Jeg måtte sende mail til Nordnet (som jeg bruker) slik at de registrerte meg som personlig organisasjonsbruker.
Forsøkte å bestille ca dobbelt så mange som det jeg har rettigheter til, spent på hvlr mange jeg får… ser kjøp-salg er 50-60 hos pareto, men ingen omsetning på lang tid…
Vært omsatt på både 54 og 55 nylig.
(Mulig det var hos Arctic)
Prøver meg på 5x jeg
Hei. Noen som vet hvem jeg kan kontakte hos artic eller Pareto for å kjøpe Oncoinvent? Prøvde å sende Mail til Simen.skagestad@artic.com, men fikk beskjed at Mail adressen ikke var i bruk lengre. På forhånd takk!
Mulig jeg ikke var klar nok, har prøvd å sende Mail til den mail adressen men fikk dette svaret:
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
simen.skagestad@artic.com
host artic.com [101.100.242.97]
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:simen.skagestad@artic.com:
550 No Such User Here
Ser det har sneket seg inn en liten skrivefeil i «arctic» hos deg😉
Takk! Ser den nå, my mistake
Fant en ganske ok trådstart om Onco på Fa-forum:
"Lesestoff til helgen når det ellers skjer lite på forumet. Hvorfor bør du investere i Oncoinvent!?
Har samlet opp litt punkter det er verdt å bruke tid på - Øyvind Bruland og Roy Larsen sitt tredje bio eventyr
Oncoinvent er eneste selskap som ikke er påvirket av Corona. Ja, du leste riktig! Rekrutteringen går faktisk raskere enn planlagt. Og de er det eneste biotech selskapet som ikke påvirkes av corona pandemien hittil. Hør podcast’en her: https://soundcloud.com/user-972208711/episode-183
Dette er en Radium Radforsk episode gjort 23. Juni i sommer. Sjefen i Oncoinvent er invitert, og handler hovedsaklig bare om dem. Utdrag fra styreleder i Oncoinvent i samspel med daglig leder Jan Alfheim: "… jeg har lyst å si, at hovedgrunnen til at de store investorene stilte med kapital i kommende emisjon når Jan gav beskjed om at det trengte ny kapital, er først og fremst at de er SVÆRT imponert over gjennomføringsevnen i Oncoinvent! Dette er det ENESTE selskapet som kan faktisk kan si det Jan sa i stad (vi er ikke påvirket av covid 19 i fremdriften!). Tvert i mot! Det har gått raskere enn vi hadde trodd. Dette er kjempepositivt. Det skyldes flere årsaker. Skyldes fantastisk team i Oncoinvent. Og det skyldes det helt spesielle som Jan nevnte, at selskapet er det ENESTE selskapet som har FULL kontroll på hele produksjonen av et komplisert produkt… de har vist at de har kontroll på hele cmc-og distribusjons logistikken allerede. Dette er ganske UNIKT for et selskap i en så tidlig fase"
Fra epsiode 184 den 30. Juni: Emisjonen i Oncoinvent ble inntil 100 millioner økt etter stor etterspørsel. Fått inn 250 millioner. Skal også ha en rep. emisjon på 52 millioner som pågår akkurat nå. RADIUM: Episode 184: Siste nytt før sommeren on Apple Podcasts
"vi er veldig nøye å si hva vi skal hente inn pengene inn. Hvis vi skal hente inn 50 millioner til, har vi da noe vi kan gjøre for å utvikle selskapet videre som vi ikke kunne gjort uten de. Ja, vi har andre ting i pipelinen som har vært satt litt på sidelinjen for å prioritere andre ting. Nå kan vi kaste inn midler og prioritere på dette og få frem nye kandidater i pipelinen tidligere"
Mao planlegger de å komme enda mer foran skjemaet enn planlagt. Må jo være musikk i ørene for alle investorer som straffer alle forsinkelser i biotech selskaper på Oslo Børs.
-
https://www.oncoinvent.com/wp-content/uploads/Oncoinvent-Company-Presentation-June-2021.pdf (selskapspresentasjon ved emisjonen)
-
De har annonsert at de skal børsnoteres innen 12 måneder. Det kom i Juni, så da er det snakk om innen tidlig sommer 2022
- Når rep. emisjonen som pågår akkurat nå er ferdig, så har de faktisk fått inn 300 millioner. De annonserte 150-200 mill. de ville ha i starten, skulle holde i 2 år til godt uti 2023. Men 100-150 millioner ekstra, så står de ganske finansielt sterkt nå!
-
Kursen lå jevnt og stabilt lenge rundt 75-80,- omsatt hos Pareto og Arctic. Sist omsatt på 77,- hos Pareto og 77,5 hos Arctic før emisjonskursen på 52,- kom som en liten bombe. Ca. 35% rabatt fra høyeste kurs. Mao meget godt tidspunkt å komme seg inn nå. Arctic har begynt å omsette på kurs 54,- og nå sist omsatt er på 55,- dagen etter denne uken.
