Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Parsec frontiers outsiders

Vil ikke kjøpe, men har nok å selge :grin:

kildekoden?

@hrokling og co sa de skulle opprette en egen discord hvor man kunne diskutere potensielle fremgangsmåter for å gjenopprette prosjektet. De inviterte noen få helt i starten, men sist jeg hørte noe hadde den vært helt stille. Kanalen har blitt etterspurt mange ganger på den vanlige discord til Parsec, men ingen svar er gitt.

De nevnte også at vi som hadde investert i Parsec skulle få tilgang til kildekoden, men så vidt jeg har sett er ikke denne delt noen steder.

2 Likes

Du mener vel @hrokling

Takk @BrokeBack, rettet nå. :slight_smile:

Noen som har kontakter i E24/Hegnar/DN som kanskje vil lage en sak på dette?

8 Likes

Her er det fulle og hele innholdet i den lukkede #phoenix gruppen til parsecfrontiers på Discord…

1 Like

Eller hva med svensk media? Siden Artplant har blitt kjøpt opp av Toadman tenker jeg det er verre for dem å få en sak på seg der.

3 Likes

Kan jo krydre historien med at han ene som har startet i Toad var en av de som var siktet av økokrim pga funcom rotet :wink:

6 Likes

Hvem var det @Evilfreud ?

Husker ikke navnet i farten, men det kom en pressemelding når han begynte

Morten Larssen ?

Nei han andre!

Eller kanskje det var morten?

joda var han.

3 Likes

Og tapet her kan vi føre opp i selvangivelsen og få fradrag for?

Tror ikke du trenger spesielle kontakter for å få gjort en sak på Hegnar i hvert fall. Ring eller send en epost, de er garantert interessert. Det blir nok plukket opp av svensk media :slight_smile:

1 Like

@Evilfreud har du peiling på dette? Tenkte på det samme her om dagen…

Jeg fører det opp iallefall :wink:

1 Like

:+1:
Det er jo egentlig en selvfølge, tapet er jo i høyeste grad realistisk, så får vi se om det blir godtatt.
Legger du ved dokumentasjon?

Nei, det er ikke noe krav. Men jeg har all dokumentasjon tilgjengelig ved forespørsel.

Hva dokumentasjon har vi egentlig på Parsec? Listene med Nickene våre samt bankoverføring?
Det må jo være fradragsberettiget, antar at fortjeneste hadde vært skattepliktig.