SpÞrsmÄlet om bull scenario var tenkt til pdx, jeg forventer ikke at du skal spekulere i det. Det ville selvsagt vÊrt useriÞst.
Men det er greit Ä fÄ en pekepinn. Dette er en stol ny verden, i aksjemarkedet er 50% kjempebra pÄ et Är, i kryptouniverset er det ingenting.
Spennende dette, blir med pĂ„ en liten post, sĂ„ fĂ„r det bĂŠre eller bristeđ
Jeg aner ikke @Duogdu, er mer erfarne folk her inne som sikkert kan gi en pekepinn krypto er sÄpass nytt at vi ikke har sÄ mye Ä sammenligne med.
finnes det noen gameplay demo av spillet ?
hvis ikke ⊠hvordan vil grafikk og gameplay vÊre iforhold til spill som WOW og GTA online?
For meg som er helt numbnut. Jeg betaler dere f.eks 50k nok. Dere overfÞrer sÄ eth til min ledger nano s og jeg er inne?
Her er lenken til skjema for pÄmelding i Parsec Frontiers Pre Sale, fÞrstemann til mÞlla til vi nÄr 1.5 millioner: https://goo.gl/forms/PZEaShYno0DgdnGG3
Frist for Ă„ fylle ut er mandag kl 12:00. Dersom du Ăžnsker Ă„ endre belĂžp etter at du har sendt inn kan du gjĂžre det innen mandag kl 12:00 ved Ă„ sende meg en privat melding.
DONE! 8 tegn.
DoneâŠ
Done, nÄr mÄ wallet vÊre pÄ plass?
Tok et lodd jeg og Har samme spÞrsmÄl som @Duogdu og lurer pÄ hvilken wallet folk anbefaler?
Har de sagt hvilken wallet man mÄ ha?
Kjapt spm fĂžr jeg fyller ut. Ved betaling i NOK, hvordan settes verdien opp mot ETH? Er det verdien ETH har i det sekundet man overfĂžrer? Dette har jo stor betydning for verdien av pengene man setter inn.
Ble nevnt feks MyEtherWallet, har du noen ide, hva er enkelt og ikke minst sikkert?
Ja, vi fÄr hÄpe at ETH ikke krÊsjer fÞr crowd sale i april
Nei, det stÄr ingenting om nÄr det bestemmes hvor mye verdi man fÄr i ETH basert pÄ hvor mange NOK man setter inn.
Scenario:
1: Man setter inn 10k og kursen ved overfÞring er 8000kr pr ETH. Man fÄr da 1,25ETH i parsec-credits hvis kursen bestemmes basert pÄ overfÞringstidspunkt.
2: Man setter inn 10k (kursen ved overfÞring er 8000kr pr ETH). Kursen bestemmes sÄ en uke senere, og ETH er da verdt 10 000,- og man fÄr da kun parsec-credits verdt 1 ETH.
Dette tidspunktet har altsÄ mye Ä si for verdien pÄ investeringen. Og er absolutt relevant informasjon fÞr jeg forplikter meg til Ä investere i ETH eller NOK. Jeg foretrekker NOK pga ease of use, men jeg vil jo gjerne vite hvor mye jeg faktisk fÄr tilbake nÄr jeg setter over pengene.
Lurer pÄ det samme som @Forc. Jeg har satt av ETH til dette men jeg vet jo ikke hva verdien av 1 ETH er fÞr jeg skal betale. Med tanke pÄ at man mÄ skrive inn hvor mye i NOK man vil investere.
Flott noen er vĂ„kne herđ
Ja, dette skal jeg si litt om: Spillklienten lages i HTML5 med Unity, og spillet er altsÄ browser-basert. Fokuset ligger pÄ strategi og handel, men du er selvfÞlgelig ogsÄ 3d-view slik at du kan se pÄ romskipet ditt som docker, og stirre ut i galaksen fra broen mens skipet ditt bruker fire dager til neste solsystem
SĂ„ spillopplevelsen er definitivt hardcore pĂ„ strategi, men dette er ikke en space-shooter som handler om Ăžye-hĂ„nd-koordinering og âdogfightingâ med andre romskip. Visuelt er det selvfĂžlgelig viktig for oss at det ser lekkert ut.
Gameplay-demo er planlagt gjort tilgjengelig i forkant av crowd sale, sÄ i mars/april vil det komme langt mer informasjon Ä grave seg ned i. For denne runden gjÞr vi ikke en sÄ omfattende jobb pÄ salgssiden.
En ukes tid. Merk at det IKKE vil vÊre mulig Ä endre wallet i forbindelse med runden, sÄ ikke mist private key/passord.