Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent - Tredje selskap ut fra Roy Larsen og Øyvind Bruland

Lå ute til 25 forrige uke og mener det ble handlet på 27.

1 Like

Det er billig - 1/2-pris i fht. siste emisjon.

Jeg har ganske god oversikt over salgskurs og tilbud. Jeg handlet selv senest i går, og kjenner til at det ble handlet igjen i dag. Pareto har en selger på kr. 27,- som er delvis tømt for aksjer. Etter mine beregninger, basert på samtaler med megler og hvem jeg kjenner som har kjøpt de siste dagene, skal det være rundt 21.000 aksjer igjen hos denne selgeren. Megler sier det ikke er flere selgere på dette nivået.

I Arctic er det i øyeblikket ingen aktivitet, verken interesserte selgere eller kjøpere. Jeg mailet Simen Skagestad sent i forrige uke og fikk denne tilbakemeldingen. Han regner jo med at dette vil endre seg temmelig raskt nå etter den siste oppdateringen (15-månedersdataene som nettopp er presentert). Jeg har imidlertid hørt at det ble omsatt aksjer der i slutten av april for kr. 45.

Selv har jeg hamstret alt jeg kan, først på 30, deretter på 27, i Pareto. Det er verdt å merke seg at alle emisjonene i Oncoinvent har vært på stigende kurs (10, 38,70, 45 og 52). Brevene som ble sendt ut fra Larsen og Bruland i forkant av generalforsamlingen kan jo også tyde på at den siste emisjonen på 52 ble satt lavere enn hva som strengt tatt var nødvendig - og jeg husker at selskapet på det tidspunktet hadde gjort voldsomme fremskritt siden emisjonen på 45 ett år tidligere. Siden emisjonen på 52 er det atter gjort enorme fremskritt, kreftene som angivelig skal ha lagt en demper på emisjonskursen er ikke lenger til stede i styret, så det er jo lov til å ha høye forhåpninger når det gjelder neste emisjonskurs. Selv om det er et vanskelig klima for kapitalinnhenting, så er dette et av de sjeldne selskapene med virkelig oppsiktsvekkende gode resultater, så jeg ser vel for meg at de vil ha mindre vanskeligheter med dette enn de fleste andre biotekselskaper har.

Så om noen ønsker å kjøpe tidenes mest meningsløst billige aksjer før de er borte, er det bare å ringe Kjetil Noer i Pareto, direktenummer til ham er 24133954.

6 Likes
2 Likes

Har du siste status?

Jeg har ikke snakket med megler siden den siste handelen min for akkurat en måned siden i dag.

Jeg logget meg inn hos Pareto nå, og der ser situasjonen helt uforandret ut:

Bid 25, ask 27 (volum vises ikke)

Siste handel: 4000 aksjer den 16. juni på kurs 27.

Megler har tidligere fortalt at de har en bug i oversikten over handler i Oncoinvent (noen handler blir ikke registrert, andre blir dobbel- eller trippelregistrert). Så helt pålitelig er dette ikke.

Har ikke oversikt over hvordan det ligger an hos Arctic.

1 Like
1 Like

Håper hun har nok selvinnsikt at hun inkluderer seg selv i denne uttalelsen. :wink:

1 Like

Hun fikk virkelig spalteplass i dag ::

Vet du om det er noe handel i denne aksjen for tiden? Eventuelt hva bid/ask er?

Har ikke snakket med megler siden juni. Nettsiden til Pareto viser ingen omsetning siden 16. juni, og bid/ask på 25/27. Som nevnt i tidligere innlegg har Pareto en bug i systemet sitt, så tør ikke si om dette er reelt eller ikke. Aksjen kan selvsagt også være omsatt andre steder, det har jeg ingen oversikt over.

1 Like

Highlights

• Compelling 15 months efficacy signal, with no peritoneal recurrence published in poster at ASCO 2023
  • Dosimetry study confirms distribution, maintaining radiation locally at area of treatment.
  • A pre-submission meeting with FDA completed.
  • Decided on the clinical development program going forward. Two randomized phase2 programs will be initiated during 2024.
  • The hiring of a new CEO, Anders Månsson, announced.

Operational review

Oncoinvent presented a poster of the 15-months safety and efficacy data from the RAD-18-002 study treating patients suffering from peritoneal carcinomatosis from colorectal cancer. The data shows a robust safety profile maintaining an even distribution locally at area of treatment with Radspherin®. Furthermore, the efficacy signal of the data is also compelling with no peritoneal recurrences for any of the patients treated with the recommended dose at 15-months.During Q2 Oncoinvent also had a pre-submission meeting with FDA and received valuable feedback to the clinical program. More importantly, the company has concluded that given the current status in the clinical program and the feedback from FDA, the natural next step in the clinical development program would be to perform two phase 2 randomized controlled studies the enrolment of the first patient first half of 2024. For the program treating patients suffering from peritoneal carcinomatosis from ovarian cancer, the next clinical study will also move into a patient population that will receive Radspherin as a first line treatment.The company announced in early July the hiring of Anders Månsson as new CEO. With his lifelong experience within the pharmaceutical and biotechnology industry Oncoinvent has high hopes for his contribution to further develop the company.

Comments from the new CEO Anders Månsson

“I am very excited to join the Oncoinvent team at this point in time. The company has so far demonstrated excellent clinical results with its key product candidate Radspherin®, and I see a potentially very significant value creation with moderate risks in advancing the clinical program through the next phases (clinical phase II/III). I see in Radspherin® a radiopharmaceutical product candidate, developed for an oncology segment without much competition, and with the clear aim of establishing it as a new standard therapy for Peritoneal Carcinomatosis (PC), a common late-stage syndrome in patients suffering from ovarian and colorectal cancers.”

Fra Q2 rapporten https://www.oncoinvent.com/wp-content/uploads/Quarterly-report-Q2-2023.pdf

Interessant at de vil inkludere pasienter i første linje i neste del av studien. Og offensivt at ny CEO har standardbehandling som mål, det liker jeg! Han mener dessuten at avkastningspotensialet er meget høyt mens risikoen kun er moderat :star_struck:

3 Likes
1 Like

Hvor får kjøpt aksjer?

Arctic mener jeg var de jeg fikk handlet hos sist jeg kjøpte.

Hva er kurs å markedscap?

18mnd

18-månedersdata presenteres 4. oktober, ser det ut til. Spennende!

5 Likes
4 Likes