Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncoinvent - Tredje selskap ut fra Roy Larsen og Øyvind Bruland

Relevant, ja. Paperet er lagt inn under publications på Oncoinvent.com (http://www.oncoinvent.com/publications).

Sikkert kjent, men doseringsstudie starter i feb2019, blant annet på Radium!

Ikke verst for meg som har eggstokkreft(med spredning til buk) i nær familie. Håpet lever.

7 Likes

Skjer litt i Oncoinvent nå.

http://www.oncoinvent.com/news/497/Oncoinvent-signs-distribution-agreement-with-radiopharmaceutical-wholesaler

http://www.oncoinvent.com/news/498/Oncoinvent-receives-manufacturing-authorization-for-clinical-trial-material

3 Likes

Hva er siste kurs Onco ble omsatt på?

Håper vedkommende kan delta i studiet og at resultatene blir gode. All grunn til å være optimistisk sett på bakgrunn av de prekliniske resultatene.

1 Like

Regner med at man da kan forvente klarsignal fra REK i mars, forhåpentligvis ned fpd ganske raskt etterpå.

Rahl the tekbot:

Oncoinvent is pleased to announce that the Oslo University Hospital
and Oncoinvent have each been awarded Innovation Funding to develop
Radspherin as a treatment for colorectal cancer patients suffering
from peritoneal carcinomatosis. The two awards make for a combined
total of 7,9 million NOK where Oncoinvent will receive 4,6 MNOK and
Oslo University Hospital 3,3 MNOK. The Innovation Norway grants will
allow Oncoinvent to expand the clinical use of Radspherin from the
current planned study in ovarian cancer patients and enables the
company to carry out phase 1 clinical trials to assess the clinical
safety of Radspherin in colorectal cancer patients as well.

Jan A. Alfheim, Oncoinvent CEO commented, We are very grateful for
this support from Innovation Norway. The Innovation funding will
allow Oncoinvent to expand Radspherin s potential indications for
use and to reach many more patients suffering from peritoneal
carcinomatosis more quickly than would have otherwise been possible.
We now plan to initiate two phase I trials, one in ovarian cancer
patients, and a second in colorectal cancer patients.

6 Likes

Ny krefttype i pipeline. Tykktarms- og endetarmskreft.

1 Like

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-85?fbclid=IwAR2rhbAyQOANYfJltPpZJ93WBDt5MND3qtYqBBlpJf4RLmGk2Ei2RNZxLdE

Episode 85 med ceo i oncoinvent, Jan Alfheim, i studio…

5 Likes
3 Likes
1 Like

Flaks for de at de ikke er på børs. Utsettelser og endringer osv ville knust kursen.

“Målsetningen er å få godkjenning av Radspherin®
til klinisk bruk innen utgangen av 2019
Fremover vil fokuset være rettet mot å utarbeide dokumentasjon av de gjennomførte
justeringene i Radspherin®
formuleringen og produksjonsprosessen for å kunne sende inn
søknad om gjennomføring av klinisk utprøving på nytt. Det forventes at selskapet vil sende
disse søknadene til norske og belgiske myndigheter i løpet av 4. kvartal 2019 slik at de
planlagte kliniske studiene vedrørende peritoneal karsinomatose i pasienter med eggstokkreft
og tykktarmskreft kan initieres.”

Fornybar, vet du hva Oncoinvent-aksjen sist har blitt omsatt for??

Nei! Jeg vet forsvinnende lite. Kanskje er den i grus allerede. Alt jeg vet er at du sa OI var verdt 3.8mrd for to dager siden.

I følge Arctic er siste handel på 59,- Mener det var i slutten av juli

Ligger aksjer for salg til 55,-. Ikke kjøpere på det nivået p.t.

Hvilken megler er det hos?

Arctic. [email protected]

Jeg gjorde vel en enkel øvelse der jeg vurderte alle etter samme mal og formel, og antok at alle selskapene har samme markedspotensial.

Risk Adjusted value = (MCAP- cash)/LOA.

Og generisk verdi for LOA er det faktisk stor enighet om at er 10% for fase 1, 20% for fase 2 og 50% for fase 3/registreringsstudie /pivotal fase.
I mitt regnestykke satte jeg faktisk LOA på Oncoinvent til 10%, selv generisk verdi strengt tatt er 5% for pre-klinisk.

Skulle jeg vært skikkelig streng med Oncoinvent kunne jeg brukt preklinisk LOA på 5% og 55 kroner på 13,2 mill aksjer.
Cash er uansett 135 mill.

Verdien ville da blitt 12 mrd. Bruker man 10%, generisk verdi for fase 1 gir 6 mrd.

Mitt poeng er at Oncoinvent og VACCibody trolig er fair priset med en unrisked verdi på la oss si rett under 10 mrd, mens alle selskapene på børsen nesten 100% sikkert er grovt underpriset da de ligger i intervallet 1-2 mrd.

2 Likes

Tja… er vel ikke heldig med utsettelse, men man har jo visst en stund at de ikke klarte det man guidet på tidligere om å gå i klinikk i tidlig 2019. Men cash burn er ikke faretruende høy og det fremstår som de har jobbet godt med å forbedre produktet. Da sover i hvert fall jeg rolig ut 2019. Om de får godkjenning før nyttår og fpd raskt etter dette vil vi ha data før neste sommer uansett, og et bedre grunnlag for verdsettelse før børsnotering.