Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Panoro energy asa (pen.ol)

Panoro Energy announces results of 2021 Annual General Meeting

Holder oljeprisen seg over 60$ så blir PEN grei utbytteaksje fra 2023.
Rundt nyttår blir neste spenning når 2B resultatet kjem.

2 Likes

Panoro Energy: Grant of Share Options

Fra Fa:
“”
Meglerhuset hever kursmålet på Panoro Energy fra 27 til 34 kroner

Etter Panoro Energys to tidligere annonserte oppkjøp mener Arctic Securities at Panoro har utviklet seg fra å være et lete- og utviklingsfokusert selskapet til å bli en kontantstrømmaskin som kun vil trenge om lag 4 år på å returnere gjeldende selskapsverdi i form av fri kontantstrøm, ifølge TDN Direkt.
“”

1 Like

Komt ein liten synlig short-posisjon. Har nok ingen innvirkning på kursen.

1 Like

Panoro Energy - Completion of Gabon Acquisition

spennende å se veien videre. Var det av dette det skulle komme utbytteaksjer eller er det bare solstikket som spiller meg et puss.!?

Nei ikkje utbytte av dette men av AJE. Det er kun 0,8 kr om eg husker riktig og det kommer nok som aksje i Petronor E&P Ltd

:wink:

1 Like

hehe. Se der ja. Var et eller annet slikt jeg husket, men ikke fra hvilket felt og selskap. Takker sulzrox

Har ikkje lest artikkelen men trur no den er positiv :wink:

Betalingsmur:

2 Likes

Et av de beste casene på Oslo børs nå

1 Like

Panoro Energy - Awards and exercise under RSU program and mandatory notification of trades

Danske Bank Markets tar opp dekning av Panoro Energy

Danske Bank Markets tar opp dekning av Panoro Energy med en kjøpsanbefaling og et kursmål på 35 kroner pr aksje.

Det fremgår av en analyse fra meglerhuset onsdag.

Danske Bank Markets skriver at det transformerende kjøpet i februar øker produksjonene med rundt fire ganger og vil sikre positive kontantstrømmer med en Brent-pris på over 40 dollar pr fat.

“Med deres høykvalitets eiendeler ser vi solid oppside fra gjeldende kursnivå, trigget av både sterk fri kontantstrømgenerering og potensiell letesuksess”, skriver Danske Bank Markets.

3 Likes

https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/06/17/7690648/energiaksje-gatt-80-prosent-siden-oppkjop-danske-spar-ytterligere-50-prosent-opp

2 Likes

Panoro Energy: Updated Share Capital

30 juni er foreløpig frist for AJE dealen, virker som det går mot forlengelse eller tror dere at vi får en godkjenning innen fristen?

AJE dealen utgjør 3,5 % av kursen så den bryr en meg lite om. Men den blir nok forlenget igjen.

PEN: Flaggemelding Panoro Energy ASA

Flaggemelding Panoro Energy (PEN NO)

Panoro Energy - Corporate Update