Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Hm… :thinking:

Interessant at fortsatt snakker om «pågående diskusjoner rundt partnerskap»

Kanskje noen kan grave litt rundt dette med partnerskap på morgendagens presentasjon? Og eventuelt be de kommentere rykte som går om at OC pasienter ikke får tilbakefall etter at de er behandlet med Radspherin?

Was gedenken Sie?

Titlene ble sluppet 17. juli.

Siden de vet abstractet er godtatt skal det etter “reglene” ikke være LBA (og derfor i hvert fall ikke noe resultater fra trial), fordi LBA blir endelig godtatt 16-18 sept. LBAs må være inne senest 8. sept og merk: De kan avvises.

Har søkt / lett gjennom ESMO-sida etter abstract-tittel, uten resultat.

Som er det som ikke gir mening her, for det burde være mulig å finne det, siden titlene er sluppet.

Beste forklaringen jeg har er at selskapet stiller med er en poster / eposter med “trial in progress” som pretty much bare er en forklaring på designet på trialen som kjøres.

Men kan jo være et eller annet her jeg ikke forstår

Noen kan jo ev. spørre om dette er et regulært abstract som det bare mangler publisert tittel på eller et skeleton abstract som de har fått innvilga LBA på i morra?

1 Like

De går gjennom de 3 ulike studiene og de 3 “like” sidene er en slags “overskrift” hvor studien de går gjennom på neste sidene er markert.

1 Like

Oncoinvent presents first half 2026 results

1 Like

" As we enter the second half of the year, our
laser sharp focus remains on completing
recruitment in the Phase 2 ovarian cancer
trial. With accelerating enrollment, and an
increasingly robust intellectual property
position, we believe Oncoinvent is well
positioned to continue creating value for both
patients and shareholders"

[min uthevning] fra H1 rapporten

Meeeenn får vi noen tall i dag?

Her bygges flyplassen og stripa før flyet har fått flytillatelse, de virker sikre på fase 3: “Interim analyses will inform the decision to advance Radspherin into Phase 3, but preparations are already underway so a positive readout can convert quickly into a Phase 3 start.”

2 Likes

Tall kun for Juni så vidt jeg kan se.
“55 patients end June.”

Så det var skuffende.

Ja, de hadde gått fra 17 til 18 i q2

det er alt jeg fant også

De har ikke meldt noe nytt om total rekruttering etter juni, bare at det var en mer enn først meldt/antatt (totally end of june). Er vel noe Soug svarer (eller blir konfrontert med) på webcasten. Ingn tall etter juni i 07.05.-meldingen

Men de skriver jo at momentum fortsetter å være sterkt, og det får man vel nesten tro på?

5 Likes

Mulig. Det får man tro på. Det vil jo vise seg neste gang vi får tall.

Personlig tenker jeg at hvis momentum var sterkt så hadde de tatt med oppdaterte tall. Jeg mistenker sommeren har vært laber (som naturlig er) og at de håper høster tar det igjen, 1 pasient fra 18 juni til 30 juni støtter under det.

2 Likes

Lurer på om de har en partner klar ved avlesning av interim.

Hvis jeg husker riktig så kunngjorde Algeta partnerskapet sitt med Bayer rett før avlesing av sin fase 2.

Nå fjaser du fælt.

18.juni:
A total of 54 patients have now been enrolled in the study, representing half of the planned trial population. Recruitment momentum has accelerated significantly in 2026, with 11 patients enrolled in the first quarter and 17 patients recruited in the second quarter to date, marking the highest recruitment levels achieved in the study so far. Year-to-date recruitment of 28 patients has already surpassed total enrollment for 2025.

1 pax ut mnden er bra det. Det kan fort gå litt i bolker.

Q1 til Q2 viser økning på ~80% i rekrutteringshastighet.

Kan spør om de har tenkt å melde 75%, da markedet har et klart behov for å måle løpende risiko underveis. Skulle nesten vært lovpålagt spør du meg, på godt og vondt.

2 Likes

Dette er standard. Tar lang tid å planlegge en phase 3 og den starter man med i lang tid i forveien, som oftest mens phase2 studier pågår.

4 Likes

?? Fjaser med hva?

Generell vinkling.

Å få 50% milestone etter en 80% økning i rekrutteringshastighet og du fokuserer på at de bare randomiserte 1 pasient fra 18.6 til 30.6?? Her bommer du.

Å ikke rapportere antallet har vært kritikkverdig praksis i 1,5-2år allerede.

Det vil jo variere i hvilken grad man setter av ressurser til dette.

Hvis de nå vet at dette fungerer, så kan jo god og tidlig forberedelse kutte ned tilden til oppstart kraftig.

I tillegg handlet nok dette i stor grad om å knytte seg opp mot en partner.

2 Likes

Angående sites:
CT.gov viser 10stk,

image

Altså 3 stk mellom UK og US.

CTIS viser 11stk i EU:

Så totalt 14 stk planlagt da.

3 Likes

Kult hvis noen kan be de utbrodere litt rundt deres eget utsagn:

«Ongoing discussions for (regional) partnerships in other indications.»