Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent - Tredje selskap ut fra Roy Larsen og Øyvind Bruland

Spøker litt for Onco sin emisjon nå, når hele biotekmarkedet i dette landet ligger med brukket rygg.

Godt at Norge ikke er sentrum av biotech-sfæren da i tilfellet.

2 Likes

Er det noen som har hørt om noe omsetning de siste to ukene, eventuelt vet hva Bid/Ask er nå?

30-35 hos Pareto. Ikke omsatt noe i det siste.

Det spøker neppe for Oncoinvent. Resultatene er nok knallsikre. Kjøp i vei, billigsalg!

Håper virkelig det blir en bra emisjon, men føler meg på ingen måte sikker på at Oncoi ikke påvirkes av sentimentet rundt norsk biotech. Litt lei av å vente også for å være ærlig. Selg butikken eller hent penger fra en sterk industriell aktør til 70-80 kr aksjen

Det skulle jeg ikke ha sagt. Pareto akkurat omsatt 800 aksjer på 30 kroner. 240 aksjer påå 35 tidligere i dag. Var moro så lenge det varte

Pengene til norske biotechs kommer fra norske lommer, så det påvirker nok ganske mye

De har stor interesse fra utenlandske spesialistfond er mitt inntrykk. Derfor de fremskynder børsnotering vel?

De sounder interessen for aksjer nå. Fikk en mail fra Arctic nå isted.

1 Like

Noen som kan dele denne mailen? :slight_smile:

Hvorfor kan ikke disse spesialistene bare kjøpe seg inn via en emisjon dersom de er interessert?

Hvor mye har bråket i selskapet ødelagt for å få spesialister til å gidde å se på techen?

Hvor er den biodistribusjonsrapporten de bestilte for tre år siden som de skulle melde til markedet? Jeg mener å ha spurt før uten å få tilfredsstillende svar. Å vite hvordan et legemiddel av denne typen distribueres i kroppen er alfa & omega.

Radiofarmasi er sykt hot om dagen, så hvorfor er ikke Oncoinvent plukket opp av enten VC eller BP? Hvorfor er det norske hus og p53 og Hadean som er cap table? Hva har de noengang fått til?

Hvor er det det skurrer?

Jeg tenker at det er nettopp det de vil, fremfor å gi penger til slitne aksjonærer.

Siden du nevner bl a P53 og spør hva de har fått til kan man jo blad tilbake til januar f eks:
https://www.callunapharma.com/wp-content/uploads/2024/01/Calluna_Pharma_Launch_PR.pdf

Det er vel også en greie at om man selger seg for tidlig til Big Pharma så selger man seg også for billig om det man har virkelig er bra? Og VC betaler i hvert fall ikke mer enn de må, så jeg har sansen for at de prøver å finne dealer som ikke gir bort hele oppsiden til utenlandsk kapital.

Det mener jeg du har fått svar på. Har ikke noe link til rapport, men biodistribusjonen var ihv veldig god i magesekken og det fordelte seg godt utover som ønskelig. Noe som også gjenspeilte seg i ORR og spesielt DOR som har vært over alle forventninger.

Det er vel det man ser for seg kan skje i neste emisjon, eller(?)

Det er vel fordi man ønsker se (randomiserte) fase 2B-resultater først - det er ihvertfall slik Oncoinvent selv ser for seg fremdriften og at endpoint blir ved gode resultater der.

Kan du dele brevet du fikk om interesse for å tegne i emisjon…? Eller er det mailen fra Arctic der de etterspør kjøpere OG selgere av aksjer fordi de ønsker stå for omsetningen (og tjene på det)med det under som oppgitt formål du tenker på?

“This initiative aims to enhance transparency and liquidity for our unlisted stock, especially in the absence of a formal exchange.”

2 Likes

Ja, det var ikke snakk om emisjon i det brevet. Jeg mente heller ikke å hentyde til det. Svaret var til diskusjonen rundt bid/ask.

