-
Denne informasjonen ligger i regnearket:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-xTVZWZ0JgxF-b2HtQIXsNbetpV0cBVBo7HcfTVufiI/edit#gid=0
Det var 30 ETH. -
Ja, NOK-betalingene gikk rett til Artplants konto - PF Oy hadde ikke egen bankkonto før ca 1. april. Rent praktisk ble dette motregnet, ja. Artplant førte ikke timer, men mottok et samlet honorar på 2 MNOK.
-
Jepp, dette stemmer. Vi så jo utover i juni at dette etter all sannsynlighet ikke kom til å gå, selv om det ble jobbet inntil det siste med ulike alternativer. Sluttdatoen ble flere ganger forskjøvet bakover for å gjøre ytterligere arbeid for å få det til, uten at dette selvfølgelig gjorde noe ifht Artplants situasjon. Så selv om det er en sammenheng ble det også jobbet med å få inn penger etter at Artplant ble solgt. En ny eier av selskapet ville altså ikke stått i veien for å arbeide videre med PF hvis prosjektet hadde blitt finansiert.
-
Min LinkedIn-profil har ikke blitt oppdatert på lenge. Jeg begynte opprinnelig som COO/CFO i Artplant i august 2017, men i praksis jobbet jeg utelukkende med PF hele tiden. Fra i år burde jeg fratrådt Artplant ja, det hadde absolutt vært mer ryddig.

Discord - Free voice and text chat for gamers
Step up your game with a modern voice & text chat app. Crystal clear voice, multiple server and channel support, mobile apps, and more. Get your free server now!