Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent (ONCIN)

Er det kø foran billettluken eller står du alene der? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Får håpe at Perkala står først i køen, selv om han fikk finansiert en ferie her tidligere i år :grinning_face_with_smiling_eyes:

Love it :sunglasses:
Kan gå fort og høyt i dag! Selskapet er meget lavt priset sett opp mot potensialet! Dagens data bekrefter både gode resultater og at rekruttering er går etter planen😉

Til dere som ikke er inne allerede vil jeg anbefale å lese dere opp, og komme dere inn ASAP !!!

Dette kommer til å bli stort. Oncoinvent er nå en Mangedoblingskandidat på kort sikt🚀

1 Like

Nå må du passe deg for finanstilsynet!

Enig i det!

Oncoinvent bør med dette kunne matche mcap til Lytix og vel så det!

1 Like

Mutters aleine :cold_face:

Kanskje du klarer å snike til deg en billett til under kr 2,-? :wink:

Ikke særlig imponert av roboten så langt :laughing:

Absolutt! Tredobling dit, men utelukkker ikke høyere mcap for Oncoinvent.
Det er et stort felt dette dessverre.

Er jo nå pengefolka må skjønne hvor forbaska enkelt dette behandlingsalternativet er å få til kateteret - resultatene taler jo for seg selv, i den ganske vanskelig indikasjon…

krittkuler og njuk - akkurat som å blande husholdningssaft!

1 Like

Tilsynelatende :wink:

Men de som sto utenfor stasjonen med løsnese, lange frakker og hatt skulle vist med toget de også :bullettrain_side:

Men fra spøk til revolver :gun: Kursen bør lett blåse forbi 3-tallet i dag

Er så få pasienter ift at selskapet ikke lenger er nytt. Hva er veien frem til approval?

Det var da et tynt utsagn - må jeg si.

Hva baserer du det på?

1 Like

For moroskyld kan vi tenke på at med tilsvarende datapakke så var Nano verdsatt til ca 5 milliarder, mcap på Oncoinvent er ca 200 millioner. Do the math

1 Like

At best, et par år nede i veien. Interim avlesningen neste år vil være avgjørende

tror “the math” says 200 millioner…

1 Like

Jøss, mcap gikk fra 200 til 250mill på denne meldingen.

25% opp - jaja, men 25% av hva, småstein?

Det er “mindblowing” i min verden å sitte på en aksje som dette, og så fort det kommer en substantielt god nyhet så hiver man den ut. Da får man jo en risiko profil hvor nedsiden er 100 % og oppsiden er 20 - 35 % :exploding_head:

Tror det står skrevet på den norske steintavlen med ti bud om biotek - bolta fast i kjelleren hos radforsk.

Tror det bare er bots.

Baserer det på at det har vært null forventingsrally å spore, ingen som har kjøpt i håp og tro om gode nyheter.

Gode data, ‘‘stor datapakke’’ og rekrutteringen ‘‘on track’’ tror jeg vil få mange til å revurdere caset.

Mcap er fortsatt latterlig lav, så det vil nok bidra til å tiltrekke seg en gode del nye investorer og spekulanter. Trur eg