Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Parsec frontiers outsiders

Har overføringen og informasjonen til Parsec, samt informasjonen om at prosjektet offisielt ble lagt ned.

3 Likes

Er dem konkurs eller itte konkurs?

Prosjektet er lagt ned og selskapet er solgt.

Virker da virkelig som dere er grundig lurt her?
“Lagt ned” prosjektet, og solgt selskapet, og med det er vel verdiene som flere her investerte i også solgt?

1 Like

Skulle vi ikke få tilgang til det som ble produsert/koden/designarbeid?

2 Likes

Ja, alt som du nevner ble lovet på det møtet på Mesh i august. Jeg vil tro at det kan være en del verdier fortsatt. Blokkjedespill kommer for fullt nå.

1 Like

Er tokene coins nullverdt?merklig opplegg har ikke fått noe info om salg??

Artplant er ca konk og ble solgt.

Parsec prosjektet ble skilt tidlig i prosjektet, men ICO feilet.

Prosjektet er jo stoppet for lengst pga mangel på funding. Man kan bruke informasjon gitt av de ang. dette som dokumentasjon ovenfor skattevesenet om at investert beløp er verdt null.

Vi burde få tilgang til kildekoden og annet materiale som tidligere nevnt. Kanksje @pdx kan hjelpe med å få til dette? :thinking:

Jeg skal høre :smile:

2 Likes

Det neste store blir TEKcoin!
Bitcoin blir bare småtteri i forhold!:grinning:

1 Like

@pdx Hvordan gikk det?

Ikke noe svar

For en smørje, har dere fått noen artikler i media om dette evt advokat?
Når de ikke kan vise til noe arbeid utført (kildekode etc) og har brukt såpass mye penger stinker dette!
Husker jeg vurderte å henge meg på, glad jeg lot være nå. Ikke hovedsaklig grunnet tapet av pengene, men å sitte med følelsen av å ha blitt svindlet…

Dette stinker på nivå med den ICOen som endret nettsiden til å bare si “Penis” etter ICO var ferdig. Ikke fordi dette er like lavmål direkte, men med norsk selskap i bunn som skulle gi troverdighet er det faktisk på samme nivå likevel.

6 Likes

Ganske utrolig at de ikke gidder å svar en gang . Blir nesten motivert til å gjøre noe med det :wink:

16 Likes

Hvis ingen gjør noe med det slipper de jo unna med dette.

1 Like

Folk vill nog lägga detta bakom sig (inklusive jag själv). Jag tjänar mer pengar på att fokusera på framtida investeringar istället. Jo, självklart suger det men jag visste att det var high risk när jag gick in.

Jag har personligen landat på att det är bäst att slicka såren, skriva av förlusten på skatten och ta lärdom av detta till framtida placeringar. Jag är självklart positiv till om någon orkar ta på sig saken, men för in egen del så vill jag inte lägga energin där helt enkelt

1 Like

Samme som Xfrox, for min del var det en beskjeden sum penger. Er ikke noe poeng i å jage de da man aldri får dem tilbake uansett. :=)

Det er vel kanskje ikke snakk om å få tilbake penger, de fleste forventer vel at de er tapt antar jeg. Er vel mer en prinsippsak , virker jo som ren svindel og det bør de ikke få slippe unna med.

At Artplant på samme tid ble kjøpt opp av Toadman gjør jo bare saken enda verre. Sannsynligvis tok de verdier med seg inn i et børsnotert svensk selskap, verdier som ikke skulle vært der i utgangspunktet.

14 Likes