(Kreftkongens nye børsrakett:
Roy Larsen startet med Algeta, som ble solgt for 17 milliarder. Snart går han på børs med sitt tredje kreftselskap med et arsenal av kjendisaksjonærer.)
- Roy og Øyvind løser nye kreftgåter: Roy og Øyvind løser nye kreftgåter | MedXplore AS
(Som å få ugress i kroppen:
– I den siste bedriften vi er igang med, Oncoinvent, handler det om kreft som flyter rundt i bukhulen etter spredning fra eggstokkene. Disse blir som løvetann. Fjernes de ikke, vokser de snart ut igjen. Derfor er også denne kreftformen ofte dødelig, sier Øyvind.
– Vår metode renser bukhulen helt for kreft Dyreforsøk har vært meget positiv, og nå tester vi det ut på mennesker med eggstokkreft. Vi har så stor tro på vår metode, og derfor er det ekstra gledelig å få med norske investorer som John Fredriksen, Stein Erik Hagen, Erik Must, Helene og Christian Sundt, sier Roy.
- Her finner du tidligere intervju med Roy Larsen & Øyvind Bruland i Radforsk podcast, radarparet bak Algeta, Nordic Nanovector - og Oncoinvent: https://soundcloud.com/user-972208711/radium-ep-6?fbclid=IwAR0a12_f1-8oHISNVZmiScp4PO0sxGabBkI-0dM2eXHqKPRgifF5Q6P1fcw
Oncoinvent kan bli det neste Vaccibody kursmessig i fremtiden! Arctic har omsatt på 55,- denne uken, opp 3,- fra emisjonskursen. Pareto har laveste selger på kurs 60,-."
Synes innlegget fra AksjeInvest får frem en del viktige punkter ift dette selskapet. Link til originalinnlegg under:
Ingenting til salgs hos pareto, så ordrebildet på nett stemmer ikke. Arctic har noe ute til 55kr, og det har blitt omsatt på 55kr denne uken. Sikkert noen som deltar i emisjonen som selger på 55kr til noen som (naturlig nok) ikke får delta. Uansett er vel ikke 5% ekstra å betale (55kr) så aller verst i en illikvid og unotert aksje som ikke er på OTC engang, med god traction og redusert finansiell risk en god stund fremover, samt solide eiere hvis mer kapital trengs senere. Risk/reward på 55kr virker i det hele å være ganske god selv om biotech selvfølgelig er high risk i seg. Men skiller vi mellom selskap og aksjekurs, så synes jeg 55kr virker som bra RR.
Oi, fikk alt jeg ba om. Håper ikke det er et dårlig tegn.
Gratulerer, jeg tror det er en god investering! Jeg fikk også det jeg ba om, 6,3x. Dette kan bli veldig spennende på sikt, både mtp kommende utlesninger, nye prosjekter i pipelinen og forestående IPO. Jeg er veldig imponert over ledelse og framdrift, spesielt under det siste årets krevende omstendigheter.
Kan vi forvente noen readouts før nyttår?
Endelige rapporter om safetydata fra fase 1 kolorektal- og ovariestudiet skal vel slippes mot slutten av året, mens de første signalene om virkning i fase 1/kolorektal (der de har kommet lengst) er guidet i Q2 2022.
De har delt informasjon om safety allerede som virker veldig lovende (se siste selskapspresentasjoner og hør Alfheim på Radium podcasten). Dels har de også signalisert at distribusjonen av preparatet i bukhulen ser bra ut, noe som skal borge for god effekt.
Hvor ser du hvor mange du er tildelt? Finner bare en endringsmelding på VPS der det står at tegningrettene er slettet… dårlig tegn at de ikke er brukt?
Det kan være derfor vi andre fikk mer. Fristen for å sende inn skjema var fredag, tildeling ble sendt ut idag
Har kvittering på mail på bestilling fra 25/8. Får kontakte dem i morgen tror jeg
Hei,
Jeg ble informert om antall per e-post fra oncoinvent idag.
Spurte onco om deltakelsen i rep emi. Ingen bomber i svaret, men deler det allikevel
Interessen var omtrent som forventet, faktisk kanskje litt høyrere. I slike reparasjonsemisjoner hvor det tildeles tegningsrettigheter så vil det alltid være en del aksjonærer som ikke deltar av ulike grunner. Noen får ikke med seg nyhetene om emisjonen, mens andre ikke har anledning til å tegne seg for sin andel. I Oncoinvent så har de opprinnelige gründeren fortsatt betydelige eierposter som de ikke har anledning til å opprettholde av rent privatøkonomiske årsaker – dette er relativt vanlig i slike kapitalintensive virksomheter. Av de jeg snakket med før emisjonen så var vi helt åpne på at man måtte forvente å få de aksjene man etterspurte da det ville overraske oss om vi fikk en overtegning. I tillegg så hadde vi en relativt betydelig andel investorer som ikke hadde tegningsretter og som dermed ikke fikk tildelt aksjer slik reglene i emisjonen var satt.