Da har du ikke fulgt med mye. Kunne selvsagt kjøpt meg opp mye hvis jeg drar kursen opp til tre kroner. Prøver jo helst å plukke på lavere kurser. Lol og fjas ? Hvor gammel er du egentlig?
Hvor gammel er jeg? Hvor gammel er du?
Diskuterer aksjer som om du sitter ved roulettebordet…
Hehe, det har jeg ingen tro på kommer til å skje.
Tydelig at mange er utenfor og livredd for at kursen skal stikke på gode nyheter. Kliniske data kommer garantert snart. Andre overraskelser vet man aldri!
Partneravtale med Big Pharma kan komme som lyn fra klar himmel⚡️
Må huske på at de fleste i selskapet, samt gründerne bak var med på Algeta i sin tid;)
Oncoinvent følger samme mønster som flere andre biotekselskaper som har blitt børsnotert. Det er straks på tide med noen hundre % opp🚀
Dette er det jeg mener.
Mønster, bio, tusenvis av prosent…
Jaja ok
Uansett hva som menes om historikken er det uten tvil en god risk/reward på disse nivåene for de som liker aksjer med høy risiko. Den kan gå noen hundre prosent på kort sikt ved gode nyheter, samtidig som hele butikken er priset til rundt 150m. Nedsiden er som alltid 100%, men det er et greit vindu for å generere verdi frem til selskapet må hente ny kapital mot slutten av 2025.
Den gikk jo opp til 3kr med volum bare fordi de fremskyndet siste rapport, så at den KAN gå er det vel lite tvil om:)
Fin artikkel
Her er det lille som var om Oncoinvent for de som ikke har tid til å lese alt:
## Cutting-edge radiopharma ecosystem
Two of Norway’s innovators are ARTBIO and Oncoinvent, both founded by the developers of Xofigo, Drs Bruland and Larsen. ARTBIO is a clinical-stage radiopharmaceutical company creating a new class of alpha radioligand therapies (ARTs) for cancer care, while Oncoinvent, also a clinical-stage radiopharma company, has developed Radspherin®, a novel alpha radiation therapy candidate designed for the local treatment of cancers that have spread to body cavities.
Tar med norsk radiofarmasi til Japan – skal stråle på verdensutstillingen
¨
for de som har abb.
Hvorfor poster du denne?
Det får en og enhver gjøre seg en mening om.
Det skjer ting rundt peritoneal malignacies og var bare ment informativt.
Og som investor i Oncoinvent liker jeg å se hva som rører seg.
Utdrag fra denne studien;
Interpretation
The addition of relacorilant to nab-paclitaxel prolonged progression-free survival and interim results also showed an improvement in overall survival. Together, the results position the combination of relacorilant and nab-paclitaxel as a potential new standard treatment for patients with platinum-resistant ovarian cancer.
Merknad på siste setning.
Kan selvfølgelig la være å dele.
Dette er vel egentlig gode nyheter for Oncoinvent? Det bekrefter at det er interesse for nye tilleggsterapier i denne krefttypen, og at det er mulig å forbedre dagens behandling. Selv om det er en annen indikasjon så styrkes Radspherin-caset og viser at markedet for nye løsninger innen eggstokkreft er i bevegelse. Det kan trolig også også åpne dører for fremtidige kombinasjonsstudier eller indikasjonsekspansjon.
Gigantisk potensiale i Oncoinvent!
Jeg har nå klart å skaffe meg over 300 tusen aksjer med snitt 1,90,-
Mangedoblingskandidat på kort sikt🚀
1-2 år !
Så det er dine aksjer jeg får om jeg kjøper nå?
Det er visserlig forskjellige pasientgrupper
- ROSELLA-studien inkluderer pasienter med platinaresistent ovariekreft som har progrediert etter behandling
- Oncoinvents studier fokuserer på pasienter etter komplett kirurgisk fjerning av synlige tumorer
Men det er ikke umulig (om begge lykkes) at Oncoinvents Radspherin kan komplettere behandlingen. Sånn sett er det nyheter, selv om de er vage
Mine aksjer er nok ikke til salgs på lenge enda;)
Oncoinvent kommer snart til å gå til himmels🚀
Vet du noe vi andre ikke vet?
Han skal ta med seg eiendelene sine og bli med Musk på ekspedisjon til Mars seff
Men det sagt, kommer det knallgode data fra 36 pax med CRC-studiet så kan kursen fint åpne opp mot 4 blank.
Ser ingen grunn til at Oncoinvent skal prises lavere enn f.eks. Lytix.
Edit, den som ler sist ler best @Hotdog