Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Parsec Frontiers Pre Sale 🚀

Tipper Jørgen har 950 av den millionen :smiley:

1 Like

ca. 20 k er snittet :slight_smile:

Blir nok et lodd ja, men venter til slutten så alle dere får først :slight_smile:

1 Like

Har vi fått noen avklaring på når kursen for NOK/ETH settes? Fristet til å doble, men vil vite hvordan dette blir først.

4 Likes

ser forøvrig at ETH har steget mye den siste tiden og er rundt 1100usd men på fredag da vi signet var den ca 900usd

jeg syns den burde være 1 ETH = 1000usd = 845K PARSEC

1100USD er den på, ikke NOK. :stuck_out_tongue: Får jeg et satt antall PARSEC definert pr 10k NOK før klokken 12 er jeg fort villig til å øke bettet.

Litt enig der! @pdx @hrokling

Edit : bytt ut NOK med USD :stuck_out_tongue:

Vi finner sikkert en løsning, @hrokling? :slight_smile: Evt bare send meg en melding og endre til kroner så vet du akkurat hvor mye det blir.

1 Like

Jeg sitter foreløpig på gjerdet og venter til dette blir avklart. MEW er iallfall åpnet og klar for Parsec-tokens nå :grin:

@pdx : får vi utsatt fristen litt til dette er avklart? Jeg vurderer en dobling, men hade vært greit å vite hvilke vilkår.

1 Like

Uaktuelt å bruke en krone før vilkårene er tydelige og på plass, vurderer dobling selv.

1 Like

BSGO har mer fokus på PvP og dogfighting, og er free-to-play. Parsec Frontiers er mer fokus på trading, strategi og utforsking. Samt at det i praksis ikke er free-to-play, du må på en eller annen måte kjøpe deg inn med et romskip - hvis du ikke får et romskip av noen.

2 Likes

Det kommer vi sannsynligvis til å gjøre. Vi har ikke helt spekket hvordan den skal lages enda.

2 Likes

Er det mulig å få kontrollert MEW? At alt faktisk er ok?
Den holder meg tilbake…

Hva tenker du om dette @hrokling? :slight_smile:

1 150 000 totalt nå :slight_smile: 2 av de 60 satser 100k :slight_smile:

2 Likes

Dette er for spennende til ikke å være med på!

1 Like

Da tar jeg den berømmelige lytteposten her. Patriotisk som jeg er :grin:

2 Likes

Jeg sanser en egen tekinvestor-koloni et sted langt der ute i galaksen ila 2018, anført av pionér og hærfører @pdx i spissen :rocket:

5 Likes

@pdx @hrokling Kan vi få en avklaring på NOK-spm så vi kan hive inn mer hvis svaret er tilfredsstillende?