Volumet er tynt, lagt ut noen snører
Fortsatt gode 30 minutter igjen av amatørtimen;)
Spm er om amatørene kjøper eller selger
Ut i fra volumet å dømme, så er det vel amatører som selger. Og noen bots
Sier det igjen, bør matche mcap til Lytix, dvs en kurs på 5-6 kroner. Håper og tror på oppdaterte analyser fra DnB og Arctic denne uken.
Oncoinvent har gått fra “et kanskje” til et “dette-fungerer-selskap” med et marked som er 5 ganger større enn først antatt.
Derfor bør aksjen stiger kraftig når markedet forstår forskjellen.
Ovariekreft : Ca. 800 nye tilfeller per år i Norge
Kolorektal kreft : Ca. 4.500 nye tilfeller per år i Norge
Totalt : Mer enn 5x større marked
Hvis 2 blank var riktig i går, er 10 blank korrekt pris i dag!
Spread har gått fra 20øre til 5 øre i løpet av dagen. Dvs roboten er fornøyd med tilsiget av likviditet…
Hvor har du dette fra?
Ovariekreft : Ca. 800 nye tilfeller per år i Norge
Kolorektal kreft : Ca. 4.500 nye tilfeller per år i Norge
Totalt : Mer enn 5x større marked
Min kilde = meg selv
-urban66
Hva blir sagt på Webcasten?
Tok kanskje i litt hardt der med 5x økning ja.
Etter å ha sjekket tallene (lit grundigere, sorry ) ser jeg at kolorektal kreft er cirka dobbelt så vanlig som ovariekreft, men når man ser på kandidater for operasjon med Radspherin-behandling, er tallene mer like.
Så en realistisk markedsøkning burde være cirka 100% (dobling), ikke 500% som jeg først antydet/utbasunerte i et euforisk momentum.
Men poenget mitt stårseg likevel fortsatt:
Oncoinvent har nå beviselig god effekt i flere krefttyper
Markedet er likevel betydelig større enn bare ovariekreft alene
Risikoprofilen er kraftig redusert med to vellykkede studier, selv på tidlig stadium
Med denne korreksjonen holder jeg fortsatt fast på min prisantydning i første omgang på 4,5 kr . Grunnen er at selskapet nå har dokumentert at teknologien fungerer på flere fronter, noe som gjør dem mye mer attraktive for potensielle partnere og oppkjøpere.
To sterke datasett slår alltid ett sterkt datasett, uansett markedsstørrelse.
Nei har du sett, roboten ble lei av å ta i mot aksjer gitt…
Det må ha vært en fryktelig dårlig Webcast for de som så den. Denne er snart i minus.
Har de klart å lire av seg noe på webcasten som har gjort at hele dagens oppgang er borte
Har ikke fått fulgt med direkte selv…
Det eneste ordet jeg vet om som pleier å føre til denslags begynner på “e”…
De lovet vel bare blod, svette og tårer
Ikke akkurat selgere de har ansatt på det bruket
Ser ut som om det var amatørene som kjøpte
Ikke akkurat uventet.
Er jo ikke så mye nytt egentlig. 10/36 er jo også dårligere en hva som er vist med OC hvor det var 1/10. Ikke uventet kursen faller tilbake. Her er langt frem og mye å bevise for ONCOIN.