Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Dette var meget dårlig rektruttering, full krise egentlig nå i selskapet

egentlig ikke, rekruttering går tregt. de har 6 sites som rekrutterer og et syvende på vei. Skulle vel vært oppe i tolv, men kan hende de passer på å ha penger før de bruker, kanskje? Har vel ikke sterkeste likviditeten om dagen.

Full krise virker det ikke til å være, det syns nå ikke jeg. Slik er det vel å drive biotech i norge i dag, hånd til munn.

De har fortsatt avtale med ARTBIO, så det dekker opp litt av kost. Hva var det, 8mill i året eller noe sånt?

45mill fra bgbio, 130 inn i emisjon. Så 180mill i lomma fra “i dag av”?

1 Like

Er disse 20 kun til randomisert del av fase 2 eller totalt inkl safety-kohort? Var vel rekruttert 8 til randomisert del og 14 totalt (inkl safety) per 30/6?
Og da guidet de 1 per uke fremover…
Det er gått 12-13 uker frem til 30/9 etter det.

Men det er ikke langt unna heller.

Hva er status på tampen av neste år? Ca 50 millioner igjen i kassen?

Og så skal de prøve å kapitalisere opp selskapet igjen med premature data fra 30 pax? Her kan man helt fint budsjettere inn en ny emisjon på ca 50 øre og nye 300-400 millioner aksjer om et års tid.

Det kan vel tenkes at nye sites trenger godkjennelse og registrering hos FDA før de kan sette i gang med å ta pasienter inn i nye studier. Så for eventuelle nye US sites KAN det vel bli 1 - mnd eller 2 utsettelse med oppstart, men de sykehusene som er åpne operer vel som normalt.

Godt spørsmål, men det er vanskelig tolke det annerledes en 20 inkl. safety ut fra ordlyden fra prospektet:

" As of end of September 2025, a total of 20 patients had been included in the RAD-18-003 trial"

RAD-18-003 er både Ph2a/2b.

1 Like

Er bare å sende en mail til Soug, ser han svart noen på Nordnet.

Kan ikke skjønne noe annet at det er totalt 20 pax ink safety run in, kontrollarm og eksperimentell arm.

1 Like

Soug bekrefter jo 20 tot. i svaret på Nordnet, så ikke mye å spørre om.

Da har de kun greid 2 i mnd gjennom juli, aug og sept.

Ja, dessverre. Fullt datasett fra fase 2 er i det blå, tenker det er helt realistisk å forvente fullt datasett, 24 mnd avlesning av 90-96 pax rundt årsskiftet 28/29 slik det ser ut i dag.

Synes 9 mnd avlesning av innrullere pasienter tom 31.12.25 virker litt desperat imo. Samtidig er det jo det eneste halmstrået Soug & co har virker det som? :man_shrugging:

Etter min mening kan de ikke få inn en partner her fort nok. Alt er jo bedre enn denne endeløse ørkenvandringen med 1-2 emisjoner i året og en økning i antall aksjer på på 100-200% ved hver kapitalinnhenting.

Som nevnt kom 24 mndrs avlesningen den 8. oktober med svært gode resultater. Håper det kan gi fortgang.

De dataene er verdiløse for alle praktiske formål.

1 Like

Hvor mye krise det er kan vurderes.

Men hovedproblemet (som jeg tok opp for et kvartal siden) er en veldig merkelig interim avlesning. Interim skjer på et predefinert tidspunkt for de pasientene som er rekruttert på en eller annen dato innenfor Q1-26.

Interim kommer med høy sannsynlighet til å bli bortkastet, med en plass mellom kun 30-40 pasienter, med data som ikke holder statistisk kvalitet, og selskapet kaster da bort svært verdifull alpha.

Hovedstudien kommer videre til å bli forsinket langt ut i 2029, og selskapet må hente kapital på interim avlesning med dårlig kvalitet.

Partner med nåværende data er helt usannsynlig. Potensiell partner ser også de utfordringene som er.

Det lille halmstrået som er her er kort som fy, og forutsetter eksponentiell rekruttering fra nå av og det kommer ikke til å skje - visualisert under veldig tydelig med data vi vet til nå.

Rekruttering det siste året frem til nå er egentlig helt lineært.

2 Likes

Nå skal jo antall sentre dobles innen året da, så det bør jo gi en økt inkluderingshastighet.

For øvrig helt med deg her. Interimen virker som er relativt desperat grep i håp om å kunne ha noe å selge i neste kapitalinnhenting.

Med tanke på hvor sakte fase 2 rekrutterer, så tenker jeg det også vil påvirke guiding for en eventuell fase 3. Som Soug selv sa så er best case en midlertidig godkjenning i 2030-31. Men i dette sniletempoet så kan det like gjerne strekke seg mot 2032-33-34-35

1 Like

Ja er ikke uenig i økt inkluderingshastighet. Men hva økningen faktisk blir - og når - gjenstår å se. Så tipper man havner en plass i mellom de to ytterpunktene som visualisert over.

Det må du begrunne.

Ja, slutten av 2027 er lov å håpe på. Men det anser jeg som et best case scenario.

Vil jo tro de seks første klinikken man plukket var de man hadde beste erfaring med og største forhåpning til.

Helt uenig.

De utrolig gode dataene fra 24 mndrs. avlesningen 8/10/25 må ha fått kreftkirurger til å sperre opp øynene. Som nevnt er radspherin en fysisk, og ikke biologisk tilnærming basert på radioaktivitet. Og som kjent er radioaktiv stråling effekt mot kreft. Det vil også gjelde radspherin. Det som har vært spennende er om distribusjonen i bukhulen vil nå de frittflytende restkreftcellene. Når det i praksis viser at det gjelder 90% av de undersøkte bør det vekke stor interesse for å delta i fase 2b. Resultatene kan dermed påskynde inklusjonsprosessen og de kan brukes for hva de er verdt av Oncoinvent.

Du vet like godt som alle her at ensom svale gjør ingen sommer.

Data fra 10 pasienter har ingen verdi, det finnes ingen kretleger som sperrer opp øynene av det lille datasettet der.

Det datasettet beviser ikke noe som helst utover at det blir spennende å se hva man kan få av data på sikt.

Derfor er det for alle praktiske formål verdiløst. Alle kan jo med selvsyn se hvordan markedet reagerte på de dataene :man_shrugging:

Selv CEO Soug er meget moderat i omtalen av de dataene du du referer til.

Fase 1/2 er egentlig helt dødt for meg etter Ultimovacs. :stuck_out_tongue: (Og NANO, iofs, selv om det var andre ting som også var dårlig der. Merlin hausset jo også der ellevilt på de tre 20 mbq pasientene som tilfeldigvis var omtrent på pasient nr 20 eller så. Hausset vel mye på den tiden jeg og, i ren uvitenhet, legger meg flat.)

Det gir en indikasjon for selskapets forskning, men har null verdi for risikostyring.

6 Likes