Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Artbio er ennå i prekomersiell fase og er vel ikke å forvente at de vil/kan bruke kassa tilnp ta stakes i andre firmaer ennå, så det hadde vært en svært overraskende nyhet i mine øyne om det hadde skjedd.

Hadde vært en fin match med Ra + Pb = rapbapapapapapppp

https://youtube.com/shorts/_pcZcsk6Jis

Spøk til side, hyggelig nyhet og hyggelig om vi skulle fått et radiofarmasøytisk powerhouse i denne lille andedammen vi kaller Oslo børs.

1 Like

Var det ikke Art som tok over lokalene til Nordic Nanovector i Kjelsåsveien?

Det ble rift om aksjene i Oncoinvent!!!

°# Oncoinvent ASA announces oversubscribed private placement
Oncoinvent ASA (“Oncoinvent” or the “Company”) is pleased to announce that it has today successfully completed the bookbuilding process for a private placement of new shares and that gross proceeds of NOK 130 million is being raised by the issuance of 65,000,000 new shares (the “Offer Shares”) at a subscription price of NOK 2 per share (the “Private Placement”).

4 Likes

Hvor lenge vil 130 mill vare for selskapet?

Dette gikk mye bedre enn pessimitene trodde. Grunnlag for evt ny emisjon er nå også trygget.

Men mye kan skje fremover, som sikrer videre grunnlag. Oncoinvent vil kunne bli et meget verdifullt selskap.

2 Likes

Det var gledelig! Kjipa kurs, men det viser interesse. Og at selskapet noteres neste uke tiltrekker seg sikkert litt flere aktører som lever av den slags. Uansett sett hva kursbildet måtte bli så er selskapet finansiert over flere nyheter det kommende året.

At man i tillegg får inntekter fra samarbeidet med ART gjør det ikke verre.

1 Like

Bra med overtegning. Jeg fikk tegnet 80% av det jeg ville ha… godt under 100k €. Jeg tror dette 2 kr her er en gavepakke.!

Tegnet du via megler eller selskapet?

Har hatt løpende dialog med megler og vært veldig tydelig på hva jeg mener om å bli ekskludert fra runden (jeg tegnet også i forrige runde).

Ja helt til neste emisjon kanskje

Deg om det. De kliniske dataene er gode og i allefall verdt mer enn 54 MNOK premoney.

1 Like

Om man ikke får tegnet i emisjonen, og det av en eller annen grunn ikke skulle bli rep.emi selv om kursen > 2kr i markedet så ser man jo at pengene til småaksjonærer er gode nok ved noen anledninger, bare ikke når selskapet blir gitt bort( 50 mill pre money)

Wonder why that is :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Fikk det jeg tegnet for selv om jeg har flere enn 16k aksjer og tegningsbeløpet var godt under 100k EUR. Fornøyd med det, så får vi se hvordan dette går til slutt…

Ser ut til Soug har gjort en god jobb og fått til denne emisjonen på en overbevisende måte, der de virkemidlene som var til rådighet er benyttet. Godt håndverk Soug!

Ting lover godt for Oncoinvent fremover!

Den emisjonen var vel først og fremst god for morgendagens aksjonærer, de eksisterende som ikke hadde mulighet til å være med ble jo nesten nullet?

2 Likes

Hvis det å hente penger for 12 mnd drift ved å øke antall aksjer med 240% er en «god jobb» så deg om det.

Faktum er at her må de leverer på skyhøyt plan hvis man skal unngå en emisjon ala den vi hadde nå.

Partner må på plass innen 2025

Det skal rekrutteres 90 pasienter fra et fåtall sentre i 2025

Og data som kommer neste på bør ligge i øvre del av intervallet.

Som du ser så har ikke Oncoinvent mye feilmarginer å gå på. Men leverer de på overnevnte kan dette bli bra. Tiden vil vise

2 Likes

Oncoinvent har levert til nå, selv gjennom coronatiden. De har en enkel og robust metode.

De anser at de har et blockbusterprodukt. Jeg deler ikke bekymringene. Verdiene er skyhøyt over emisjonskursene, så her må man bare følge på.

Her gjelder det å ikke la seg vanne ut på veien.

1 Like

Dette er ikke snakk om bekymringer, bare en enkel risikovurdering av selskapet.

Tore Kvam sa det selv, de har lagt opp til en ganske ambisiøs rekrutteringshastighet.
Da sier det seg selv at riskoen blir på nedsiden mtp en ganske stram finansiell kjøreplan.

Min enkle analyse står seg godt, her må det leveres på de tre nevnte hovedpunkter. Ellers ligger det an til en ny, brutal emisjon på tampen av 2025.

Hvis de skulle klare å lever på guidingen med partner og rekruttering, og dataslipp blir på linje med det vi har sett så langt, så kan dette bli en hyggelig reise.

2 Likes

Helt enig, derfor jeg sitter med selskapet.

MoA er kjent og lar seg enkelt forklare. Løpet de har lagt opp mtp på indikasjoner, tidslinje etc er også forlokkende. Tenker med grøss på et case som feks Nykode hvor MoA ikke er bekreftet, og med en fremdriftsplan helt i det blå.

Gjennomsnittligs oppkjøpspris av radiofarmaka biotek er ca 27 milliarder . Med det som utgangspunkt så har jeg er blue sky kursmål på ca 300,- for Oncoinvent med dagens aksjeantall

3 Likes