Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Patriot One Technologies Inc

Oppretter en tråd for dette selvskapet. De har utviklet en sensor som kan avdekke skjulte våpen på forbipasserende. De har inngått samarbeid med tier-1 selvskap - det spekuleres i Siemens og Stantec, og bruksområdene er enorme, derfor denne hyggelig analysen hos Redeye med “konservativt kursmål på $4.92CAD”. Omsettes i skrivende stund for $1.57CAD:

3 Likes

Spennende case. Fair value 2,29 CAD. Opp 13,29 % i skrivende stund. Tror fortsatt denne går under radaren i både USA og Canada. Har bla vært på Fox news og i andre medier i det siste, så flere får opp øynene for denne godbiten.

FB_IMG_1508860920193

1 Like

PM :

https://www.networknewswire.com/recent-news-highlights-growing-market-patriot-one-technologies-inc-s-tsx-v-pat-otcqb-ptotf-high-technology-device/

Liker at de i pipelinen har en bærbar utgave slik at f.eks. alle politifolk på forhånd kan få vite om en mistenkt bærer på farlige gjenstander.

Kjøpte meg inn i denne når børsen åpnet i dag. Virker som en fantastisk teknologi dette her. Burde strengt tatt lest meg bedre opp før jeg kjøpte, men noen ganger får en bare ta en sjanse på magefølelsen. Det ble i alle fall en god start. Er det andre her inne som sitter i denne?

Jeg er fremdeles i denne. Var jo en heftig dupp, men kom seg betraktelig i går.

1 Like

Virker i alle fall som det er en økende interesse for denne aksjen. Kan bli morsomt fremover dette her. Teknologien fremstår som meget spennende, og høyaktuell i disse tider. Lykke til!

Sterk åpning med høyt volum idag, mer enn 12% økning på første halvtimen. Mange som har fått øynene opp for denne aksjen og potensialet!

Har det kommet noen nyheter som har fått den til å gå en del? Fulgte den tett tidligere, men siden nedgangen har jeg bare holdt i påvente av at aksjen skal over inngangsprisen.

Den her analyse af Alex Koyfman. Kursmål 32 CAD i 2018. (De øvrige analyser har kursmål på 3-5 CAD. så vidt jeg husker)

1 Like

Bunner den her? Nesten nede på emisjonskursen

Kunne være her omkring 2 CAD ± 3 cent. Kik på den igen 19:30, så er det måske lettere at vurdere.

1 Like

Ser veldig bull ut nå, får vi et macd kryss så flyr den tror jeg.

Jeg ser det litt an pga surt børs klima

2 Likes

tok denne i åpningen, tok av ganske umiddelbart.

1 Like

Det var et meget godt køb.

Gikk ut på 2.20$, lite volum i aksjen.

Patriot One partners with reseller UnitedEye at ISC West in
Patriot One returns to ISC West after winning the Security Industry Association’s New Product Showcase in the Anti-Terrorism / Force Protection category in 2017
LAS VEGAS, April 10, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) – Patriot One Technologies Inc., (TSX.V:PAT) (OTCQX:PTOTF) (FRANKFURT:0PL) (“Patriot One” or the “Company”), developer of a revolutionary concealed weapons detection system, will be attending ISC West this week in Las Vegas, the largest security industry trade show in the United States.
Last year, Patriot One Technologies won the 2017 Anti-Terrorism/Force Protection category of the Security Industry Association’s New Product Showcase at ISC West.
Patriot One will be showing its PATSCAN™ CMR concealed weapon detection radar device at Booth 33101 with its North American reseller partner UnitedEye inside the Sands Exposition Hall.
In addition, other global security system integrators, resellers and solution providers attending ISC West are welcome to schedule a meeting with Patriot One Technologies business development team via Allison Lumsden at [email protected] on Wednesday, April 11th or Thursday, April 12th, as well as take a tour of the Company’s new development center in Las Vegas.
PATSCAN™ is a unique Cognitive Microwave Radar technology that can covertly detect concealed weapons. It can be installed at key access points in buildings and facilities and can create an instant alert that triggers a security response to help deter, detect and defend against security threats.

Read more at http://www.stockhouse.com/companies/bullboard/v.pat/patriot-one-technologies-inc#HQ4e2RbomWI4ExmO.99

Noen som fortsatt sitter med Pat? Sitter long i denne og det er spennende tider fremover med nye produkter og forhåpentligvis flere avtaler. Gått mye i det siste, men ser jo veldig bra ut. Teknologien er virkelig svært spennende

Kjøpte en liten post i sommer og er omsider i pluss. Blir sikkert en bumpy ride oppover men tenker jeg kan sitte med min lille post lenge. Potensialet i teknologien er iallefall enorm. En ting er at man kan ha disse sensorne på hoteller og skoler, men får man det på de fleste offentlige steder så kan det bli vanvittig stort.

Har selv sittet litt lenger, men er long i aksjen ettersom jeg tenker potensialet er enormt. Spørsmålet blir vel hva selskapet kommer med fremover. Er selv positiv både på lang og kort sikt