Tipper Jørgen har 950 av den millionen
ca. 20 k er snittet
Blir nok et lodd ja, men venter til slutten så alle dere får først
Har vi fått noen avklaring på når kursen for NOK/ETH settes? Fristet til å doble, men vil vite hvordan dette blir først.
ser forøvrig at ETH har steget mye den siste tiden og er rundt 1100usd men på fredag da vi signet var den ca 900usd
jeg syns den burde være 1 ETH = 1000usd = 845K PARSEC
1100USD er den på, ikke NOK. Får jeg et satt antall PARSEC definert pr 10k NOK før klokken 12 er jeg fort villig til å øke bettet.
Vi finner sikkert en løsning, @hrokling? Evt bare send meg en melding og endre til kroner så vet du akkurat hvor mye det blir.
Jeg sitter foreløpig på gjerdet og venter til dette blir avklart. MEW er iallfall åpnet og klar for Parsec-tokens nå
@pdx : får vi utsatt fristen litt til dette er avklart? Jeg vurderer en dobling, men hade vært greit å vite hvilke vilkår.
Uaktuelt å bruke en krone før vilkårene er tydelige og på plass, vurderer dobling selv.
BSGO har mer fokus på PvP og dogfighting, og er free-to-play. Parsec Frontiers er mer fokus på trading, strategi og utforsking. Samt at det i praksis ikke er free-to-play, du må på en eller annen måte kjøpe deg inn med et romskip - hvis du ikke får et romskip av noen.
Det kommer vi sannsynligvis til å gjøre. Vi har ikke helt spekket hvordan den skal lages enda.
Er det mulig å få kontrollert MEW? At alt faktisk er ok?
Den holder meg tilbake…
1 150 000 totalt nå 2 av de 60 satser 100k
Dette er for spennende til ikke å være med på!
Da tar jeg den berømmelige lytteposten her. Patriotisk som jeg er
Jeg sanser en egen tekinvestor-koloni et sted langt der ute i galaksen ila 2018, anført av pionér og hærfører @pdx i spissen