Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent - Tredje selskap ut fra Roy Larsen og Øyvind Bruland

Oncoinvent har besluttet regulatorisk strategi
http://www.oncoinvent.com/news/492/Oncoinvent-sets-regulatory-strategy-for-development-of-Radspherin

Hva omsettes aksjene for her om dagen?

Var vel 50-60 kr? Eller 250 hvis du spør Uredd1 på HO :rofl::joy::joy:

He He. Eneste referansen jeg har er en litt halvdød tråd på ho. Siste jeg leste der var rundt 100 tror jeg, men går på ingen måte god for det tallet

Lenge siden @marvealmar :smiley:

Er jo ikke på børs. Høres veldig dyrt ut, men er ikke helt inne på de.

Må jo være 10 kr nå da. Å endre til en strategi hvor de må gjennom hele hopprennet gjør at de er mange flere år fra markedet?!

2 Likes

Jepp. Men eneste referansen jeg har;)
Kunne jo sikkert hørt med pareto, men det gidder ikke jeg å bry meg med

Ble omsatt for 85 siste jeg solgte noe ihvertfall, og det var vel like over nyåret.
Da kan NANO få tid til å modnes litt før jeg vurderer å gå tilbake til Oncoinvent igjen ihvertfall.

Det er i hvertfall liten tvil om at dette var en negativ melding.

Spennende å se hvordan markedet reagerer.

Er jo ikke så mye marked til å reagere på dette.
Om det er positiv eller negativ melding kommer jo litt an på om man ser det halvfulle eller halvtomme glasset. Jeg synes beslutningen, tatt i betraktning at det er blitt/blir mer kostbart å få godkjent dette som medisinsk utstyr, er rasjonell.

1 Like

Jeg tror nok en del av forventningene har vært nettopp dette med kort utviklingstid og lave kostnader for medical device, slik at når dette ikke blir en realitet nå så kan jeg ikke helt se for meg at interessen skal være så stor i tiden fremover.

Men det blir meget spennende å følge utviklingen her fremover, uavhengig av hvilket løp de ville kjørt.

2 Likes

Dette er en av grunnene til at det ikke er verdt å kjøpe aksjer i selskaper som ikke er på børs med mindre man har veldig, veldig lang horisont. Til og med da kan man nok tjene mer på børs om man tar riktige valg.

Det slo meg bare fordi jeg fikk tilbud om å kjøpe aksjer på jobben nylig. Jeg takket nei pga. lock up, tvangssalg når man slutter og ikke forventet likvidering av posisjonen før i 2021.

Jeg vet ikke hvor jeg er i morgen engang, langt fra 2021. Dessuten har jeg alt Nano (2020)… :joy:

4 Likes

Ja, det er grunner for og i mot. Exit kan være vanskelig. Samtidig kan det jo gi en flott oppside å være inne i tidligfase. Ofte er det ikke så enkelt å komme inn i gode selskaper tidlig. Jeg sitter langsiktig som f… Får jo heller ikke så frynsete nerver som jeg har fått av nano de siste mnd.

Det er langsiktighet som gjelder hvis målet er å tjene penger, men det gjelder å velge riktig selskap. Vil man ha spenning og tape penger kan man gå på travbanen.

Oncoinvent er et slikt riktig selskap hvor man bare kan kjøpe og sitte - gode gründere, stort medisinsk behov og enkel/genial teknologi.

Hei Uredd,
Jeg elsker strategien til disse karene; “Gjøre ting som er blitt gjort før, bare bedre”.
Onconinvent er forøvrig HØØØYT oppe på min liste over potensielle selskaper jeg skal inn i etter at NANO har båret frukter.

Markedet er kjempestort. Bukhulekreft fra eggstokkreft og endetarmskreft er på hhv ca 200 000 og 477 000 world wide.

Har Oncoinvent sagt noe om børsnotering, eller er Roy dritlei av alt som heter public companies?

Omsettes den OTC noe sted?

Mange år og mye usikkerhet før Oncoinvent når markedet.
Intet som tilsier at alle gode ting er 3 innen utprøving og kommersialisering av kreftmedikamenter. Her er det mange fallgrubber på veien frem.

Vil heller anbefale å gå for selskaper som ligger lenger fremme i løypa.

1 Like

Enig med @Senior her, det er hvertfall en ganske drøy påstand at her er det bare å kjøpe og sitte, så drysser pengene inn.
Kan godt være dette blir gullegget, men det vet man ikke før det skjer.
Mye kan gå galt, som i alle selskaper.

1 Like