Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Observ Medical

Vet ikke, jeg har ikke lest meg så godt opp på selskapet enda, så jeg eier heller ingen aksjer enda, men er heller ikke så opptatt generelt av om ledelsen har aksjer eller ikke, de har garantert opsjoner. Men om de 18mill står på spill om selskapet overlever eller ikke så bør han så absolutt tegne i emisjonen, så vi får se om han gjør det.

Man kan tydelig se på kursnedgangen at ingen tror på ledelsen og selskapet lenger, men det er også da dette blir interessant for meg, når alle har mistet troen, da blir man litt nysgjerrig på caset:)

Observe Medical ASA - Exercise and sale of subscription rights by close associates of primary insiders

Der var 7,2 mill av 18 mill sikret, så Ingerø hadde nok garantert.
Lars Ro kjøper seg opp igjen. hmm

1 Like

Observe Medical signs LOI with German distributor

Det blir jo en fryktelig utvanning med opp til 250 mill. aksjer. De som var med på forrige emisjon til 7 kroner har tapt 95% av sin innsats.

Det er nok mange som sitter med store tap som ikkj har solgt seg ut.
Sjølv om det ein stor utvanning med de nye aksjene er det eit håp om å kunne
Få tilbake litt, no når det ser ut til at de begynner å få orden på salgs avtaler.
Det kommer jo stadig opplysninger om nye avtaler så håpet er jo at de har greid å
Snu dette no.

Observe Medical ASA: Exercise of subscription rights and over-subscription by primary insider and close associate of primary insider

Observe Medical ASA - Exercise of subscription rights and over-subscription by primary insider and close associate of primary insider

OBSERVE MEDICAL ASA - Last day of the subscription period in the rights issue

Observe Medical - Milestone production capacity reached for UnoMeter 500

Observe Medical har fått mye velfortjent pryl på børsen. Men, må innrømme at det nå kan være i ferd med å snu for selskapet med nylig meldte kontrakter i Slovakia, Kroatia samt en LOI i Tyskland. Produksjon av Unom. for fullt.
0,30 kan være attraktivt!

2 Likes

Selvskryt på siste dag for emisjonen. Produksjonen foregår nå i Kina:

"In a remarkably short span of time, we have achieved a production capacity equivalent to Convatec’s historical levels for the UnoMeter 500 product, which is a testament to our rapid progress and dedication to meeting market demands. Furthermore, we are actively engaged in ongoing initiatives aimed at accelerating production and successfully bringing our UnoMeter Safety Plus product to the market."

Ser at alle kan tegne til 0,26, selv uten retter. Man bør kanskje tegne der i stede, så slipper man risikoen om de ikke får inn nok penger?

Usikker, jeg tror de får inn nok uansett, tipper de største trår til litt ekstra om det må til.

Ja, det tror jeg også. Du er usikker om man får tildelign uten retter?

Må ærlig innrømme at jeg ikke har lest meg opp på dette rundt emi og tegning.

Du mener overtegning? Det er jo en sjanse å ta, men det er jo uhorvelig mange aksjer som skal trykkes, så det blir kanskje nok til alle :smiley:

Jeg mener tegne uten retter, fra prospektet: “Emisjon med fortrinnsrett, overtegning og evnt. tildeling til tegnere uten retter”

image

En kan tegne i VPS selv om en ikke eier aksjer ja, har tegnet med for en slant der…