Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Parsec Frontiers Pre Sale 🚀

Vi tenker Ă„ fix’e den verdien pĂ„ et gitt tidspunkt. Mulig det da blir mandag kl 12, hvis runden er full da.

Hvis man heller bruker ETH sÄ er konverteringen veldig enkel - da er det et allerede gitt forhold pÄ 1 ETH = 845k Parsec Credits.

1 Like

Hvis du vil delta med ETH, sÄ trenger du ikke tenke pÄ ETH/NOK-kursen.

2 Likes

Det man kan si er at dere fÞlger det dere er gode pÄ. SÄ man kan for eks teste ut BSG spillet deres for Ä fÄ et godt inntrykk?

1 Like

Er bare Ă„ registrere seg det: https://en.bsgo.com/signup

SÄ vidt jeg kan lese meg frem til har det spillet hatt over 20mill spillere, sÄ kan vel si at de har erfaring med Ä lage store spill :smile:

2 Likes

200 000 kr av potten pÄ 1 500 000 er allerede pÄ plass :slight_smile: Takk til Insiderene som har skrevet seg opp sÄ langt. Her er lenken igjen: https://goo.gl/forms/PZEaShYno0DgdnGG3

3 Likes

@pdx er det full stopp nÄr 1.5mill kr oppnÄs? Og fristen for Ä melde seg opp nÄ fÞrstkommende mandag kl 12?

Mvh

Trenger litt tid pĂ„ Ă„ sette meg inn i wallet og coin og ditt og datt​:joy: pluss Ă„ finne penger en eller annen plass​:+1::moneybag:

Det stemmer, men du har litt tid etter mandag fĂžr det skal betales inn (en uke-ish) :smile:

1 Like

Done
 Fþrte inn ETH verdi direkte siden det blir det jeg betaler med. Dette blir knall stemning :sunglasses:

3 Likes

Jeg lager en insidertrĂ„d hvordan opprette Wallet. Jeg er grĂžnn, men har tegnet meg😊

3 Likes

Da forholder jeg meg til dette og tegner meg med norske kroner, om det fortsatt er i orden! Regner med jeg kan ombestemme meg dersom forholdene forandrer seg til mandag klokken 12 (dvs langt fra fulltegnet og kursen settes senere)!

Ellers er vel det beste om man skriver inn nĂžyaktig kjĂžpssum som NOK eller ETH avhengig av hva man betaler med. Det er knot Ă„ skrive NOK-pris om man betaler i ETH.

EDIT: jeg satte en kronesum / ETH, men huket av for kronebetaling fordi jeg fpretrekker det. Om kronekursen ikke settes mandag kl 12 sÄ betaler jeg ETH.

2 Likes

jeg mĂ„ spĂžrre et dumt spĂžrsmĂ„l: hva er grunnen til at folk her investerer via tekinvestor kontra presale direkte hos parsecfrontiers.com? kan se at det skrives at man da er “sikret” deltakelse, men er det noen andre grunner ?

Mtp Ä investere her, betyr det at en mÄ aktivt gjÞre noe seinere ifbm spillet, eller kan en kun velge Ä eie og stÄ meget langt pÄ sidelinjen og berre fÞlge med? Har absolutt ingen planer om Ä spille noe som helst, men Ä ha mulighet til Ä tjene penger er jo alltid interesant :slight_smile:

Fordi vi har fÄtt specialdeal og fÄr tegne oss absoluttfÞrst. Samt at vi er garantert Ä fÄ :slight_smile:

Et par grunner ja:

• Ved Ă„ gjĂžre det via TekInvestor stĂžtter du utvikling av forumet, bittelitt.
  • Som @Evilfreud nevnte er du garantert Ă„ fĂ„, og kommer aller fĂžrst i kĂžen, pĂ„ lik linje med utviklerne og deres partnere
  • MEN, sist men ikke minst, og dette fikk jeg akkurat vite, alle som kjĂžper via denne dealen fĂ„r 5% ekstra Parsec credits i bonus, ettersom alt vi kjĂžper regnes som en stor pott, da kommer vi over grensen som utlĂžser 5% bonus. :champagne:
12 Likes

Du kan helt fint sitte pÄ sidelinjen sÄ vidt jeg har forstÄtt det, hvis etterspÞrselen etter parsec credits stiger vil verdien pÄ de du sitter pÄ ogsÄ stige :smiley:

1 Like

Kan informere om at vi nÄ har over 400 000 i forpliktelser fra Insidere via https://goo.gl/forms/PZEaShYno0DgdnGG3

7 Likes

takk for oppklarende svar :slight_smile:

1 Like

Funker det Ä lagre Parsec credits pÄ Toshi?