Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Ja. Men inkluderet i emisjonsorakelets siste spådom basert på husenes modus operandi (Meglerhuset løfter kursmålet fra 49 til 115 kroner, en oppjustering på hele 135 prosent, og gjentar kjøpsanbefalingen):

Ja men for faen, vi vet jo at selskapet skal ha penger på et punkt

Trenger ikke være noe orakel for å se at det kommer en emi her.

Selv Helen Keller ville fått det med seg

4 Likes

Oncoinvent kan ikke vite om alle verdens børser ramler 25% neste uke. Ergo er det lureste å hente penger mens man kan, ikke mens man må.

Hvis man kan hente penger ved :white_check_mark: istedetfor :x: så er det veldig positivt i lengden

1 Like

Der fikk du en griseklovn av meg for å drive med slikt som nedenfor.

giphy-downsized

De ønsker nok å unngå massiv utvanning, samt det er jo ikke bare å “hente penger”, vertfall ikke når selskapet har annonsert interim avlesning og 2 abstract som ikke er offentliggjort.

Lurer på hvilke investorer som roper “Shut up and take my money” og på samme tid mener styret og ledelsen skal ta ordets betydning bokstavelig.

5 Likes

Jauda, men vi vet jo ikke hvilke planer de jobber med på bakrommet.

Selger de unna Asia for å dekke behovet for cash frem til de får partner i EU/US?

Har de partner klar som vi finansiere selskapets fase III?

Finnes det større aktører som vil inn ved en positive interim?

Så de bli en helt generell analyse å si at de bør hente penger nå. Selskapet er grovt feilpriset pdd og derfor skulle en tro at styret ser etter ulike måter å realisere potensialet på utover emisjoner.

Det sagt så vet vi jo at Haden har en forkjærlighet for emisjoner der de kan øke til en billig pæng på bekostning av de som kom inn før dem.

2 Likes

100 + og ikke ett eneste innlegg på TI, sover alle mann :wink:

1 Like

Kommer nok til å gå jævelig fort her jo lengre ut avlrsning vi kommer.
Ikke mye volum til salgs før vi nærmer oss 300, tror jeg.

1 Like

Ding ding :bellhop_bell:!

Ser ikke ut som markedet deler emisjonsfrykten til enkelte brukere her inne.

Blir nok kanskje å finne litt volum rundt 200 der nestsiste emisjon ble satt(?)

3 Likes

På tide å oppdatere kurmålet igjen, DnB?

Ta det med ro, det kommer etter emisjonen :wink:

2 Likes

Kursen er fortsatt langt under min fair value, men jeg er kanskje for optimistisk på vegne av Oncoinvent og Radspherin. Å hente penger på dette nivået hadde ikke vært mitt førstevalg om selskapet kunne ventet, men kommer emisjonen, ser jeg på den som en mulighet til å støtte selskapet og øke posisjonen.

2 Likes

Det finnes bare i underkant av 4,5 millioner aksjer i hele Oncoinvent. Hvis Radspherin fase 2 leverer slik jeg mener potensialet tilsier, synes jeg 5 milliarder er en helt fair verdsettelse gir 1 111 kroner aksjen. Handelsstopp på 105 nå skremmer ingen

3 Likes

Heller emisjon nå enn på 1mrd, vi liker kvalitetslegemidler billig :wink:

Edit: mente 10mrd

4 Likes

Det er positivt for selskapet at kursen stiger. Men hvis du ser på omsetningen så er det ikke akkurat slik at markedet kaster seg over aksjen.
Problemet er at avlesningen som er ventet i slutten av året ikke er en “substansiell interimavlesning” (ifølge CEO). Derfor er min emisjonsfrykt her større enn håpet om signifikante data i nær fremtid.
I samsvar med tradisjonen på OSB har vel Circio, Zelluna, Nykode og nå Thor blitt handlet under emisjonskurs.
Spørsmålet på kort sikt nå er hvor høyt den kan gå uten nye data før vi får en reaksjon. Tilretteleggerne satte siste kursmål på 115?

2 Likes

:rofl:

Litt tidlig

1 Like

Hvor lenge skal den stå i collars breach denne gangen, tro…(?)

Det finnes jo ikke aksjer til salgs 🤷 Da begrenser jo volumet seg også.

Går jo i CB med en gang noen prøver seg.

I tilfellet Oslo Børs kan man åpenbart både lede en hest til vann og få den til å drikke

Nei nei nei, det er ikke noe skummelt, det er masse godteri nedi baksetet på Ford Scorpioen min, vi skal bare kjøre en liten tur altså

Markedet: Weeeeeeeee!!! Godteriiiiiiii!!!

3 Likes