Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Otovo - markedsledende på solceller

Bedre å sende pengene til Ukraina!

2 Likes

Invitation to presentation of Q4 2023 results

Dette innebærer at solcelleleverandører må ha elektrikere og FA i bedriften… Fordyrende som H.

Kanskje det alltid er bedre å bruke pengene på veldedighet, men vi er da her for å gamble? :smile:

1 Like

Otovo and Meyer Burger announce collaboration: Energy transition “Made in Europe”

Søren meg på tide spør du meg. Risikosport hele greia.

2 Likes

Veldig tidlig i måneden enda, men hvis dette holder seg er det et pent bunnstick!

Monthly

Otovo Q4 2023: Cost cuts and efficiency program executed - ready for 2024

Fin wick fra bunnen der, får se om den holder ut dagen.
I tilfelle kan det være du traff bunnen, men for tidlig å si.

Daily

2 Likes

Man kan vel slå fast at spådommen om OTOVO som julekule/nyttårsrakett ikke slo helt til…

2 Likes

Julekuler har lett for å knuse når barnålene drysser og de skal plukkes ned fra treet etter jul. Helt tragisk hele “eventyret” så lang, men for aksjonærenes del så krysser jeg fingrene.

1 Like

må snu snart denne. satser på det blir denne uken, tatt inngang idag

lurer på om det er et holberg fond som selger siste dagene. får bare håpe de ikke skal helt ut

1 Like

snudde litt opp her nå etter inngangen min for håpe det varer

Bra call - ser fint ut med wicken ned her, men ja, finger’s crossed :crossed_fingers:

1 Like

var bare magefølelse, vurdert i flere dager å ta, dagen ble idag rundt 1,62. ble backfire hehe ned igjen :sweat_smile:

virker som morgan stanley, ubs og bofa har plukket opp det som lempes siste dagene fra holberg dumpingen

1 Like

ja ser ut som en skjult post der ja. så et øyeblikk store kjøpsposten ble flyttet opp og ned igjen også.

men det er også kjøpere her nede vi er nå, sånn sett grei utveksling mellom de

1 Like

en privat person som lempet mye 2 dager siden, ubs plukka opp en del. sorry dette er ikke i går men 2 dager siden tror jeg de listene oppdatert. ser ikke ut som holber lempet den dagen men kan ha gjort i går.

1 Like