Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Panoro energy asa (pen.ol)

Dersom du klikker på blyanten som du finner under selskapshendelser på Nordnet.

Merk at det kun gjelder IKZ konto, altså Zero konto og IPA for de som har det.

For vanlig konto og ASK så trekkes beløpet fra bankkonto den 19/20 Mars.

ja på VPS konto gjelder dette

Prisinformasjon
Tegningskurs pr. aksje 15,50 NOK
Viktige datoer
Tegningsstartdato: 08.03.2021 12:00
Tegningssluttdato: 15.03.2021 16:30
Betalingsdato: 19.03.2021
Tildeling offentlig dato: 16.03.2021 10:00

Har noen eksakt dato for når de nye aksjene er omsettelige og kan dumpes i markedet? Hvordan var dette igjen, er det på betalingsdato 19.03 eller neste handelsdag?

25 mars.

1 Like

Panoro Energy ASA - Results of the Subsequent Offering and Mandatory Notification of Trades

[quote=“TekBot, post:326, topic:9083”]
valid subscriptions for in total 29,313,740 Offer Shares. Hence, the maximum number of 5,500,000 Offer Shares will be issued. The board of directors of Panoro has resolved completion of the Subsequent Offering and the allocation of 5,500,000 Offer Shares based on the allocation criteria set out in the Prospectus [/quote]

Så da får vi bare de aksjene vi hadde bli allokert på forhånd?

Motstand område langsiktig

Jeg har fått opp noe som heter aksjesøknad hos Nordnet, hadde ingen fra før så vet ikke om jeg fikk noe eller ikke.

Eg fekk 54,23145 % meir en det eg hadde rett på. Overtegna med 6x.

Ps. Husk betaling:
Your bank account will be debited the total amount on 22 March 2021, and there must be sufficient funds in the stated bank account from and including 19 March 2021.

Jeg vet ikke om jeg fikk noe, står bare søknadsaksjer. Prøvde å tegne 5000 men står 275…men uansett bedre enn null…

Samme her men regner ikke med å få noe. Eksisterende aksjonærer har vel tegnet max

Fikk ca det samme % andel, men prøvde å overtegne ganske kraftig.
Jaja. Bedre enn ingenting. Kanskje få kjøpt opp noe om noen dumper

Regner med det, men det kan være fra potten til Nordnet. Får se hva som skjer.

1 Like

Jeg fikk samme prosentandel, men overtegnet med 12X. Betyr vel at du ikke får mer enn denne prosenten uansett hvor mye du overtegner. Betyr vel også at over 50% av de som hadde muligheten har sovet i timen?

1 Like

Fikk ikke noe såvidt jeg kan se. Hadde en tegning på en vanlig aksjekonto også.

Har du sjekket mail? I min låg det i søppel posten.

På vps. Gå på hendelser og så tildelinger

Håper du har fått tildelt aksjer.

Blir vel 33 % som har sovet. Hadde 50 % unnlatt å tegne seg hadde du fått 100 % overtegning :wink:

2 Likes

antall aksjer fått minus antall aksjer tildelt delt på antall aksjer tildelt ganger 100 er lik prosent?

eks Hadde 2600 tildelinger. Fikk 3900 aksjer.
(3900-2600)/2600*100= 50% over antall aksjer man hadde tildelinger på?

Bare et spørsmål. Hvis noen “glemmer” å betale. Blir disse aksjene da bare kansellerte?

Om bare 66 % benytter tegningsrettene, så er det 33 % av aksjene igjen å fordele. De 66 %-ene får da 1,5x (99/66) av det tegningsrettene tilsier, som er 50 % overtegning.

Om noen glemmer å betale løper det vel 8 % forsinkelsesrenter, og vedkommende vil måtte dekke kostnadene selskapet vil ha ved å selge aksjene til andre om de velger å gjøre det. De blir ikke slettet.

1 Like