Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Observ Medical

Hadde 500K aksjer i Observ, følger fortsatt aksjen. Thats me.

Ja, allerede ved Nystads første presentasjon luktet det særdeles dårlig.
Man kunne kanskje unnskylde han og tenke at hans elendige opptreden skyldtes at han var ny i jobben og usikker, men det fortsatte i samme spor om ikke enda værre.

2 Likes

Tenkte nok det samme. Men stolte på et kompetent styre. Dessverre. Det har kostet meg mye.

3 Likes

Hvem er blitt forført her? Er det styret som er blitt forført av en kreativ Nystad?
Eller er aksjonærene blitt forført av styret ved Bakken?
For den fortellingen som har blitt gjentatt ut til aksjonærene har jo vært “for god til å være sann”,
noe den nå har vist seg å være.
Overta produksjons selskapet Ferrari. Overta alle produktrettigheter for Convatec. Levering av Biim til Fresenius’ 3000 klinikker.
Og alt dette uten å være kapitalisert. Hvordan skulle det gå til?
Om Reiten som største eier hadde vært villig til å bidra så kanskje? Men Reiten har tydeligvis ikke vært villig eller i stand til det.

0,10 kr emi endte på her?

Noen må vite noe???

Eller en pump før emisjon?

Bra volum og. Usikker her men holder meg unna

Her har jeg brennt fingrene kraftig. Vet ikke om Rune Nystad vil ha noen leder rolle etter mageplasket i år? Han har forført aksjonærene med eventyrfortellinger.
Jeg vil ihvertfall skygge unna alt han forbindes med.
Convatec ble etter hvert det som skulle bli redningen for Observe.
Er det sannsynlig at Convatec sitter tålmodig å venter på at han skal finne penger?
Hvorfor skal et selskap med godtselgende produkter ønske seg overtatt av en konkurskandidat som Observe?
Nystad har slitt med finansiering siden han ble ansatt. Er det sannsynlig at dette faller på plass nå etter ferien?

1 Like

Hva tenker aksjonærer om morgen dagen?
Er redd det er fryktelig lite Good news, ser for meg høy cashburn og lite inntekter som resulterer i fall…

De gidder jo ikke oppdater web siden sin med rapporter engang…

Enda er kjøpeviljen til stede. Enten er det noen som vet noe de ikke burde vite, eller så er folk helt “bevisstløse” bare kurs er lav nok.

Når er egentlig presentasjonen?? Dette blir for dumt

Det er vel ikke annonsert noen presentasjon?

de har nok glemt det…

:joy::joy::joy::joy:

Anbefaler alle aksjonærer å etterlyse rapport til sjefen under:::

rune.nystad@observemedical.com

SECOND QUARTER AND FIRST HALF YEAR OF 2023 REPORT