Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oksehjørnet 💰🐄

Første target nådd. 3180, 130 punkter fra første entry.

Vi er enda lavere enn vi var for 1 mnd siden…

Rekyler trenger ikke alltid være i pris, kan også være over tid :slight_smile:

Hva mente du der?

@anon99163478 når man har gjort TA på 3000 om at 3200 skal testes, så må det være lov å nevne det når det skjer.

Har vært 4-5 uker der vi har beveget oss sakte nedover, der bulls har blitt utålmodig og nervøse for at den neste bølgen nedover er på gang. Samtidig har bjørnene gjerne økt sine posisjoner i vente av bølge 2 ned. I stedet for en rask rekyl nedover som stopper ut oksene, så blir det seigpining av alle parter.

1 Like

Nervøs? Please…

Synes det begynner å ta fin fart nå, opp 2,10% i Stockholm i dag der jeg er eksponert. La moroa begynne!

2 Likes

Som du sikkert har sett så skrev jeg at 3200 var innen rekkevidde når vi var på 3050. Jeg har ikke vært nervøs og det samme gjelder sikkert flere tradere som har fulgt litt med (blant annet deg). Men mannen i gaten, som ikke er helt med i bevegelsene blir fort urolig av små bevegelser :slight_smile:

1 Like

Hva anbefaler du?

Xact bull 2 er fin

1 Like

S&P 500 opp 25% neste 12 måneder spås.

haha særlig og Tesla skal over 1400…

Vent litt

image

2 Likes

Tesla har gått 5-gangern siste året og 3 gangeren siste måneder… crazy. Mcap er nå helt hinsides all fornuft, men fortsatt bare stiger det… trades nå på 1430… det er nødt til å smelle noe helt forferdelig til slutt.

Godt eksempel på den vanvittige boblen som er skapt i kjølvannet av Corona.

2 Likes

Ser du hvem som kjøper.

4 Likes

Min personlige favoritt: https://robintrack.net/symbol/BLU?symbol=BLU

1 Like

Var vel en stor økning i nye aksjeeiere på OSEBX, typ 60k iløpet av Q2. Men det var folk i 40 til 70 års alderen som økte mest i verdi.
Så kan jo sikkert fort se samme trend på hypede aksjer i Norge, med lav omsetning.


4 Likes

Synes det blir mer og mer sannsynlig at vi er i et 1998 scenario enn 1929

5 Likes

Golden cross 50 gjennom 300 bekreftet og gjennom 200 incoming

1 Like
1 Like