Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Forhåndsdømmer ikke, jeg leser bare det du skriver. Ikke ment som kritikk, men du leser jo ikke informasjonen andre deler med deg, virker det som. Hvis du har vært aksjonær siden 2016 skjønner jeg at det har vært en dryg reise, men da å fokusere på hva som skjer med kursen når det blir utført en reverse split er helt uforståelig for meg. Og ikke bare et innlegg om det heller.

Så lenge selskapet drives fremover og møter de milepælene de trenger(internt) og markedet belønner de viktige milepælene får man det man kan forvente som langsiktig aksjonær.

Har ikke vært inne i selskapet så lenge som deg, men begynner å bli noen år likevel.

Four additional sites open for recruitment in Oncoinvent’s Phase 2 trial

2 Likes

Flott det!

Men var det en børsmelding verdig?

Det vil jeg si. Greit å vise at det er progress selv om man absolutt skulle ønske rekrutteringen gikk raskere.

Hvorfor?

4 uker til 2H rapporten. Da har de god anledning til å opplyse markedet om hvor mange som er rekruttert og om guidingen holder.

Dages melding vitner litt om desperasjon spør du meg

2 Likes

Tja. I Nordic Nanovector var det ønske fra aksjonærene å få fortløpende oppdateringer. Kanskje de ønsker å kjøre noe lignede opplegg.

Skjønner ikke helt poenget med å melde dette. FPD i ekstra sites er vel lite matnyttig med mindre de ønsker å tone ned forventningene til rapport i slutten av februar.

Minner om denne - Search for clinical trials - EMA

Se på tabellen for overall trial status så ser man at det kan ta tid mellom start dato og rekrutteringsstart…

Kanskje allerede etablert praksis i f.eks Spania gjorde at de kom fort i gang der? Det tipper jeg.

Jeg tolker det som en heads up for noe i denne duren:

…As a result of the extensive work required to open new sites and manage recruitment logistics, enrollment is expected to be delayed by six months.

1 Like

Ingen hemmelighet at det tar tid å åpne sites, som nevnt vises dette i tabellen linket ovenfor(!).

Protokollen sier også at de forventer rekrutteringstid på 18mnd… Regner med den står uansett, og hvis de ser det kniper med pasienter så får de åpne mer sites da.

Det er ikke bullish at et selskap trenger å åpne flere sites, bare så det er sagt. Jeg vet ikke om jeg kommer på noen eksempler på at det har hjulpet noen av de norske biotechene i fortiden engang.

Edit:
Bør si at jeg er ikke opplest på dette caset, kun en helt generell tanke som slo meg.

Edit2:
Så hvis det er sånn at de leverer på en allerede beskrevet plan er det jo greit nok, men da gir det heller ingen særlig mening å børsmelde, sånt hører hjemme på kvartalsrapporter.

1 Like

Noen som la det frem som bull?

Kapitalsituasjonen har gjerne ikke kunne bære 12 sites kontra 6 i perioden.

12 sites har vært i planen siden oppstart av studiet.

Problemet er nok hvordan selskapet har kommunisert fremgang tenker jeg. Alle seks sites har nok ikke rekruttert siden start av studiet, dessverre…

Det fremkommer jo av tabellen hos regulatoriske myndigheter, men hvem bryr seg om det(vertfall ingen på tråden her)

Hvis det er planen til et selskap å åpne flere sites, så anser jeg det som en god nyhet at de får åpnet opp flere sites. Om ikke akkurat bullish, så blir i hvert fall en bekreftelse på at de har fremdrift i planlagt løp. Her er det riktig nok bare nesten i mål ved at 10 sites er åpnet nå.

En annen fordel med å ha flere sites involvert er at teknologien/produktet blir bedre kjent og dermed får mer oppmerksomhet i det kliniske miljøet. Algeta argumenterte vel i sin tid også med at det ville gjøre at det ble en raskere start for bruk av medisinen/metoden den dagen de ble godkjent.

I følge Clinical trials er det for øvrig 10 sites aktive hvor av en har status “Not yet recruiting”
image

https://clinicaltrials.gov/study/NCT06504147?limit=50&term="oncoinvent"&rank=1#locations

5 Likes

i følge euclinicaltrials.eu så mangler det to sites fra spania på clinicaltrials.gov listen:

Site city Organisation name Name Email Telephone number Department name Site location OMS ID
Pamplona Clinica Universidad De Navarra Prof. Luis Chiva ichiva@unav.es +34630232947 Dept. Ob-Gynecology Avenue Pio XII 36, 31008, Spain ORG-100007650
Valencia Hospital Universitario Y Politecnico La Fe Dr. Víctor Lago Leal lago_vic@gva.es +34961244000 Unidad de Oncología Ginecológica Avenida Fernando Abril Martorell 106, 46026, Spain ORG-100029610
L’Hospitalet De Llobregat Bellvitge University Hospital Dr. Jordi Ponce jponce@bellvitgehospital.cat +34932607500 Gynecology department Carrer De La Feixa Llarga S/N, 08907, Spain ORG-100028921
Barcelona Vall D Hebron Institute Of Oncology Dr. Antonio Gil-Moreno antonio.gil@vallhebron.cat +34934893000 Department of Gynecology Calle Natzaret 115, 08035, Spain ORG-100011442
Madrid Clinica Universidad De Navarra Prof. Luis Chiva ichiva@unav.es +34630232947 Dept. Ob-Gynecology Calle Marquesado De Santa Marta 1, 28027, Spain ORG-100007650
Barcelona Hospital Del Mar Dr. Gemma Mancebo gmancebo@psmar.cat +34932483000 Gynecological Department Passeig Maritim De La Barceloneta 25-29, 08003, Spain ORG-100028631

Og da ender vi på 12 stk inkl den ene i UK

3 Likes

I seneste melding (29. jan. 2026) bekreftes det at studien har rekruttert ved seks sites siden mars 2025 og at det nå er åpnet fire nye sites — og første pasient er inkludert ved ett av de nye.

Bare å håpe på gode rekrutterings tall den 26. Februar.

Registrene sier noe annet, men man må jo tro på det.

Financial calendar

Finansiell kalender