Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Otovo - markedsledende på solceller

Rett og slett brutal behandling kursmessig.

1 Like

Skulle jo tro at det fantes en bunn en eller annen plass, men når de varsler emisjon på denne måten er det jo bare å rømme skuta og kjøpe etterpå.

I dette markedet må de fort rabattere 30-50% for å få hentet nok. For et mareritt.

Disclaimer: Har solgt rubb og stubb mens jeg fortsatt var i pluss. Måten de kuppet edea på synes jeg var stygg, og jeg må si at jeg har litt skadefryd over å se at de blir offer for egen inkompetanse.
Men trist for investorene.

1 Like

Elendig håndverk fra A til Å, proklamere en emisjon slik på forhånd. Det er ikke slik det gjøres rett og slett. Da får man først en runde ned på forvarslingen, så må emisjonen settes enda lavere enn denne kunne blitt da det skal gis en rabatt til de som tegner. CEO ble stilt til veggs på Hegnar tv og var svar skyldig. Hvis de ikke klarte å tjene penger i topp årene 2021-22 da alle skulle ha solceller på taket, hvordan skal de få tjent penger nå når folk ikke har penger til husleie, mat og andre regninger?

1 Like

Det kommer ikke meldinger fra newsweb om Otovo @pdx - de kjørte nettopp en emisjon :wink:

Takk, skal være i orden fra nå av :slightly_smiling_face:

2 Likes

Closing of the sale of Scandinavian portfolio to Swiss Life Asset Managers

Notification of primary insider trades

Primary insider notification forms

Otovo ASA – Minutes from extraordinary general meeting

Otovo ASA: Mandatory notification of trades and disclosure of large shareholdings

Otovo ASA: New share capital registered and shareholder disclosure notification

Det sies at de har rundt 850 mill på bok, og selskapet prises til rundt 950, med fremførbare underskudd på -100m per i dag. Så Er det kanskje snakk om et godt case nå, verdimessig? Prises til cash.

Mange muligheter for kostnadskutt etter en stor ekspansjonsperiode, og kunder i sør-europa med bedre kjøpekraft nå.

2 Likes

Jeg har sansen for selskapet. Sittet en stund med tap her men valgt å spille the long game med denne. Venter bare på om det blir noe av den rep.emien eller ikke, tenker å snitte kraftig ned før nyttår :sweat_smile:

Otovo ASA - Decision regarding subsequent offering (repair)

Otovo ASA - Option allocation to primary insiders and employees and mandatory notification of trades

Correction: Option allocation amount

Opsjoner til ledelsen må til for å gjenreise det samme firmaet de har ødelagt.

Financial calendar

Otovo ASA: Approval and publication of prospectus