Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Observ Medical

Ja, det blir spennende. Hvis de leverer strålende tall så har de lurt markedet. Igjen.
For svært lite er blitt meldt. Og Observe (og andre små håpefulle selskaper) er vanligvis ikke tilbakeholdne med å melde alt som kan oppfattes positivt.

La oss håpe. De har iallefall et produkt, - som selges - et marked med behov - og muligens en portefølje som kan komme i salgsloopen etterhvert. Det er da noe

Observe Medical secures framework agreement in Scotland for Unometer[TM] 500

1 Like

Fantastisk - more to come :+1:

ja jøss, en melding fra obsrv med konkrete tall, kommer det flere av de så kan jeg nesten miste pennystock feelingen. Jeg gjetter vilt her nå, unometer er plastposer til 85kr stykket? (NHS scotland historically, potential annual revenues 13Mnok / 150k units = 86kr)

Sista sjance til å kjøpe OBSERVE MEDICAL på disse lave nivåene

I morgen kan vi fort se 0,6 + og utover året vil vi krype opp mot 1 krone

100%oppside- MINST

Gleder meg til Q-rapporten i morgen

Invitation to Observe Medical ASA second half and full year 2023 presentation and Q&A

Oslo, March 6, 2024 -Observe Medical (“the Company” or “Observe Medical”) will

release its results for the second half and full year 2023 on Wednesday, 13
March 2024. The presentation will be published on NewsWeb and theCompany’s

Selskapet framstår uten tvil mer spennende enn på utrolig lang tid.
Veldig spent på å høre hva de sier om utsiktene framover nå, uten tvil ser mye av businessen ut til endelig å løsne hvertfall.

1 Like

Nå kan de kanskje ikke lenger regne med støtte fra Ingerø Reiten heller?
Reiten er ikke lenger i en situasjon der de kan bruke penger på risiko-prosjekter, og skulle nok gjerne sett at de 50 mill. brukt på Observe var ugjort.

Vet ikke hvor du har det fra? Men imorgen vet vi kanskje alle litt mer.

Om man ser på nyhetene før og etter emi hersker det vel ingen tvil om at noe har løsnet.
Hva det gir av inntekter i q4 er nok moderat men burde love godt for 2024

De har meldt salg for ca 0,5 mill. siden emi. De har meldt avtaler, men ingen håndfaste tallfestede kontrakter. Mulig de har fått til mer enn de har publisert, det vil vise seg imorgen.

2 Likes

Observe Medical ASA: Full year and second half 2023 results

1 Like

Herlig- det går frem og opp. Meget spennende utsikter for 2024. Ser nok krona om ikje så alt for lenge !

Tja 13 mill i cash pr 31.12.23. Med andre ord tomt nå om ikke skuta er snudd til at sales dekker kostnader?

Da får vi putte inn litt mer om det trengs…

Profesjonell og tillitsvekkende 2023 presentasjon. Lover bra for fremtiden

Når media kommer på banen - vil det allerede vært kjørt analyser fra meglerfirma. Den smarte investor er inne før dette kommer ut - og kanskje før bjellesauene går inn :slight_smile:
Lykke til

1 Like

Vær forberedt på emisjon som må komme snart. Det lille de fikk inn i emisjonen i desember er nok snart oppbrukt, selvom det ikke var tema i dagens presentasjon. Og det renner fortsatt ut betydelig mer enn det som kommer inn.

Jeg er klar

Observe Medical ASA - Mandatory notification of trade