Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent - Tredje selskap ut fra Roy Larsen og Øyvind Bruland

4 Likes

Går mot børsnotering nå. Innkalling til ekstraordinær generalforsamling 23. februar er sendt ut.

2 Likes

Noen som har sett kurser for omsetning den siste uken eller to?

Pareto: 43,- 18. januar. Er en stund siden det har vært noe omsetning hos Artic meg bekjent.

1 Like

Merker meg dette fra Hybrid sin link:

“Our view of radiopharmaceutcals as an area of high interest to investors was certainly confirmed and we had a fully booked meeting schedule with VCs and Investment funds, a schedule that continued also in the weeks after the conference with digital meetings. We have now solicited interest with a fair number of international investors, which is instrumental for us as the journey ahead with clinical phase IIb studies in both the US and Europe will require a sizeable investment.”

Om det er veldig mye interesse kan det bli en ålreit pris på neste emisjon.

4 Likes

Hvordan vet du dette? Ikke mottatt noe i posten foreløpig

Kom mail i går og melding ligger i min VPS.

Lyst til å dele her? Jeg har tydeligvis ikke fått denne. Fant det på hjemmesiden, men skrev de noe ekstra info i mailen? Må være for å være mer relevante for større utenlandske institusjonelle ifm emisjon dette her?

Det regnes med at prisen kommer godt over 52 som var emisjonskurs sist. Det har skjedd svært mye positivt i selskapets utvikling siden sist. Hørt via megler. Her gjelder det å sitte med aksjene.

Håper de greier det, men skjønner ikke hvordan de skal få til det når aksjen handles godt under 52. På veldig lite volum.

Derfor

Ja volumet gjør ikke kursen nå spesielt representativ ved større transakjoner. Med resultatene Oncoinvent kan slå i bordet med er det ingen grunn for selskapet til å selge seg billig i en emisjon. Regner med at de arbeider for å få amerikanere inn som deltagere. Tipper en emisjonskurs vil ligge adskill høyere enn forrige gang si 75-100 kr.

2 Likes

Noen andre som har fått melding i VPS? Jeg finner ingenting.

Jo det ligger i VPS. EGF er kun for overgang fra AS til ASA for evt. børsintro.

Men noe mer må vel snart skje her? Blir det brofinansiering eller konverterbart lån som unotert? Eller IPO og da samtidig hente penger for neste 3 år (50 mUSD er nevnt tidligere). Og klarer de å få til det med premium på kursen vil det være virkelig en stor prestasjon.

Her innkallingen til EGOF om noen ikke har fått den. Ikke veldig spennende, bare trøtte endringer i vedtektene.
Oncoinvent-EGOF-2024.pdf (87,4 KB)

1 Like

What’s your track record

Hva er det du skal frem til her krakk?

Mekanismene her tipper jeg er at det er få selgere av betydning på disse nivåene gitt de lovende resultatene, samtidig ønsker institusjonelle å bidra med kapital for å videreutvikle selskapet fremfor å la eksisterende innkassere gevinst på dette stadiet. Hvis det som er kommunisert stemmer er trøkket nå såpass høyt, slik at det ikke er noe problem å skaffe kapital, og investorer må dermed opp i kurs for å få være med på emisjonen og samtidig få betydelig andel. Stemmer det at interessen er så høy, så er det ikke umulig at det er forklaringen bak at man klarer å hente kapital til høyere kurs.

1 Like

Ser ut til å være en virtuell investorkonferanse?

1 Like