Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Et interessant eksperiment ville jo vært å legge inn et bud på 150 kr, og sett om det ble aksjer til salgs. Det er kjedelig med CB når man skal handle/trade, men den ligger jo ikke evig.

Edit: Selv om volumene er lave så virker mønsteret nokså typisk OSB handel/trading her. Når kursen faller så dukker det opp flere på på selgersiden. Motsatt når den øker. Og de lave volumene gir relativt store prosentvise kursendringer for små handler.

Høyt volum til Oncoinvent å være.

Husk at mcap er veldig lav og selskapet undervurdert, underanalysert og upopulært.
Selv om dette holder på å endre seg pga av god rekruttering og en snarlig dataavlesning.

Har ferga over Radsfjorden fått motorproblemer så kiosken på kaia har solgt 4-5 pølser nå til sultne bilister?

1 Like

Isolert sett ikke rare volumet, men er flere bioteks i Norge som har begynt å stige på lavt volum, for deretter å få økende volum og ytterligere stigning i kurs og en skikkelig reprising.
Får håpe det samme kan være tilfellet her :pray:

2 Likes

Ja, det er nok av folk som måler avkastning i kroner også.

Noen hus har økt kursmål, da skjer det vel noe med handelen.

3 Likes

Lukter Nano her kanskje…

Tror du må legge til litt kontekst til utsagnet ditt.

“Å lukte nano” er et ordtak med mange betydninger

2 Likes

Det står 10 sites aktive på clinicaltrials.gov.

CTIS viser at det er 14 sykeshus involvert. Fikk vi svar på om dette var videre utvidelse av rekrutteringsbasen?

Kursen dobles men ingen hype eller eufori å spore :chart_with_upwards_trend:

Lurer på når markedet våkner :thinking:

De nevnte vel noe om dette på Q & A siste presentasjon. Etter husken svarte de noe sånt som at de fortsatt inkluderte flere sites for ytterligere akselerasjon av inklusjonen av pasienter og at de som aktiveres nå kan “rolle over” og bli med videre i fase 3 og gå omtrent rett i inkludering av pasienter uten ekstra administrativt tidsbruk. (litt egne/andre regler i USA) De lander vel antagelig på rundt 13 sites før fase 2 er ferdig inkludert. (2, 3 sites til mener jeg de antok)
OBS: Se Q & A for mer korrekt svar på dette.

5 Likes

Snart må DNB oppdatere kursmålet :wink:

2 Likes

Liten asia partner nå, det hadde hadde gjort seg! (no pun intended🇹🇭)

4 Likes

Ja, på tide nå :sweat_smile::sun_with_face:

1 Like

Analysen til DNB med kursmål kr 115,- henger jo ikke på greip hvis man forholder seg til 3-5 x peak sales vurderingen 🤷

1 Like

Hva bør i så fall kursmålet ligge på?

giphy (1)

Slik :sweat_smile:

2 Likes

X10 minst, er mitt kursmål

4mrd for et selskap med TAM på 2busd og er komplementær til SOC?

Tror du kan 5-6x’e det(ved godkjent fase 3)

1 Like

Vært kult om det faktisk gikk veien for Oncoinvent. Husker jeg hadde skikkelig gut feeling (første gangen jeg har hatt det noen gang i billedlig forstand) når jeg hørte om caset for første gang og investerte i 2016. Hadde det ikke vært for en stri Nordlandsjenta og en reder som har glemt at biotek har emisjonssykler vært år, så kunne jeg tjent en del også. Gikk virkelig tungt inn forrige gang rett før det ble rosenrødt oppslag i Finansavisen og høye kurser med stor papirgevinst. Plutselig kom det en nødemisjon. Så 120 blir nok jinx eller motjinx. Hvem vet:)

1 Like

Jepp.

3-4-5 milliarder hadde vært helt fair mcap pdd.

Noen vil åpenbart inn! Ser vi 200 i neste uke…???

Er jo på høy tid at markedet oppdager og innser at Oncoinvent er det meste modne, underprisede og potente biotekselskapet i Norge pdd :chart_with_upwards_trend::rocket:

Det sagt så vet vi at markedet i Norge har evnen til å reprise biotek relativt kjapt når hypen kicker inn, ref Circio

2 Likes