Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Parsec Frontiers Pre Sale 🚀

Du er ikke alene, nÄr var betalingsfrist?

Betalingsfrist kan sikkert @hrokling informere om, jeg har til nÄ sagt ca. en uke fra mandag. Frist for Ä forplikte seg er i morgen kl 12 via skjema pÄ https://goo.gl/forms/PZEaShYno0DgdnGG3

1 Like

MinstebelĂžp hvis man overfĂžrte via bank var 5000?

Minste var 0.5ETH, sÄ ca 3900kr :slight_smile:

Kanskje jeg er totalt blind, men det er noen estimated release dato pÄ spillet? sÄnn per nÄ?

IfĂžlge roadmap (http://parsecfrontiers.com/#roadmap) begynner ting Ă„ skje i mai 2018 :wink:

Skrevet meg opp med litt mindre cash enn planlagt, men nok til at det blir spennende Ä fÞlge med pÄ!
(MÄtte finne jo finne peng en plass ogsÄ)

:blush:

Veldig kjekt Ă„ fĂ„ mulighet til Ă„ komme sĂ„ tidlig inn pĂ„ ett sĂ„nn prosjekt som Dette, ogsĂ„ nĂ„ i “kryptomania” tiden vi er inne i👍

3 Likes

@hrokling hvilke rettigheter sitter dere pÄ i forhold til Battlestar Galactica Online? Vil dere fÄ lov av Bigpoint Ä reklamere inne i spillet der f.eks.?

3 Likes

Kikket pÄ det tidligere, men jeg stusset litt.
Er det sÄnn Ä forstÄ at de vil bruke mototen de allerede har pÄ plass og har brukt i tidligere spill?
Og har jobbet de siste 6 mÄnedene med adapsjon av motor, konsept og design og hÄper Ä ha alt klart rundt Mai?

PrÞver bare Ä forstÄ slik at jeg kan nÄgenlunde resonere meg fram til hva slags type kvalitet spillet vil ligge pÄ.
9 mÄneder development fra scratch til release hÞres noe tynt ut.

Veldig usikker dog, stÄr at Travelling and exploring kommer december 2018 og Resource extraction/production kommer feb 2019.
Vet ikke hvor mye “spill” det vil vére fþr evt dette stadiet.

6 Likes

Nei, dessverre har vi ikke rettigheter til Ä gÄ direkte pÄ BSGO-spillerne. Det ville vÊrt gull, selvfÞlgelig.

1 Like

NĂŠrmer oss 800k. Siste frist i morgen kl 12:00. God natt! :smiley:

1 Like

Vi har veldig mye av den teknologien man vanligvis trenger for MMO-spill allerede klart. Men siden mye av den viktigste lagringen for hver spillerkonto skjer pÄ en blockchain er det her kompleksiteten ligger. I tillegg er det selvfÞlgelig en del grafikk, Þkonomidesign, definisjon osv igjen. Alt er ikke klart i mai, men planen er at vi fÞr sommeren Äpner opp for at spillere kan begynne Ä sikre seg romskip og rettigheter. Akkurat denne fasen er fremdeles under planlegging, og vi er ikke helt klare til Ä kommunisere mer detaljer rundt dette enda.

Vi vil at spillerne fra starten skal fĂ„ fĂžlelsen av Ă„ rĂžmme fra jorden ut i verdensrommet for Ă„ oppdage det og kolonisere det. Derfor vil spillet i starten handle om Ă„ reise og oppdage, for sĂ„ Ă„ etablere kolonier, handle og sĂ„ etterhvert Ă„pne opp for PvP. Det er altsĂ„ en “masterplan” her :slight_smile:

5 Likes

Vil spillet ha mange likheter med BSGO og bli en direkte konkurrent til det?

Hadde dere med tiden kunnet om det er mulig og lagd en ekte legal krypto bþrs inni i spillet
 ?

If you’re a gamer then I hope you are as excited for the not-so-distant future as I am. We’re going to see some incredible innovations coming out in 2018 that are going to seriously improve the way we game.

If you’re a game developer I implore you to take a break and research how the blockchain can help you improve your next project. Seize the opportunity now to be an early-adopter of a groundbreaking technology.

If you are a crypto investor I ask you to look beyond the media hype. Do your research. Investigate the goals and objectives of different crypto companies and choose to invest in projects that are realistic and scalable.

I feel like right now, we’re a part of something very special.

When big things happen, there’s always a bunch of little things that happen first, that no one notices.

I’m glad you’re here to notice.

2 Likes

Mind. Blown
 :smile:

Hvis man skal vÊre skikkelig Meta, sjekk ut «Black Mirror» sesong 4, episode 1. Tipper dette spillet her pÄ noen Ärs-sikt kan bli noe som i den episoden :wink:

*** SPOILER ALERT *** - ikke les videre om du ikke har sett Black Mirror ennÄ

Vet ikke om jeg vil like tanken pÄ Ä uforvarende bli lastet opp i skyen av en som hater meg. :stuck_out_tongue:

1 Like

Rundet 1 mill nÄ :slight_smile:

5 Likes

Virker som et kult bet det her. Hva ligger snittet pÄ pr hode @pdx ? Mulighet til Ä si noe om det?

Har du tatt noen lodd selv?

1 Like