dette til sin favør med grise konvertering.

Dette blir ikke tema denne gang.

Jeg mener dette er en ok løsning for å sikre drift frem til kontraktene blir signert om uke langt tid med Unometer portefølgen.
Npr markedet tar inn over seg OM sin mulighet, og kurs er 50% høyere, kan vi ta en emi for kjøp av Convatec.

Brev før påske med detaljar som allerede informert om.

Det er fint. Til tross for at det nødvendigvis ikke er de nyhetene man ønsker, så vil det ihvertfall bygge tillit til aksjonærene!

Det er nyheter en ønsker, medtech har ikke min innsikt.
Økte litt idag. 30 000 aksjer snappet

Det er jo ille hvis selskapet gir ulik informasjon til sine aksjonærer.
Jeg begriper ikke at det er mulig å rote det så til som det nå synes.
Hvem som helst kan jo skryte av at de har tenkt å kjøpe det ene og det andre og at pengene vil strømme inn, om ikke så lenge. Men skal man kjøpe , så trenges kapital. Det vet de fleste, men tydeligvis ikke Nystad.

Spent på selskapet sitt info brev, sagt før påske så bør komme innen onsdag. Er det positivt som jeg forventer, vil vi kanskje fort se 2 tallet igjen.

Mente det var meldt før helgen? Håper det kommer før påske som du sier

Før påsk har jeg fra Nystad

"Med alt dette er Observe Medical i en sterk posisjon til å utvide virksomheten fra å omsette for ca. 24 millioner kroner i begynnelsen av 2022, til å takte på rundt 250 millioner kroner årlig mot slutten av 2023. Samtidig former selskapet seg nå til å bli et globalt selskap. Vi har de rette folkene, vi har kommersielle produkter, vi har global rekkevidde og posisjon, og med deg som aksjonær kan vi sammen bygge Observe Medical til å bli den suksessen vi forventer!

Vi takker dere alle for deres bidrag og støtte. Jeg ser frem til å dele flere suksesser med dere i de kommende månedene og årene."

Dette lyder allerede ganske hult. Vi har første kvartal bak oss og det eneste vi vet sikkert er at det er tatt opp et lån på 10 mill. til 20% rente. Alt annet er foreløpig bare drømmerier.

1 Like

hehe. hvor fant du denne? står 2022 ser du…

Aksjonærbrev 10. januar i år.

Om det kommer noe , så begynner det å bli knapp tid.

Enig i det. Kan komme etter close og.

Er alt bare tull? Både ledelse og selskap?!

My thoughts excactly

Øker nok ikke mer her for min del.
Har medlidenhet med Midlang for å ha blitt tilsynelatende forledet av Nystad.

Fra siste aksjonærbrev:

In addition to driving the company forward along these important paths, I also intend to keep you - our shareholders and other committed supporters - up to date on the status and recent developments in shareholder letters like this. I hope you appreciate the transparency. I welcome any questions or feedback you may have.

Jeg trenger ikke medlidenhet mr👍
Dette er ett RR selskap som jeg er forebredet på å tape, eller tjene Money💵

1 Like

Er det noen som fremdeles tror på Nystad? Det kan selvfølgelig enda komme noe "før påske"morgen. Men når det ikke er kommet noe enda, så har de neppe gode nyheter.

Jepp, men er ikke første gang ting tar lengre tid.
Vi har nok dette første børsuka etter påske.