Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Parsec Frontiers Pre Sale 🚀

SpÞrsmÄlet om bull scenario var tenkt til pdx, jeg forventer ikke at du skal spekulere i det. Det ville selvsagt vÊrt useriÞst.
Men det er greit Ä fÄ en pekepinn. Dette er en stol ny verden, i aksjemarkedet er 50% kjempebra pÄ et Är, i kryptouniverset er det ingenting.
Spennende dette, blir med pĂ„ en liten post, sĂ„ fĂ„r det bĂŠre eller briste😊

Jeg aner ikke @Duogdu, er mer erfarne folk her inne som sikkert kan gi en pekepinn :smile: krypto er sÄpass nytt at vi ikke har sÄ mye Ä sammenligne med.

1 Like

finnes det noen gameplay demo av spillet ?

hvis ikke 
 hvordan vil grafikk og gameplay vére iforhold til spill som WOW og GTA online?

3 Likes

For meg som er helt numbnut. Jeg betaler dere f.eks 50k nok. Dere overfÞrer sÄ eth til min ledger nano s og jeg er inne?

1 Like

Her er lenken til skjema for pÄmelding i Parsec Frontiers Pre Sale, fÞrstemann til mÞlla til vi nÄr 1.5 millioner: https://goo.gl/forms/PZEaShYno0DgdnGG3

Frist for Ă„ fylle ut er mandag kl 12:00. :slight_smile: Dersom du Ăžnsker Ă„ endre belĂžp etter at du har sendt inn kan du gjĂžre det innen mandag kl 12:00 ved Ă„ sende meg en privat melding.

2 Likes

DONE! 8 tegn.

1 Like

Done

2 Likes

Done, nÄr mÄ wallet vÊre pÄ plass?

1 Like

Tok et lodd jeg og :slight_smile: Har samme spÞrsmÄl som @Duogdu og lurer pÄ hvilken wallet folk anbefaler?

1 Like

Har de sagt hvilken wallet man mÄ ha?

Kjapt spm fĂžr jeg fyller ut. Ved betaling i NOK, hvordan settes verdien opp mot ETH? Er det verdien ETH har i det sekundet man overfĂžrer? Dette har jo stor betydning for verdien av pengene man setter inn.

4 Likes

HÄper @hrokling fÄr anledning til Ä svare etter hvert :slight_smile:

Ble nevnt feks MyEtherWallet, har du noen ide, hva er enkelt og ikke minst sikkert?

StÄr vel her? @Forc

Ja, vi fÄr hÄpe at ETH ikke krÊsjer fÞr crowd sale i april :stuck_out_tongue:

1 Like

Nei, det stÄr ingenting om nÄr det bestemmes hvor mye verdi man fÄr i ETH basert pÄ hvor mange NOK man setter inn.

Scenario:

1: Man setter inn 10k og kursen ved overfÞring er 8000kr pr ETH. Man fÄr da 1,25ETH i parsec-credits hvis kursen bestemmes basert pÄ overfÞringstidspunkt.

2: Man setter inn 10k (kursen ved overfÞring er 8000kr pr ETH). Kursen bestemmes sÄ en uke senere, og ETH er da verdt 10 000,- og man fÄr da kun parsec-credits verdt 1 ETH.

Dette tidspunktet har altsÄ mye Ä si for verdien pÄ investeringen. Og er absolutt relevant informasjon fÞr jeg forplikter meg til Ä investere i ETH eller NOK. Jeg foretrekker NOK pga ease of use, men jeg vil jo gjerne vite hvor mye jeg faktisk fÄr tilbake nÄr jeg setter over pengene.

6 Likes

Lurer pÄ det samme som @Forc. Jeg har satt av ETH til dette men jeg vet jo ikke hva verdien av 1 ETH er fÞr jeg skal betale. Med tanke pÄ at man mÄ skrive inn hvor mye i NOK man vil investere.

Flott noen er vĂ„kne her😉

Ja, dette skal jeg si litt om: Spillklienten lages i HTML5 med Unity, og spillet er altsÄ browser-basert. Fokuset ligger pÄ strategi og handel, men du er selvfÞlgelig ogsÄ 3d-view slik at du kan se pÄ romskipet ditt som docker, og stirre ut i galaksen fra broen mens skipet ditt bruker fire dager til neste solsystem :slight_smile:

SĂ„ spillopplevelsen er definitivt hardcore pĂ„ strategi, men dette er ikke en space-shooter som handler om Ăžye-hĂ„nd-koordinering og “dogfighting” med andre romskip. Visuelt er det selvfĂžlgelig viktig for oss at det ser lekkert ut.

Gameplay-demo er planlagt gjort tilgjengelig i forkant av crowd sale, sÄ i mars/april vil det komme langt mer informasjon Ä grave seg ned i. For denne runden gjÞr vi ikke en sÄ omfattende jobb pÄ salgssiden.

4 Likes

En ukes tid. Merk at det IKKE vil vÊre mulig Ä endre wallet i forbindelse med runden, sÄ ikke mist private key/passord.

3 Likes