Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

OpenTTD

100k pund eller 200k usd er grei startsum, de 4k kartene er noe større enn degamle som var 256x256

1 Like

100 K max loan - det er dritenkelt uansett :stuck_out_tongue:

Også bør vi ha noen AI’er for å få litt action rundt om. Admiral AI er OK - bare limit de til å ikke kunne bygge veier - for da ser hele brettet ut som roadrace2000

2 Likes

Finnes ikke mange mer geniale spill en dette. Her er det gått mange timer… :smile:

1 Like

Men AI’en vil vel spille hele tiden også om natten og på dagen når ingen andre er pålogget?

4kX4k er kanskje litt i overkant stort? :zipper_mouth:

Spillet pauser når ingen er på, AI spiller ikke. 4kx4k er stort men gøy med store kart.

Har du satt opp server Forc?

Utålmodig som jeg er så satte jeg opp en server selv, riktignok har jeg aldri gjort dette før så det blir nok best om Forc gjør dette.

For de som vil teste litt så nåes serveren på 37.191.162.12
passord er tekinvest.

Husk å sette passord på ditt eget company
autosave hver 3dje måned.
2k X 2k map størrelse.
Litt usikkert om noen AI er med :stuck_out_tongue:
100k maks lån.

Server blir restartet klokken 17.00 og fra da så begynner vi.

Dukker nok opp ila dagen :wink:

Vurdert å hive opp litt mer lån? litt vanskelig å klare noe med kun 100k :stuck_out_tongue:

jeg fikk opp tre ruter før det gikk tomt. går greit fremover etter litt da.

Og da er vi igang! :smiley:

1 Like

Jeg logger inn straks, må bare oppdatere fra min 2014-versjon :stuck_out_tongue:

Hent ned den nye klienten, totalt 80!!! MB… :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er mer enn 10 ganger så mye som den originale transport tycoon det! :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er ganske sykt når man tenker på det :wink:

1 Like

DUN DUN DUUUUN! IRathi er på veg opp på fortjeneste grafen!

Hele banen min stoppa når en stasjon bugga og skifta navn ;(

Problem løst

hehe nice :slight_smile:

20 tog stoppet opp. Men alt løst, og flere av togene fikk doblet antall vogner ;D

sagbruket jeg leverte tømmer til for å lage goods bestemte seg for å gi opp… arg!