MĂ„ jo legge inn noen lodd her! DoneâŠ
En short?
En mega-short! Hehe neida⊠men fÄr vel shorte litt ETH som hedge
Toshi er en browser for Ethereum, sĂ„ rent teknisk blir aldri Parsec Credits lagret pĂ„ Toshi. Det ligger Ethereum-adresser under interfacet, men jeg tror ikke de er sĂ„ lett Ă„ finne inne i appâen. Det er i hvert fall den vi trenger Ă„ fĂ„, og den som mottar tokens. Anbefaler MyEtherWallet.
Lodd registrert!
NĂŠrmer oss 550 000 kr
SKulle gjerne bare hevet meg pĂ„ som resten her, fordi jeg liker grunnideen deres meget godt. MEN, jeg har gamet en god del ila Ă„rene (var bla âproâ Warcraft spiller i 4Kings tilbake pĂ„ VGS-tiden⊠(uff)), og er derfor veldig opptatt av selve spillet, da sukseen til coinen deres naturligvis avhenger av spillets suksess.
Med sÄ lite informasjon om selve spillet blir det ren gjetting hvorvidt coinen deres vil ta av eller ikke.
Derfor: nÄr kommer det noen gameplayvideoer fra Frontiers? Evt trailere som forklarer noe mer om selve spillet? For at vi skal fÄ en skikkelig hype rundt coinen mÄ spillet fÄ en skikkelig hype ogsÄ, ala PUBG?
EDIT: mulighetene som skapes via en in-game currency som har en reell verdi utenom spillet er SYKT (!!!) spennende, jeg er bare ikke overbevist om at Parsec Frontiers nÞdvendigvis vil bli et av spillene som vil bli hett her, da jeg har altfor lite informasjon pÄ nÄvÊrende tidspunkt.
kan man spÞrre hvor mange de 550k er spredt pÄ? altsÄ hvor mange deltagere fra TekInvestor?
Du kan jo sjekke ut de andre spillene dems.
32 sÄ langt
Yep, enn sÄ lenge
Bandt meg til Ä investere litt her, kan bli spennende. Liker at man fÄr 30% rabatt og er sikret coins i pre-sale.
Battlestar Galactica Online hadde 10 millioner spillere etter 1 Ă„r, og det er ganske imponerende statistikk som ble presentert da:
- Within a year, 9.2 Million mining ships have been called.
- Within a year, 11.5 Billion loot items have been dropped.
- Monthly, 3.7 Million Rewards are earned.
- Monthly, players buy 16,000 new ships.
- Weekly, 55,000 players participate in PvP tournaments.
- Weekly, an average of one million player ships are destroyed; nearly 50-50 ratio Human and Cylon.
Hva tror dere et slikt skip vil koste i det nye spillet?
En av utviklerne er aktiv pÄ bitcointalk.org. Her er noen av postene til armado88, som var ganske interessant:
With Parsec Frontiers we are building a complex virtual economy of trading which is already a proven game concept that already has tons of fans all over the world. Do we need one more project like this? Well, that is where blockchain makes all the difference. This economy will be trustless - no gaming company to fudge the rules or create inflation of assets. A completely player-controlled economy where players set prices and creates the market themselves.
Parsec Frontiers is a project with grand ambitions. We are building a copy of the Milky Way, gamified with exploration, resource extraction, combat and empire building. All assets are on a blockchain, fully verifiable - which means the economy will have the confidence of all players. This transparency makes it easier to form an opinion on what resources are over- or undervalued. And connecting the token with exchanges makes it easy to move money in and out of the virtual world.
The game has a gradual rollout of modules: There will be auctions and trading of spaceships and mining rights from early summer 2018, but December 2018 is when travelling and exploration will be made available. Extraction of resources is scheduled for Februar 2019, crafting and production in May 2019 with December 2019 seeing the launch of PvP combat.
Mye av dette er ganske langt frem ?
Det blir tilgjengeliggjort langt mer informasjon i lĂžpet av februar og mars, i forkant av selve ICOâen i april mĂ„ned. Denne runden er den fĂžrste runden vi gjĂžr for prosjektet, en mulighet for de som vil inn tidligst mulig med noe hĂžyere risiko. Det er derfor ogsĂ„ naturlig at mange kjĂžper for mindre belĂžp enn de ellers ville ha gjort.
VÄr mÄlsetning er forÞvrig ikke av PUBG-dimensjoner. Se f.eks pÄ Eve Online - et par hundre tusen spillere ville vi ment var svÊrt bra. Det viktigste er hvordan assets verdsettes og aktiviteten i Þkonomien. Dette er den andre delen av likningen som selvfÞlgelig ganges med antalla aktive spillere.
Det viktige er visjonen vÄr om Ä skape et spill der finansielle investorer ogsÄ finner det interessant Ä delta. Tenk pÄ mulighetene for kreditt/belÄning av assets osv. Dette er et veldig, veldig spennende prosjekt.
Men husk - det kommer en mulighet i april ogsÄ, sÄ toget gÄr ikke selv om man stÄr over pre-salget.
Da har vi rundet 700 000 kr
Done
39 pÄ listen sÄ langt, sÄ ca. 20k investering i snitt per Insider.