Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Omeros Corporation (OMER)

Professoren har twitter, jeg prøver på han direkte. :stuck_out_tongue:

Disse dataene ser virkelig ikke bra ut, selv med 3 pasienter ekskludert fra analysen. Hjelper heller ikke at biotwitter hamrer selskapet.

Det er jo den mest volatile, shorthandlede, biotwitterherjede aksjen som finnes, så kursbevegelsen er ikke det som opptar meg når det gjelder å se om dataene er dårlige eller ikke.

Nå skal CEO presentere på en konferanse i morgen, da må jo dette adresseres.

http://investor.omeros.com/phoenix.zhtml?c=219263&p=irol-newsArticle&ID=2369191

biotwitter"?? Tenker dere Adam her, eller alle samla? :blush: ??
Hos Adam er det vel mest nå: “Hva vart det jeg sa…”

Twitter søker man med ticker…

https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=%24omer&src=typd

Chartet indikerer at vi har beveget oss en smule utenfor opptrend. :confused:

Shit, Adam Feuerstein går hardt ut.

De fleste går ganske hardt ut. Ser ut som en “shit fest”, som man sier.

De fleste er bare støy. Adam er ikke det. Langtifra…

Personlig er jeg ikke veldig glad i stilen til Adam. Han går ofte veldig hardt ut. Når det er sagt ser det ikke bra ut for OMER. Såvidt jeg vet er dette de første placebo-kontrollerte resultatene for OMS721. De viser at det ikke er noen forskjell mellom OMS721 og placebo selv med tre pasienter ekskludert. Dette vil skape masse tvil om OMS721 ikke bare innen IgAN, men samtlige indikasjoner det prøves ut mot.

Edit:
Basert på dataene som kom i dag e er det ingenting som tilsir at OMS721 vil lykkes i fase 3-studien innen IgAN.

2 Likes

Noen har visst sett noe positivt: Aksjen er opp, over 20%, de siste 2 timene(i aftertrade). Tok selv sjansen på å overnatte med en del :). Takker for nyttig info som gjorde at tradinga ble mye lettere. Bra biotech gjeng her! :+1: :+1:

Du skal være jævlig forsiktig med å lese noe som helst ut av OMER omsetning utenfor vanlig åpningstid, noe helt sykt med shenanigans og tulling med kursen der, i en helt annen grad enn ALLE andre amerikanske biotech jeg har på den ganske store watchlisten min.
Manipulering ohoi.

Så du noe om volumet?

Er vant med diverse jalla aksjer, så akkurat det der er mer regel enn unntaket for meg(kommer ikke til å merke noe rart mao ) 80K de 2 siste timene er vel godkjent. 18 USD nå! :slight_smile:

80k var mye ja, ofte har det vært typ 1 aksje som flytter prisen halvannen dollar haha.

1 aksje hadde ikke nyttet idag nei :wink: … Utifra dette (fra SA) så leser jeg det blir en eller annen pres imorgen (hos Cantor F.) : “Greg NEEDS to address these factors tomorrow at Cantor because whoever drafted that under-informative PR wrote it like a complete moron and just walked this company into a woodchipper.”

Kanskje positiv reaksjon i forvente av den? (må finne ut når det skjer, og selge før…? )

Her er Fase 3 studiet:

The purpose of this study is to evaluate the safety and efficacy of OMS721 in patients with IgA nephropathy. The study will assess proteinuria by 24-hour urine protein excretion (UPE) in g/day at 24 weeks from beginning of treatment.

This is a Phase 3, double-blind, randomized, placebo-controlled, study in patients aged 18 years and above with a biopsy-confirmed diagnosis of IgAN and with 24-hour UPE that is > 1 g/day at baseline. During the study, all patients will continue optimized renin-angiotensin system (RAS) blockade.

The study consists of five periods: Screening, Run-In, Initial Treatment (Weeks 1-12), Response Evaluation (Weeks 13-24), and Follow-Up (Weeks 25-144).

Patients are assessed for re-treatment based on their response to 24-hour UPE.
Additional treatment will be given to patients who relapse or who have partial response following the Initial Treatment Period.

Approximately 430 patients are to enrolled in two groups of 215 patients per arm.

OMER får litt oppmerksomhet i den nye Armchair Healthcare podcasten: https://armchairhealthcare.simplecast.fm/

1 Like

Vet ikke om jeg tør å høre etter måten de voldtok tgtx

Nei, hørte igjennom den på vei hjem. De er nok ikke longs for å si det sånn!

Da ble jeg også Omeros aksjonær. Må innrømme at jeg ikke har finstudert caset men så er dette bare et lite bet for meg.

Fascinerende kursbevegelser i denne. Pcib og nano blir bare småtterier i forhold til denne.

1 Like

Velkommen som $OMORON!

2 Likes