Når det gjelder den biodistribusjonsrapporten så sa de at de skulle dele den med markedet, men det de har delt er bilder av 1 pasient som hadde god distribusjon av legemiddelet på høyeste dose, og de skriver at de ser tilfredsstillende distribusjon. Dette virker for meg å være såpass viktig at jeg hadde ønsket å se alt.

Ellers så er DOR fremragende, spesielt på høyeste dose. 33% recurrence, men ingen recurrence Der hvor de dosere radspherin (bukhulen). Man kan jo se for seg at dette vil ha en positiv effekt på overlevelse. Jeg hadde en graf over HIPEC/non HIPEC PFS foran meg, men jeg finner den ikke igjen. Det var noe sånn som 25% på 18 måneder. Historisk kontroll og risikoene det innebærer. @theroger har sikkert grafen :joy:

Synes det ser lovende ut, men liker aksjonærsituasjonen dårlig.

Samme gnålet var det nesten helt siden IPO for NN, om hvorfor ikke selskapet kjøpes av BP.
Bare glem den tanken så raskt som mulig.
Kommer ikke til å skje.
Ikke så lenge selskapet befinner seg i Norge og etter hvert tenker å gå på OB.
Tenker de USA så kunne d fort blitt en tanke om håp, men slik jeg har tolket RL hele veien, i alle fall med NN , så var d helt uaktuelt.
Kanskje ikke mye som tyder på at d vil skje med Onco også kanskje

Radspherin.

3 Likes

Det bør ikke være noe problem med aksjonærsituasjonen. Det anser jeg som løst. Hadean har under 5%, Og de største aksjonærene der er sånn som Staten, KLP og Gjensidige. Blir neppe vanskelig. Ingen eier med 2/3 flertall. Det har jo allerede vist seg at Roy Larsen har god styring med dette. Han har også vist at han kan få til US-emisjoner.

Iflg megler sikter de seg inn på en emisjonskurs vesentlig over den forrige på 52. 000.

Som du skriver er DOR fremragende, spesielt på høyeste dose, som jo er den dosen de jobber videre med.

Radspherin fremstår som en enestående metode. Det har riktignok vært prøvd noe tilsvarende men med cellegift, men det er tydelig så langt at at valgt radioaktiv isotop gjør jobben uten rare bivirkninger, og med glimrende effekt.

Også Larsen/Birkelands sine etter hvert betydelige erfaringer med radioaktiv behandling, med både prøving og feiling, har nok gitt dem stor forståelse av hvor de bør satse.

Regner med at det står amerikanere i kø for å komme inn i selskapet.

CEO Anders Månsson har også vist seg som en meget dyktig person, med svært god fremstillingsevne.

2 Likes

Antar du mener uenighetene ifbm Hadeans ønske om styrelederplass og å skyve ut RHL(?)

For synes ellers aksjonærmassen ser meget solid ut

• Sciencons AS (Roy H Larsen) 16.59%
  • Geveran Trading Co Ltd. (John Fredriksen) 9.13%
  • Hadean Capital I AS 4.74%
  • Must Invest AS 4.05%
  • Canica AS 3.93%
  • Radforsk Investeringsstiftelse 3.56%
  • Roy H. Larsen 3.50%
  • Blaahaugen AS 3.26%
  • Helene Sundt AS 2.82%
  • Bentax AS|450,000|2.32%|10.11.2023|
  • Skandinaviska Enskilda Banken AB (clients account) 2.20%
  • Syntax a.s. 2.06%
  • Trond Larsen 1.75%
  • Tina B. Bønsdorff 1.43%
  • CGS Holding AS 1.43%
  • Thora J. Jonasdottir 1.35%
  • Alpine Capital AS 1.19%
  • Lucellum AS 1.11%
  • Inven2 AS 1.08%
  • Watrium AS 1.07%

Dette er forøvrig fra Q2-rapporten mtp distribusjon (og hva jeg kan komme opp med på stående fot):

Jeg antar for øvrig at det ikke er noe i veien for å kontakte selskapet på mail og forhøre seg litt om du trenger selve biodistribusjonsrapporten du etterlyser.

5 Likes