Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Omeros Corporation (OMER)

J-Code innvilget for Omeros. Utrolig gode nyheter for selskapet med tanke på Omidria revenue.

https://www.tradingview.com/x/Wju87nS2/

Sagaen gjentar seg i Omeros:

https://seekingalpha.com/news/3513590-omeros-11-percent-lack-cms-non-opioid-exclusion-omidria

Og Feuerstein er på saken umiddelbart:

Denne må leses nøye:

1 Like

Sjekk candlestick og volumspike.

Jeg hadde desverre ikke sjansen til å følge med i går så gikk glipp av hele greia bortsett fra en liten trade ved åpning.

Menmen. Det kommer ALLTID en ny mulighet.

Compassionate use study, 6/6 COVID ptx with ARDS survival, +52% pre-market.

Dette må uten tvil være en av de mest tricky aksjene av de alle.

Jeg kommer nok aldri til å kjøpe den før den har etablert en skikkelig opptrend.

1 Like

Er nå litt fristet nå jeg da. Kjøp ned mot 10$ har flere ganger vist seg å være lurt. Hr ikke fult så mye med i det siste, men det er vel en BLA klar for innsendelse snart?

Det medfører riktighet

Tok en post på 10.11

Går bra sålangt. BLA som skal files dette kvartalet og akkurat hentet penger langt over dagens kurs. Som du sa i en post lenger opp her, savepig, så kommer det alltids en mulighet og den tok jeg på 10$… Fortsatt blant de mest spennende biotech selskapene jeg har kommet over og kanskje det endelig skal løsne nå

Ja det er ganske fristende her nede på disse nivåer, det skal sies. :smiley: Men er en crazy aksje.

Omer er omer på godt og vondt, men BLA skal være >85% for kommersiell godkjennelse. For meg er det uforståelig at aksjen står nærmere 10$ enn 20$ i den posisjonen de er i nå.

Omer presentasjon på Cantor helsekonferansen idag. Hadde vært gøy med noe positiv BLA news. Bare 2 uker igjen av kvartalet så om de skal holde den selvpålagte tidsfristen så skal den files innen utgangen av måneden.

Hører på webcast nå. BLA`n er under arbeid og forventes å være ferdig ved utgangen av måneden og ytterligere 2 uker å få sendt inn. Greg er ganske klar på at de forventer å få godkjennelse på bakgrunn av dataene Narsoplimab mot HSCT-TMA. Det vil bli da bli eneste godkjente medisin mot HSCT-TMA og om markedet sa han: “we expect market opportunity in excess of a billion dollars for HSCT-TMA” i us og europa

narsoplimab testes også mot covid-19 og innledende studie på 6 veldig syke der alle måtte ha pustehjelp var effektiv og alle er friske og utskrevne.

There does not appear to be a better treatment for critically ill COVID patients than NARSOPLIMAB’ CEO Greg

Men Covid er det mange som hevde å ha behandlinger mot og det vektlegger jeg ikke allverden. Får være en bonus.

Eleni Gavriilaki, MD, PhD, George Papanicolaou Hospital, Thessaloniki, Greece, discusses the use of narsoplimab, a monoclonal antibody targetting mannan-binding lectin serine protease 2 (MASP-2), for the treatment of transplant-associated thrombotic microangiopathy (TA-TMA), an endothelial damage syndrome that’s increasingly found as a complication of autologous and allogeneic hematopoietic cell transplantation.

https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=37172&g=375cde5b-1f5c-4ba2-a9a3-dec2fe40836e&uid=6080645&sid= Her kan man høre dagens webcast