Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Stemmer det at vi kan vente nye svar på avlesninger nå i juni og melding om eventuell fullført innrullering i september?

1. CRC data en gang i løpet av juni regnes det med.
  2. Heller tvilsomt gitt hastigheten i børjan, men vi får nok en oppdatering rundt rekruttering i august.

Fullført rekruttering i september hadde blåst fletta av de fleste tror jeg.

1 Like

Totalt urealistisk ja, men om de hadde klart det så burde vi snakket mcap på 2-3 milliarder.

Tror de hadde en veldig bra rekruttering i extension studiet, fikk vel inn ca 36 pax på litt over 12 mnd. Så det burde jo være mulig å komme relativt raskt i mål med 12 aktive sentre.

Mitt personlige håp er at de bruker CRC for å lokke partner ombord. Videre studier her står jo på hold på grunn av mangel på kapital. Kapital er jo ikke et problem for BP, så her burde jo det være mulig å komme til en enighet med f.eks. Bayer

3 Likes

Greit å huske på at Nano var priset til ca 5 milliarder når de hadde omtrent samme datapakke som Oncoinvent vil ha etter dataslipp i CRC😏

Så det ligger vel an til en heftig reprising hvis dataslippet blir like bra som det vi har sett hittil :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

3 Likes

Verdt å merke seg at det var to år før fase 2b studiet var startet.

Med tanke på studieløpet i forhold til oncoinvent var ikke nano i nærheten engang.

To randomiserte studier, hvor ett er i gang, og vi vaker rundt 150-200mill i mcap.

Får håpe at effektsignalet fra de resterende pasientene er uendret i forhold til de allerede avleste.

3 Likes

Ferie penger snart. Lurer på å kjøpe litt mer eller om d er lurt å vente å se om det kommer en grise emi til på kr 1.
Hva tenker andre her som har litt midler og kanskje vurderer mere kjøp?
Jeg har ikke så mye, men har 50k på snitt 2.4
Lurer på å ta 10k til.
Går dette veien så kan dette bli riktig så lukrativt på sikt, men har jo NN i bakhodet hvor jeg svei av 1.2 mill
Huff og huff

1 Like

Alt avhenger av fremgang, selskapet har valgt å ikke oppdatere på kvartal pres (Innrullering hastighet). Ifb med overnevnte, ikke invester mer enn du har råd til å tape :slight_smile:

Ps, mistenker delay i innrulleringen men det gjenstår å se, jeg er ute atm men ser etter ny inngang på krona eller neste emisjon.

Nye oppdaterte data kan selfølgelig slå andre veien, kan lett bli stående igjen på perrongen.

I denne har jeg tenkt at d får briste eller bære. Dermed har jeg råd til å tape, men kanskje jeg bare lar d være med det jeg har og så får d bare gå som d går.

Men har bestemt meg for en ting og d er at går dette til hælvete så blir d aldri mere biotek for meg.
Bortsett fra at jeg har litt PHO da :rofl: som skal få stå å kose seg til 100 lappen i alle fall

Får vi et nytt fenomen her? Feriepengerally :joy:

1 Like

Slik jeg har forstått det på noen her inne så skal det tilkomme ytterligere pasient resultater nå i sommer eller tidlig høst.
Avlesning så langt har jo vært gode, selv om d er snakk om få pasienter.

Kan man tenke seg at ett eller annet BP selskap har en muntlig avtale om en skriftlig avtale så snart de siste avlesningene er i boks, og at de er konsistente med d som allerede er levert?

Som en smart fyr en gang skrev på TI, ‘‘kan’’ er et fint ord

Stille før stormen her i Oncoinvent😉

Kjøpte 19000 aksjer i mårrest, og la inn ordre på 36000 nye aksjer nå på 1,9380,- fikk nesten alle…

Kommer snart kliniske data her! Jeg går for gode tall og kursoppgang🚀

Å kjøpe Oncoinvent på dette nivået bør man bare benytte seg av.
Er et gigantisk potensial, og det de har levert av data så langt er meget lovende!

1 Like

BNMS Awards & Prize Winners 2025

5 Likes

Et team fra Imperial College Healthcare NHS Trust i London har vunnet en pris for deres presentasjon om "Tidlige erfaringer med intraperitoneal α-utslippende radionuklidterapi (Radspherin®) hos pasienter med primær avansert epitelial kreft med peritoneale metastaser; en leges perspektiv. " Ikke bare bruker uavhengige kreftleger Radspherin allerede, de får anerkjennelse for resultatet. Fest setebeltene :smiley:

2 Likes

Oncoinvent Announces Positive Final Data from Phase 1/2a Trial of Radspherin® in Patients with Colorectal Peritoneal Metastases

3 Likes

A positive safety review of the lead-in cohort was announced in Q1 2025, and the trial is currently recruiting patients according to plan

2 Likes

Kaldt på perrongen, lykke til på åpningen i dag folkens :see_no_evil:

Oncoinvent (ONCIN): Invitation to Presentation of Positive Final Data from Phase 1/2a Trial of Radspherin® in Patients with Colorectal Peritoneal Metastases

3 Likes

Viktig viktig!!! :rocket::rocket::rocket:

2 Likes

Hadde vært greit å visst hva planen var :grinning_face_with_smiling_eyes:

Det sagt, med en slik ordlyd kan man ikke anta annet enn at de er i rute.

1 Like