Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

kommer “exact nr.” innrullerte “at the end of each quarter”

så q3 ved vi vel ved q3

og kommer press release om ESMO når de får lov til å slippe tittel / info om innhold

(igjen rart, fordi titlene på regular abstracts ble sluppet på ESMO-websida 17/7)

2 Likes

Innsendte spørmål blir besvart veldig bra, syns jeg. Soug og Ramzi virker veldig selvsikre.

Fint at de nevner dette med at sites kan rulles over inn i fase 3

5 Likes
  • “At the current recruitment-rate a 9month follow up - interim of all patients will be possible in 4th Q 2027.”
  • “the beginning of the 3 Q is good” (mtp rekruttering)
  • Sites added to phase 2 recruitment is eligible for phase 3 as well (litt omskrevet)
  • expect to be able to start up phase 3 fairly quick.
  • Høres ut som de aktivt søker partner for fase 3 mtp økonomi og for å få den fortest mulig i gang/ferdig
  • gastric patients potential especially in Asia - ongoing discussions for partner on that (om jeg hørte riktig)
  • the european sites “are excited” to be allowed to roll directly over in to and be part of phase 3 (a little different process in the US)
5 Likes

“Vi har tallene, utviklingen er tilfredsstillende, men vi kommer ikke til å drive live-score på pasientrekrutteringen.” Og understreker: rekrutteringen GÅR GODT! :grinning_face_with_smiling_eyes: I`m a beliver

3 Likes

Har vært snakket om en stund.

Hadde vært en vanvittig trigger om det materialiserer seg noe der før avlesing av OC! :chart_with_upwards_trend::rocket:

3 Likes

I praksis omskrevet til:

De “guider” at vi senest blir ferdigrekruttert til 1/4-27

Så 53 pasienter fordelt ut på 3 q’s = altså litt over 17 pasienter pr. kvartal

Minimum

1 Like

Oi, dette var bra. Oslo kan levere til Europa i fase 3… det er kjempe nyheter.

3 Likes

De kanke utdype “what kind of abstract” som har blitt akseptert at ESMO

ok :thinking:

Nå ble det litt for mye knæsk på en gang kjenner jeg :joy::sweat_smile::chart_with_upwards_trend:

CMA på gang……? :chart_with_upwards_trend::thinking:

De brukte god tid og svarte godt på spørsmål synes jeg - Over halvparten av presentasjonen gikk med på Q and A (21 av 38 minutter)

3 Likes

Her er det bare å skaffe transcript å lage sammendrag. Opplevde et tydelig taktskifte hos Soug og Ramzi ift tidligere presentasjoner. Virker veldig selvsikre på det operasjonelle, så egentlig fikk jeg inntrykk av at det er kun datarisiko som er “utfordringen” i veien videre enn så lenge.

Relativt billig selskap ut fra hvor de er i det kliniske løpet, blir spennende å bli med på fortsettelsen.

5 Likes

Det billigste faktisk!:wink:

Veldig positiv presentasjon. De har kontroll på de aspektene av virksomheten de kontrollerer selv:

1. Kostnader
  2. Rekruttering

Når det gjelder rekrutteringen guider de 9 måneders readout i Q4-27. For at de skal rekke det, må de rekruttere 18 pasienter i kvartalet = takten de hadde i Q2.

Min tolkning av dette er at rekrutteringen går bedre enn det man så i Q2. For å kunne guide readout i Q4-27 trenger å være ferdig med rekruttering senest i februar 2027 - den trenger sikkert 2-3 uker på å analysere dataene. Forhåpentligvis har de også lagt inn litt sikkerhetsmarginer her, så går an å håpe på enrollment complete enda før det.

Edit: Nye CFO’n virker bunnsolid - han har orden i sysakene

5 Likes
2 Likes

Soug nærmest boblet over med coolface. Forventer Accelerated Approval 2H27. Altså litt inhabile meg som forventer, Soug sa det ikke høyt (men helt sikkert innvendig). Mulig jeg drømmer for høyt og bråkete, og er ingen kroppstolkningsekspert. Men de så ut som to gullgravere som satt på forkontoret hvor man registrerer skjerpet de fant på Nome, Alaska August 1898. Avsluttet med big smile, tommel opp, og bombastisk: Vi vil lykkes (ikke for å hausse :grinning_face_with_smiling_eyes:)

2 Likes

Tv-vertene var ikke klare til å avslutte :sweat_smile:

1 Like

Sterkt!

2 Likes

På 4:10 blir han overraskende satt ut av spørsmålet: “Når kommer resultatene?”, men gir et ganske tydelig svar når han får tenkt seg litt om.

Elefanten i rommet: Når kommer neste emisjon (i tidslinjen i forhold til “substansielle interimdata”)?
(Biotekaksjer - #7345 av polygon)

Elefant? De skal ha penger før de går tom og det er innen 1H27.

Forhåpentligvis får BD aktivitet en effekt(asia nevnt) og dermed unngå utvanning en periode. Fase 3 har aldri vært planen å gjøre selv, så noe blir det jo før eller senere.

Hvis de kan oppnå AA på fase 2 data hvis lik fase 1, ganske usannsynlig, så blir ikke finansiering et problem.

Tospannet virker ganske selvsikkert siste tiden.

1 Like