Her kan vel kursen fort gå på folk som vil sikre seg eierandeler frem mot avstemningen.
Er det noen som følger denne aksjen?
Har en samboer som eier aksjer i selskapet og hun følger ikke med på de i det hele tatt…
Jeg prøver å sette meg litt inn i det. Ser ut som den har gått opp en del nylig på forventninger om utviklingen av bemobi i Brasil hvis jeg forstår det riktig?
Det ser ut til at mye går i riktig retning, de gjor det bedre enn estimatet, mange venter på børsnoteringen av bemobi i brasil som du nevner. Børsnoteringer vil nok gi oss investorer et fint utbytte, har sett spekulsjoner om at det kan bli på 30-33 kr pr aksje som er mer enn dagens kurs. Når det er sakt har jeg ikke sjekket noe opp i de spekulasjonene… Men jeg tror uansett børsnoteringen kan bli veldig spennende. Om du vil finne mer info anbefaler jeg å sjekke xtrainvestor eller fa forum, de er mer aktive på otello der. Er selv investorer iallefall til børsnoteringen med mindre noe spesielt skjer
Skrev litt om Otello for 2 år siden, lenger opp i tråden her. Nå har mye skjedd siden den gang og aksjekursen er nesten 100% opp. Ting har tatt litt lenger tid enn jeg trodde. Men listing av Bemobi virker å nærme seg nå.
Det blir ikke utbytte på 30-33 kroner. Men verdien av Bemobi kan nok bli rundt 25-30 kroner aksjen Når de er børsnotert. Så spørs det litt hvor mye penger de henter inn og hvor mange % de beholder selv.
Det har vært snakket om et utbytte til aksjonærene med en verdi på 6 ish kroner mener jeg.
Nå er børsnoteringen rett rundt hjørne og bull caset er nesten 4 gangern fra dagens kurs.
Otello kan begynne å bevege seg opp neste dagene.
Overaskende at ikke flere her er interessert i otello, spesielt når IPO skjer på onsdag stjeler denne fra XI… Fikk ikke kopiere teksten med mobilen… Men fikk nesten med hele teksten… Veldig bull at den er overtegnet flere ganger, blir nok ei fin uke for oss investorer
…
Hva tenker du er et naturlig target?
Ikke godt å si… Men tenker når børsnotering er gjennom og vi ser utviklingen der vil vi få innblikk i litt av otellos verdier… Tror otello er oversett av mange, veldig få som kjenner til den… Blir ikke overrasket om den dobbles… Men realistisk kan det vel ta lenger tid… Men tipper vi får en fin uke
https://newsweb.oslobors.no/message/524210
Ser bra ut synes jeg. Otello har solgt 65 % av aksjene til 22 BRL (~35 NOK) og sitter fortsatt med 20 %.
Om kursen går opp for Bemobi etter IPO bør det gå opp for Otello (noe jeg ser flere mener det bør gjøre åkke som).
Noen som har noe teori om hvorfor denne fortsetter og falle, om alt skal være så positivt?
Fordi kursen endte under IPO i Brasil i går, til tross for at den var opp over 14 % på det høyeste.
Trenger nok at kursen på Bemobi går opp igjen siden Otello skal ut med flere aksjer.
Takker for svar, har bare fulgt med på denne i 1 dag, så er ikke helt med enda…
Tror det er veldig kort vei opp igjen til 29 - 30 kroner, det er godt momentum i aksjen om dagen og DNB buller caset til alle på lista!
Skjedde litt her idag. Gode resultater og salg av adcolony🚀
Ready for liftoff - da er det iaf noe som går i grønt for helja
Det er fortsatt oppside i Otello. Spørsmålet er om det er verdt risikoen
Nå bør Otello velge utbytte foran tilbakekjøp av aksjer
Otellos småaksjonærer blir sakte, men sikkert fryst ut