Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Det kan godt hende du har rett, Hybrid. Likevel har jeg valgt å investere her, og jeg velger å tro at de har lært av NN-tabbene. Jeg var også investor der og holdt fast helt til det ikke var mer igjen. I ettertid ser jeg at det var flere røde flagg jeg valgte å overse.

Nå håper jeg at Roy Larsen, som fortsatt har mulighet til å komme med sine synspunkter til Onco, bidrar til at de unngår de samme feiltrinnene.

At man forventer at Roy H. Larsen skal løfte en eneste finger gitt hvordan største aksjonær har lagd et mildt sagt destruktivt helvete rundt selskapet pga Larsens angivelige prioritetsvikelse rundt oncoinvent og artbio inception, er å forvente mye…

Regner med at ønsket er at det han og Bruland har forsket frem skal lykkes, men støyen Hadean med TEIGLAND i spissen tror jeg ødela mye for selskapets evne til å finansiere videre ops uten å dumpe prisen.

Og det er/var sikkert en del av Hadeans eminente plan helt frem til det plutselig ser ut som de må finansiere løpet selv om de ikke kuler tuta litt.

Flere sites burde vise flere pasienter. Jeg håper på dobbelt antall ift sist meldt, kanskje mer. erfaringsmessig er det nok ikke annet enn ønsketenkning… men i mål til sommeren hadde vært fint for selskapet, og aksjonærene.

2 Likes

Ja, vi får håpe på gode rekrutteringstall om en ukes tid. De sier at de har valgt sykehus med en høy andel av denne pasientgruppen, så det vil være overraskende om de ikke velger å bruke Radspherin – særlig med tanke på hvor trygt det er å bruke og det potensialet det kan ha for å redusere tilbakefall

3 Likes

Men har de ikke sagt at de ikke vil oppdatere rekruteringstall underveis i studien, eller har jeg misforstått og at de egentlig mener i mellom Q resultatene?

Noe annet hadde jo været veldig rart.

Men på tross av dette går jo rekrutteringen treigt.

Jeg tipper de legger frem antall rekrutterte pasienter hvis de er i rute, og et de bak skjema så sier de ingenting

Oncoinvent to Present Positive 24-month Follow-up Data from Phase 1 Ovarian Cancer Study of Radspherin[®] at ESGO 2026

5 Likes

Liker godt at dette fortsatt er en UUU aksje som en meget kjent investor bruker som uttrykk når han investerer. Ser han øker jevnt og trutt.

Kanskje styret snart får rett i sin strategi ifht spleis…
Sålangt har vel ikke akkurat internasjonale aktører fattet interesse.

Ref:
Bakgrunnen for å foreslå (og som ble vedtatt) en spleis på 100:1 er primært å løfte aksjekursen opp på et nivå som er mer hensiktsmessig for profesjonelle investorer, internasjonale aktører og enkelte handelssystemer, hvor svært lave kurser ofte oppfattes som uhensiktsmessige eller ekskluderende. En høyere nominell aksjekurs kan tendensielt også redusere støyhandel og tick-size-problematikk.

Kun ved kvartalsoppdateringene.

Vel dette vil hjelpe godt på at vi faktisk ser det fungerer med anbefalt dose. Vil vel gjøre avgjørelsen lettere for legen ta i bruk radspherin.

1 Like

Kjøpte mine siste aksjer i sluttauksjon i går. Nå skal jeg bare sitte på de aksjene til d blir gull eller gråstein.
Blir veldig spennende å høre hva de sier om rekrutteringen.
Vil de bare melde t.o.m Q4 eller melder de ut denne uka?
Går rekrutteringen tregt så bærer det vel ned på 30 tallet. Er det levlig eller bedre så ser vi kanskje 50 lappen igjen.
Jeg har god tro på at dette kan bli en soc i kombinasjon med operasjon og da…

1 Like

Det er vanskelig å si noe om pdd, men data er lovende.

Businesscaset er veldig spennende, så hvis de klarer å levere gode data de neste årene, så blir dette bra.

Først og fremst må de få kontroll på rekrutteringen, og finansieringen.

Ja, rekrutteringen er alfa og omega her. Ut fra det jeg hørte da Onco sist var gjest hos Radforsk podcast, er det nesten rart om de ikke skulle klare å komme i mål.

Det er også en stor gjeng fra Algeta som nå er med i Oncoinvent, og det gir trygghet.

I tillegg viste siste børsmelding at 9 av 10 som fikk anbefalt dose fortsatt ikke har fått tilbakefall etter 24 måneder – det er lovende tall.

Her må Onco være tett på sykehusene som er study sites og sørge for at Radsperhin faktisk blir brukt i forbindelse med fjerning av kreftceller i bukhulen.

2 Likes

Skal vi være ærlig om den reverserte splitten så er det klart at større fonds og andre større aksjekjøpet ønsker nok en aksje med en viss aksjekurs som vi har fått nå, men siden det bare er en dags omsetning på 3000-4000 aksjer så spørs det vel… Vi kan hvertfall slå fast at aksjekurser og gevinster er relative. For de langsiktige som hadde aksjer her før børsnotering gjerne med en kurs på 50 kr pr. aksje, så trenger de en kurs nå på 5000,- før de er i null. Dersom rekrutteringen drar litt ut og vi ser for oss at vi trenger mer penger med en ny emisjon i slutten av året så vil kursen fort være 10,- kr eller 10 ører. Om vi da derfra er heldig og får suksess vil det nok om noen år kunne sies at vi har hatt en fantastisk aksjekurs utvikling dersom selskapet blir solgt for en aksjekurs på 500,- kr. Da har vi hatt en fantastisk utvikling fra 10 kr til 500 kr eller fra 10 øre til 5 kr. Antall aksjer i selskapet er selvsagt helt anderledes enn nå. En økning i aksjekurs fra 10 kr til 500 kr er jo en fantastisk reise…??

Om noen har kjøpt seg et lodd til 50kr for x antall år siden, i gråmarkedet, har de vel allerede misforstått konseptet og er dermed akkurat der de burde være avkastningsmessig, kanskje?

Ja, noen som har forventninger til morgendagen?

Kommer d inn dårlige tall på rekruttering og svalestup i kurs, er d greit og kursen dupper opp og ned der den er nå eller overrasker de på rekruttering og kursen får seg en solid løft.

Det får vi vite i morgen :sweat_smile:

Oncoinvent ASA: Second half 2025 results

Nano v2 :sweat_smile: