Nå var det vel 6 stk som skulle inn i utgangspunktet, sååee feil antall, men rett tippet…
Dette er for dårlig i det store og hele, satser på at de har en plan for å inkludere de andre 90 kjapt fra mars til september, men ser vel fort 6-12mnd utsettelse her.
Da er Oncoinvent on track med innrullering av pasienter, i tråd med oppgitte planer.
Dataene er tydeligvis så gode at Oncoinvent forventer å gå videre med innrullering av mer enn 150 pasienter!
De opplyser at foreløpige effectdata så langt er “highly encouraging.”
Det står ikke er ord om utsettelser i meldingen, så hvor har du det fra?
Tvert i mot har Oncoinvent klart programmet sitt, som en av svært få, gjennom Covidperioden. Det viser stor robusthet.
Dette har vi snakket om før.
Hvor mye cash har de, hvor mye brenner de og hvor fort rekrutteres pasientene. Nå har det gått 4mnd på å få inn 6 pasienter, da rekker ikke kassen frem til fullført rekruttering isolert sett og en ny emisjon må på plass i et ukjent finansklima.
Om de greier å lykkes med parallelle aktiviteter i dette tidsrommet er selvsagt en joker, men holder ikke pusten for å si det sånn.
Melding om utsettelse kommer vel om ca 3min, det er de pliktet til å gjøre om landskapet foran er av slik karakter.
Edit:
Ingen utsettelse, cashburn redusert, lengre runway, ingen kommentar på guiding…
Do the math
Resultatene til nå er svært gode og metoden er banebrytende og effektiv.
Prosessen er enkel, og ikke avhengig av kompliserende forklaringer eller andre rutiner.
Resultatavlesningen er rett frem å foreta.
Det er ingen grunn til å anta annet enn at hovedaksjonærene som til nå har støttet alle emisjoner, vil følge på videre. Siste emisjon var kraftig overtegnet.
Oncoinvent har jo et stort potensial.
I et utviklingsselskap som Oncoinvent er det resultatene som styrer videre drift. Det er da ingen sensasjon? Og det reflekteres jo på alle måter i aksjekursen. Med gode resultater sikres fullføringen.
Å forsøke å gjøre dette til et større problem er søkt. Penger kommer fra aksjonærene så lenge de ser seg tjent med det . Og med gode resultater er de det. Belønningen kommer da over tid.
Alt du sier er jo objektivt sett rett, men selskapet må fortsatt levere på guidingen sin.
De to foregående emisjonene var katastrofale for aksjonærene, og det er utgangspunktet for skepsisen blant flere her.
Selskapet må få opp dampen mtp på rekruttering, ellers står aksjonærene i fare for å bli utradert nok en en gang.
Jokeren her er jo om de skulle klare å lande en avtale med såpass mye cash up front ( 25 MUSD +) at det ikke vil være behov for flere emisjoner.
En avtale vil gi selskapet mer slack mtp på rekrutteringen.
Og potensielt er enormt! Lykkes de med partner og data kommer innpå linje med det vi ser nå så er mitt kursmål 150-300,- kr aksjen.
Landet de partner inneværende år og de får fart på rekrutteringen så vil jeg tror kursen ligger på 20-35,- kr ved årets slutt
Man må følge på som aksjonær så man ikke blir utvannet, det stemmer.
Potensialet er stort. Så langt jeg oppfatter leverer selskapet i tråd med forutsetningene
Leverer etter hvilke forutsetninger?
140mill på bok, 120mill i burn, 6 pasienter på 4mnd.
Da blir det jævlig mange emisjoner før studiet har fullført rekruttering…
Vi trenger 90pax på 6mnd for å unngå ny emisjon før studiet er rekruttert ferdig. Det er 15 pr.mnd…
Ja, resultatene er gode. Lav n. Dårlig klima i finansmarkedet, verre globalt, men hvordan kommer radspherin til markedet i praksis? Der eksisterende aksjonærer får god avkastning, basert på det ovenfor.
Pdd ser jo det ikke akkurat veldig lovende ut for å si det mildt.
Her trengs det minimum 30-40 pax innrullert ved neste presentasjon. Hvis ikke blir det nok en brutal utvanning på sensommeren eller tdilig på høsten som du er inne på.
Med mindre de drar en kanin (les partner) opp av hatten
Regner selvsagt med at rekruttering til safetybiten sikkert er verre å selge inn enn den randomiserte biten. Noen må danne baseline for safety i 1L.
Det sagt så er det positivt at de ikke måtte kjøre fullt safety studie med eskalering over flere kohorter.
Begeistringen fra kirurgene som skal delta, av de som er intervjuet, er jo til å ta og føle på. Studiet har vertfall blitt markedsført mye i f.eks Spania.
Får sikkert mer info fra presentasjonen
De kunne vel aktivere flere sentere om rekrutteringen gikk for sakte mener jeg de sa forrige podcast med radium.
Som in due course øker cashburn.
Dette er noe de har førstehånds informasjon om, samt anledning til å gjøre noe med hele tiden.
Tenker Roy og gutta har en god plan videre. Godt at han sitter i styret nå:)
De har nok lært en god del fra NN.
Her tror jeg det er duket for en partneravtale med Big Pharma for videre finansiering.
Skal fortsatt ha en del aksjer så kursen kan bare falle litt nå for min del.
Det er veldig vanskelig å få kjøpt litt volum uten å løfte kursen mye nå:/
Tror du må oppdatere deg litt her
Skjønner ikke hva maset er. Det er Fase 1/2a readouts som er interessante her. De er da på plan i forhold til en safety readout på fase 2 studiet i ovarie.
Hmm. Mener han satt der sist jeg sjekket. Beklager uttalelse